abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 13:18:35 #1
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_50089298
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat de aarde eerder onleefbaar is geworden. Veel dingen wijzen ook in die richting.
Hoge beschavingen die technieken kenden die wij nog niet eens kennen duidt erop dat er wel iets moet zijn gebeurd. Immers, zo'n beschaving kan nooit in een keer weg zijn samen met al die kennis en technologie.

Oude tekeningen die gevonden zijn in grotten waarop astronauten en aliens staan duiden erop dat de greys eerder zijn teruggekomen toen de aarde net weer aan het evolueren was.

Zou het zo kunnen zijn dat de greys vroeger de aarde zijn ontvlucht, ergens anders zijn gaan wonen en de evolutie van hun lichamen zelf konden aanpassen?

Ze hebben geen haren, haren die toch eigenlijk dienden voor warme ( kijk maar naar dieren)
Ze hebben donkere ogen, een ingebouwde zonnebril door stijgende temperaturen.

Dat ze daarom zo nu en dan eens langskomen om te kijken wat er toch van de aarde is geworden? Grondmonsters te nemen omdat er vroeger misschien een mega ramp is voorgevallen?

Hoe realistisch is dit?
From feudal serf to spender.
pi_50089334
quote:
Hoe realistisch is dit?
Totaal niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:21:32 #3
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_50089384
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Totaal niet
en waarom niet volgens jou?
pi_50091103
Ik denk het niet. Het zou nergens op slaan, waarom zouden ze geen contact maken bijvoorbeeld?
  maandag 4 juni 2007 @ 14:26:58 #5
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_50091230
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk het niet. Het zou nergens op slaan, waarom zouden ze geen contact maken bijvoorbeeld?
omdat ze zich andere manieren van communiceren hebben aangeleerd. Misschien hebben zij bepaalde zintuigen kunnen ontwikkelen waardoor ze niet meer hoeven te spreken.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:28:17 #6
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50091273
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Ze zouden de Aarde kunnen zien als experimentele speeltuin waar ze zich niet te veel willen inmengen, maar slechts sporadisch een bezoekje aanbrengen om data te verzamelen.

Maar evengoed betwijfel ik het bestaan van de "greys" ansich.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:35:53 #7
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_50091462
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:28 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ze zouden de Aarde kunnen zien als experimentele speeltuin waar ze zich niet te veel willen inmengen, maar slechts sporadisch een bezoekje aanbrengen om data te verzamelen.

Maar evengoed betwijfel ik het bestaan van de "greys" ansich.
waarom trek je het bestaan van greys in twijfel? als er 1 groep zou kunnen bestaan zijn zij het wel.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:41:32 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50091639
En weer open, opzouten als je niet normaal kan reageren.

En ontopic, TS, zoek eens op Micheal Tsarion, die heeft wel wat interessants te vertellen als je interesse hebt .

Heeft 60 uur aan DVD's gemaakt die erover gaan dus kan je helemaal wild gaan . Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 4 juni 2007 @ 14:44:32 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50091721
Michael Tsarion Alvast een linkje, moet je wel mee uit de voeten kunnen. Volgens hem is er 50.000 jaar geleden met ons geklooid en ondervinden we daar nog steeds de effecten van. Origins and oracles heet zijn DVD-reeks en hij heeft er ééntje die heeft met Atlantis te maken. Als je daar op zoekt moet je genoeg kunnen vinden met een beetje creativiteit.
Vrijheid
pi_50092149
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

omdat ze zich andere manieren van communiceren hebben aangeleerd. Misschien hebben zij bepaalde zintuigen kunnen ontwikkelen waardoor ze niet meer hoeven te spreken.
Jeetje, wat een rust moet dat zijn voor de greymannen. greyvrouwen die niet spreken

Dat mogen ze ons ook wel even leren hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50094352
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

en waarom niet volgens jou?
als ze al veel argeologische vondsten van dinosaurussen doen, zouden ze toch zeker ook veel meer van zo'n beschaving moeten doen.
pi_50095906
Dan Burish vertelt in een interview dat toen hij bij Majestic12 werkte persoonlijk contact had met een Grey die ze daar hadden, deze werd J-rod genoemd, Volgens Dan zijn Greys ons in de toekomst, nadat wij ons opgesplitst hebben in de Orions(Spiritueel) en de Greys(Technologie). Volgens andere bronnen, wat mij waarschijnlijker lijkt, is dat dit ras uit het sterrenstelsel Zeta Reticuli komt. Maar op de waarheid zullen we denk ik nog een tijdje moeten wachten. Ik hoop wel dat dat voor december dit jaar is, anders klopt de majakalender niet meer, althans die van Ian Lungold en Calleman, volgens hun interpretatie van de Mayakalender is dit jaar het jaar dat aliens "mainstream" zullen gaan.

Bron

Je zou het maar meemaken, op je knieen je verbergen voor een alien die
's nachts aan het rondkoeken is in jouw achtertuin terwijl je een foto
met je infrarood camera maakt.

Bron

Nou valt me overigens pas op dat dit best eens 2 verschillende rassen kunnen zijn,
de onderste(Area 51) heeft een veel breder hoofd, maarja dat heb je ook bij mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door TaLoN.NL op 04-06-2007 19:06:57 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 4 juni 2007 @ 17:12:12 #13
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_50096517
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jogy het volgende:
Michael Tsarion Alvast een linkje, moet je wel mee uit de voeten kunnen. Volgens hem is er 50.000 jaar geleden met ons geklooid en ondervinden we daar nog steeds de effecten van. Origins and oracles heet zijn DVD-reeks en hij heeft er ééntje die heeft met Atlantis te maken. Als je daar op zoekt moet je genoeg kunnen vinden met een beetje creativiteit.
Dank je! Ga zo eens naar kijken!
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:12 schreef bersenka het volgende:

[..]

als ze al veel argeologische vondsten van dinosaurussen doen, zouden ze toch zeker ook veel meer van zo'n beschaving moeten doen.
Die dino's kunnen natuurlijk ook geleefd hebben nadat de wereld al eens totaal was vergaan.
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Dan Burish vertelt in een interview dat toen hij bij Majestic12 werkte persoonlijk contact had met een Grey die ze daar hadden, deze werd J-rod genoemd, Volgens Dan zijn Greys ons in de toekomst, nadat wij ons opgesplitst hebben in de Orions(Spiritueel) en de Greys(Technologie). Volgens andere bronnen, wat mij waarschijnlijker lijkt, is dat dit ras uit het sterrenstelsel Zeta Reticuli komt. Maar op de waarheid zullen we denk ik nog een tijdje moeten wachten. Ik hoop wel dat dat voor december dit jaar is, anders klopt de majakalender niet meer, althans die van Ian Lungold en Calleman, volgens hun interpretatie van de Mayakalender is dit jaar het jaar dat aliens "mainstream" zullen gaan.

Bron
[afbeelding]
Je zou het maar meemaken, op je knieen je verbergen voor een alien die
's nachts aan het rondkoeken is in jouw achtertuin terwijl je net een foto
met je infrarood camera maakt.
[afbeelding]

Bron
[afbeelding]

Nou valt me overigens pas op dat dit best eens 2 verschillende rassen kunnen zijn,
de onderste(Area 51) heeft een veel breder hoofd, maarja dat heb je ook bij mensen.
Ik begrijp dan niet helemaal waarom hij zich dan moest verbergen om foto;s te maken? Of begrijp ik je verhaal niet helemaal? Ik zal ook deze link zo eens doornemen, nu ff geen tijd.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:19:05 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_50098787
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Zeta Reticuli
Zeta Ridiculi? Of Retecoolie?
quote:
Die laatste lijkt me eerder een negeralien
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:21:12 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_50098870

Ik heb hem. Ik was vroeger een verwoed verzamelaar van dat spul
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_50100401
@S1nn3rz, die man was 's nachts wakker geworden en merkte op dat er wat aan de hand was,
deze is toen met z'n fototoestel naar buiten gegaan en heeft 6 plaatjes geschoten, in de bovenste die ik gepost heb zit de man verscholen achter zijn tuinhekje en maakt een foto van een alien die met z'n arm boven z'n ogen zijn tuin in tuurde omdat zij wat uit zijn richting hadden gezien/gehoord, ze zagen hem gelukkig niet, anders hadden we deze foto's waarschijnlijk niet te zien gekregen.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 4 juni 2007 @ 19:23:15 #17
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_50101049
Wat ik vreemd vind is, dat als ik aan de "Grey's" denk, dat dan 't woord "Tijdreiziger" bij me op komt! Raar?
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 4 juni 2007 @ 19:25:16 #18
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50101131
ik wil graag de film zien van die shoots! Talon.nl ..ik zie staan frames:

dat staat voor mij als meer dan 1 frame
  maandag 4 juni 2007 @ 19:57:00 #19
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50102403
volgens betty hill , de aductee komen de greys van zeta reticulli

zoek eens op betty hill + starmap voor meer info
pi_50110503
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:25 schreef Spellmeista het volgende:
ik wil graag de film zien van die shoots! Talon.nl ..ik zie staan frames:

dat staat voor mij als meer dan 1 frame
Boven die 2 plaatjes staat de "bron-link", da's de Mexican UFO Conference van 2005,
veel wreed beeldmateriaal, op ongeveer 1 uur in de lezing komen deze foto's aan bod.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juni 2007 @ 21:55:07 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50143618
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Jeetje, wat een rust moet dat zijn voor de greymannen. greyvrouwen die niet spreken

Dat mogen ze ons ook wel even leren hoor
Met telepathie is die bitch helemaal niet meer te negeren.

Maar he, als de kleine grijzen alleen af en toe data komen verzamelen... waarom laten ze dan zoveel troep achter van cattle mutilation en anal probes bij obducties enzo?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:24:07 #22
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50144880
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:54 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Boven die 2 plaatjes staat de "bron-link", da's de Mexican UFO Conference van 2005,
veel wreed beeldmateriaal, op ongeveer 1 uur in de lezing komen deze foto's aan bod.
ik heb die conferentie ook gezien en die was zeker indrukwekkend met die ufo clusters, maar dat filmpje van die alien die met zen hand voor zen ogen naar binnen kijkt vond ik lachwekkend.
pi_50360304
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:35 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

waarom trek je het bestaan van greys in twijfel? als er 1 groep zou kunnen bestaan zijn zij het wel.
Omdat het idee van een 'grey' op niets dan bs en fantasie is gebaseerd. Kom op zeg
Ik doe hier niet aan mee.
pi_50361145
Even een kleine toevoeging, ben bezig met een grote Gilliland post, maar die komt vanavond of morgenavond wel... Dit stukje radiogesprek o.a. gaat over waarom we steeds minders Greys zullen gaan zien de komende jaren.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:01:21 #25
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50363513
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 02:41 schreef Off-ShoRe het volgende:

[..]

Omdat het idee van een 'grey' op niets dan bs en fantasie is gebaseerd. Kom op zeg
dan moeten we maar de honderden/duizenden gevallen van abductees , die los van elkaar dezelfde wezens beschrijven buiten beschouwing laten?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:46:08 #26
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50373154
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:01 schreef huupia het volgende:

[..]

dan moeten we maar de honderden/duizenden gevallen van abductees , die los van elkaar dezelfde wezens beschrijven buiten beschouwing laten?
Ooit gehoord van "hear-say"? Het is niet ondenkbaar dat men elkaar napraat mbt het uiterlijk van de aliens. Vraag 1000 willekeurige mensen hoe Jezus er uitziet en je krijgt vrijwel steeds dezelfde beschrijving, hoewel niemand hem ooit gezien heeft.

Natuurlijk is het mogelijk dat er aliens zijn, maar dat ze qua verschijning zoveel op de mens lijken vind ik wel frappant. De verklaring van TS dat wij eigenlijk "afstammelingen" van de Greys zijn zou dat enigzins kunnen verklaren. Het zou kunnen dat zij, ten tijde van het Perm tijdperk zijn vertrokken (of eigenlijk gevlucht), vlak voor de "massa-uitroeiïng" door de meteoriet die ingeslagen zou zijn voor de kust van Australie, waarna bijna alles vernietigd is op Aarde, met uitzondering van een klein dorpje dat dapper weerstand bleef bieden, en het Pangea uiteengevallen is in de continenten zoals we die nu uiteindelijk kennen.

Maar dat is wel heel erg creatief denken natuurlijk.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:05:23 #27
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50373753
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ooit gehoord van "hear-say"? Het is niet ondenkbaar dat men elkaar napraat mbt het uiterlijk van de aliens. Vraag 1000 willekeurige mensen hoe Jezus er uitziet en je krijgt vrijwel steeds dezelfde beschrijving, hoewel niemand hem ooit gezien heeft.

Natuurlijk is het mogelijk dat er aliens zijn, maar dat ze qua verschijning zoveel op de mens lijken vind ik wel frappant. De verklaring van TS dat wij eigenlijk "afstammelingen" van de Greys zijn zou dat enigzins kunnen verklaren. Het zou kunnen dat zij, ten tijde van het Perm tijdperk zijn vertrokken (of eigenlijk gevlucht), vlak voor de "massa-uitroeiïng" door de meteoriet die ingeslagen zou zijn voor de kust van Australie, waarna bijna alles vernietigd is op Aarde, met uitzondering van een klein dorpje dat dapper weerstand bleef bieden, en het Pangea uiteengevallen is in de continenten zoals we die nu uiteindelijk kennen.

Maar dat is wel heel erg creatief denken natuurlijk.
daar heb ik van gehoord ja, en ik vind dit al te makkelijk als excuus. er zijn namelijk zat zaken bekend van abductees die nog nooit van greys e.d. hadden gehoord alvorens hun ervaring te hebbe.

het is zeker frappant dat greys en andere aliens zoals nordics zoveel gelijkenis vertonen met de mens , evolutionair is dat praktisch onmogelijk . dan bestaat er misschien zoiets als een galactische familie. ook zou het mogelijk zijn dat we een hybride ras zijn , geschapen door een ras dmv genetische manipulate. dit pas dan weer in de theorie van sitchin en de sumerische kleitabletten.

voorlopig blijft het speculatie

hoe het ook zij, het blijft een feit dat vreemde wezens , ufo's , abductees en cattle mutilations worden waargenomen .
pi_50380961
Nou verwonderlijk dat ze op ons lijken ?
Wij lijken op hen ja.
De goden (Elohim) creeerden de mens naar hun gelijkenis.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_50382934
Er schijnt een gefossileerde laarsafdruk (!!!) gevonden te zijn in een laag van de aarde waar ook botten van dino's worden gevonden. Helaas heb ik ff geen bron. Ik weet wel dat de afdruk strepen in de breedte had.

En @ dat wij de Grey zijn: daar zijn al speelfilms over gemaakt. (Of was het nou in een aflevering van de X-Files?)
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:48:45 #30
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50400783
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef ToT het volgende:
Er schijnt een gefossileerde laarsafdruk (!!!) gevonden te zijn in een laag van de aarde waar ook botten van dino's worden gevonden. Helaas heb ik ff geen bron. Ik weet wel dat de afdruk strepen in de breedte had.

En @ dat wij de Grey zijn: daar zijn al speelfilms over gemaakt. (Of was het nou in een aflevering van de X-Files?)
The Meister Print en uitgebreider
Fossil footprint in the Gobi Desert

[ Bericht 8% gewijzigd door Ticker op 13-06-2007 09:55:15 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_50407293
Wat denk je van het idee dat de mens een (ruimte-)nomaden ras is? Dat enkele honderdduizenden jaren geleden een paar van 'ons' zijn gedropt op deze planeet, omdat het goed bewoonbaar bleek. En dat de rest verder is gaan reizen. Dit zou dan betekenen dat er meer van ons zijn maar dan ergens anders in het universum en verklaart ook gelijk de 'alienmeldingen' waar men mens-achtige wezens signaleerde

Op zich een interessante (fictionele) theorie, niet waar?
pi_50408039
quote:
Worldpress.com | Nimish Batra

We remember the Human race from their probes to their neighbour worlds, and the handful of their 'outer space' probes that escaped their star system. However, most of our data comes from the reception of their electromagnetic communication signals.

Our scientists surmise the majority of those would have been entertainment signals.

That in itself would have to be an indicator of the eventual decline of the entire race - the fact that leisure activities were performed by others for them, as they watched on, and that the majority of their communication was simply entertainment. It is highly probable that it was passive, one way entertainment.

But we must start at the beginning.

What we know about humans comes mainly from their own self analyses. Our scientists have shown no inclination to go to the uncharted backwaters that the Sol system represents. And it is with good reason. With most active space-faring races achieving space travel only after a million years of sentience, they tend to be mature as their technological evolution parallels biological evolution. But the Human race sprung up from nowhere, had exponential growth, in every sense of the word, and died out just as quickly.

Our scientists ignore the active exploration of any singular, dead world because of the low ROI on such missions that would take at least six months, since the Sol system is more than a handful light years, though not many. The irrelevance of the world is defined by the very fact that despite beginning space travel, they never even established themselves on their satellite, and never set foot on a world beyond it.

Given the fact that they were a space-faring species, but never ventured forth beyond their backyard, we can safely ignore a detailed analysis of the planet - decidedly unique, but too costly on the balance.

Hence, the analysis presented here consists mainly of the interpretation of transmissions received and medium distance studies conducted by teams on other missions that happened to be in the sector.

Since the humans destroyed not just themselves, but also the only life capable planet in the sector (which was an anomaly, since every sector has several), the last remaining reason to visit the dead world also disappears, along with all of the natural life, and any life supporting capability. They not only killed it, they did a thorough job. This collateral damage is very intriguing, but our scientists are occupied by far more interesting problems.

Let us start with the world. It is surmised that in the dominant language of the world, it was variously called as the "turd rock from Sol", "Pale blue dot" and "the pearly globule". they believed that they were a unique planet - rightly so, but, as we shall see, for the wrong reasons. They believed it was because of the immense amount of water and the presence of organic carbon/nitrogen/oxygen cycle based life, that they were unique. However, as we have seen, there are trillions of similar planets with near-identical conditions. Worlds with far more water, far more climate diversity, far more geological variations. The real unique features of the planet were simply it’s explosively diverse biology, and the sudden appearance of a highly intelligent and progressive race.

As has been established by research into what we now call the Markhuseshyiklion cycle, the biological diversity of a planet at any given point in time can be developed on a squircle or supercircle as defined by the Epimilologitracal variables n, m, v, and w.

Hence the Urth, or Earth, as they called their home world, was a very rare example of the maximised area enclosed by the supercircle.

This immense variation is partly the reason of how the human race sprung up - a random branch of the evolution tree that led to a frail bipedal species with an erect walk, surprisingly nimble forearms, sturdy temperature resistance and intelligence.

The combination of these factors in a species of high latent intelligence, in a decidedly hostile environment with perennially chaotic physical conditions and a hostile biology led to rapid development of the brain. After a critical point, came the logical and intellectual freedom (characterised by an individual called "Sucratez" of the Hellenic subgroup).

This was followed by an intense increase in the desire to learn by individuals. But the period also saw a rise in increase of complexity of political systems. The political units called State or Kontriz came into being, where one individual would hold power over the other. Briefly appeared the republican democracy we employ in the Galactic republic, but it was mostly rule-of-one, or “unocracy”.

The democratic republics made a reappearance in about ten thousand generations, and this time, organisations competing for dominance over Kontriz were called Partiz. There were many variations of the system, but at the core, it stayed the same .

The technological evolution of the species was similar to the biological evolution path of the planet. A good start. Then steady growth, then a plateau, before more steady growth, and an explosion followed by an exponential growth period. Before utter destruction.

There were two things that drove technology forward. One was war or conflict. The other was a desire to reduce effort or expenditure. War reasons caused many advances (including the eventual space ventures), however, effort and expense reduction were always consistent motivational factors that drove the technology forward.

The single largest events in the technological growth were

discovery of the wheel, weapons, and fire (believed to be simultaneous); use of local fauna for labour-intensive tasks
the use of metals
the "industriological revolt" - invention of many machines and new sources of usable energy - viz. steam power, discovery of fossil fuels and discovering electricity - and complex machines for automated tasks
the discovery of "plasteeque" or polymers
the discovery of computing devices and simultaneous use of "electronical" devices leading to a self sustained cycle of producing computing machines.
The sudden arrival of the last, i.e. computing devices called "Kompooters" (their equivalent of a computer was a 'user' or 'operator' or 'programmer') actually took away crucial financial resources that would otherwise have gone to space ventures. Also, many a bright young mind were lulled by the allure of having instant results from researching and building these devices, rather than waiting half their tiny lifetimes for confirmation that they were following the right path.

Thus the space-faring age started and ended suddenly - starting with a war, and ending with a surge in computational devices. Ironic, because it is these computational devices that enable most other species to travel vast distances in space, and it is war, that halts space travel.

It is thus, quite sad, that a civilization, indeed a species, so unique as the Humans, who were advancing their technology at a scale unprecedented, could so easily fall into the most avoidable of traps. Instead of using their discoveries and setting themselves free, they simply worked themselves into a quagmire.

It is worth mentioning, at this point, that the sudden explosion that was the Industriological Revolt, was an advance in engineering. A similar advance was seen in many spheres during the time, including

Political organisations where briefly, a new econo-political philosophy called "Sociopath" or "Social path" was visited
Theoretical sciences with their adopting of the non-linear systems as standard, whether for gravitational or electromagnetic forces
Biological science, where the advances were in mainly anatomy and healing sciences
It comes as somewhat a rude shock, that despite many complete evidenciary proofs for the evolution theory, most of the planet did not subscribe to it. We will, of course, remember a similar case in the Vegan system, where in two of the five intelligent species, space travel was impossible due to their incapacity to understand dynamic non linear systems. But that behaviour was hardwired in their brains, and they had remained at the same level of technological development for 20 million years as a consequence.

However, it appears humans have had a tendency to reject proven theories if they did not fit their world view. Which appears to be the case with evolutionary theories.

The humans simply did not allow their observational sciences as much latitude as their theoretical or practical sciences. They did not believe evolution was a fact, even after 200 cycles of the proof being presented!

This is a critical point, because, as we shall see, the humans' understanding of the natural world simply did not increase as fast as their technology, and hence, utilisation of this very world.

They figured out the mathematics that governed evolution too late. Again, it was because they had not been observing their own world. They had been too busy utilising their technology, for what appears from their transmissions, to be 98% entertainment.

It is interesting to note, that half the world had trouble believing evolution even after 200 cycles, because as we shall see, this was a clue to the irrelevance of the observational scientists in the society. It was a pointer that no warning signs would be detected in time. At least none before it was too late.

This pattern of rejecting inconveniently placed theories, though proven, would continue. And this combined with the effects of the grave mistake of humanity - placing their faith in the infallibility of their most recent or most pervasive technology.

They suffered time and again.

With fossil fuels. They never quite understood how they worked until it was necessary to conserve them, and they never began conserving till they were gone. They didn’t know that liquid oils were always composites. By the time they found out, a vast percentage had been crudely burnt. By the time they figured out what the irresponsible consumption of these fuels was doing to their atmosphere and water bodies, the air was near unbreathable. The solid-state waste generated and distributed through flue gases as a by product of fuel consumption wrecked the ecological systems of many areas, and the inner anatomical balance of millions of humans themselves. Yet they never quite came to grips with the need for a better source of energy.

With polymers. They didn’t know how to dispose of them. But they had become ubiquitous, and seemingly irreplaceable. They simply resorted to throwing them away, or burying them, destroying their land and water bodies in the process.

With such a poor record at understanding the implications of their technologies, it seems ill-advised for humans to conceive of nuclear reactions as energy sources, even though they would desperately have needed them. However, discover and use it they did. But in a display of their unique minds, they found a use for them outside of what the rest of the galaxy knew. They used atomically unstable materials in nuclear reactions to form explosive devices for war. And again, no one even tried to understand the consequences of conducting nuclear reactions on their home planet. And this was before they had even designs for space travel.

Thus it does not seem as if the human race would have survived for long. Especially, since their political units Kontriz were regions independent of each other and numerous in number (over 100) and nearly always fighting with each other.

But they did hang on for approximately 300 cycles after discovering nuclear reactions.

The result of these and other illogical and long running mistakes, and in a display of a general lack of foresight and any genuine understanding of their own creations, mankind simply folded under the intense pressure it created on itself and the world around it.

Amongst the many interrelated causes, and, indeed, results, of the pressure, was overpopulation. The years before the Industriological revolt had been marked by a very slow and steady increase in total population. But within 100 cycles following this, the planet was supporting, it is believed, more than a billion humans, which, for its size is simply too many, as a simplified Reimantzen population distribution curve will show us. Even given its uniquely varied and vast flora and fauna reserves, it must have been too much for the ecological balance to be maintained.

The immediate problem, thus, in direct derivation becomes that of decline in available resources. Over time, land available per person would decline. As would critical items such as food and water, and the ever decreasing fossil fuels.

The decline in food resources and land in many areas saw widespread unrest in the various Kontriz affected by overpopulation, and many regions never stabilised after reaching a critical mass.

Water, a precious resource, was not readily available to the hordes that lived inland, and sudden changes in topology and climate robbed them of even rivers and lakes.

These sudden changes, were actually the result of a gradual processes that built up pressure over many cycles and released it all in one go. The topological changes were due to tectonic plate activity - volcanoes, earthquakes, and resulting waves of water called "Soonam". These were in no way caused by humans. But the effects and the aftermath of these were exacerbated by the factors we have already mentioned.

Climate change, however, is a completely different proposition. As it stands, every planet goes through very long and slow periodic changes in it’s climate, such as the ice-age cycle. The humans, however, thanks to the Industriological Revolt, began altering their atmosphere significantly, adding large amounts of Carbon to it simply by burning excessive oil. And even though we cannot see it today, there used to be a layer consisting of Oxygen radicals called Ozone in the atmosphere that served to protect the planet from a very large spectrum of electro-magnetic solar radiation that would have killed off the entire planet. The humans began tearing this layer up, though, as a corollary of their Industriological Revolt.

This slow and methodic ripping of the atmosphere caused the long-range average atmospheric temperatures to rise up, out of sync with the periodic changes. Consequently, even though an ice-age was due in a few hundred cycles, average temperatures rose by several degrees throughout the planet.

Even though this was noted, though quite belated, by many human scientists, there was no real action taken for over a hundred cycles.

The biggest fear for the humans out of this entire "Globule Heating" was that their massive polar caps would melt and the sea would rise by about 6 metres, and many of their coastal inhabitations would be submerged at least partially.

However, it all ended for them just before this event.

The humans knew, it appears, about an impending ice age, and believed the delay was caused by Globule Heating, and would last many generations.

However, they had forgotten, that another cyclic change had been due for several thousand cycles - magnetic field reversal. It was an anticipated change, though not predictable by any means for the human race - lacking the Pluribiuschot Geomagnetodynamic theory - but it was certainly known to be due.

At the height of worldwide tensions, with a majority of Kontriz struggling to cope with population, water and oil scarcity, incursions into demarcated territories by other Kontriz and other issues, a sudden and simultaneous, but unplanned, explosion of nuclear war-devices for testing by multiple Kontriz caused widespread alarm. And within three days, the magnetic field reversal began to occur on the Earth.

They wrongly blamed the simultaneous tests. And they launched war on each other.

With populations surging and every single resource in short supply, the sudden magnetic field reversal was a shock that the already stressed balance of the world could not sustain. Of course, had they studied it, the outcome may have been different. But within days, as many reports of widespread calamity caused by excessive radiation reached world governments, it was believed that this was another effect of the nuclear testing. But the major damage was not consistent with that of fallout. In the absence of any gamma radiation, heavy element traces or lasting radiation, it was clear that pole reversal had caused the ionosphere and magnetosphere to thin out and weaken by about 80%. The solar winds did the damage.

But the Kontriz’s governments simply declared inter-war and that was that. Within two months, the first nuclear war device had exploded as a tactical bomb. The next four weeks saw explosion of every single nuclear device available.

This brought a sad end to the peak of human civilization. So much promise, and yet.

Not even their vaunted computational devices could have predicted such a violent and graceless end. Global temperatures averaged over 330 Kelvin. The icecaps melted. Immediate loss of population was nearly 20% due to the war. The nuclear fallout encompassed the entire planet, and the radiation is still estimated to be present in extremely dangerous amounts on the surface, reaching about 20 metres below the surface. The immediate rise in temperatures saw nearly a quarter of the planet’s remaining species die out. These were the ones that could not withstand the tropical desert like weather all over the planet.

Then came the ice age, helped by the immense amount of dust and radioactive clouds left over from the war, that reflected away the solar radiation - the diamond dust phenomena proven by Shwartzenmyerz. And it was terrible.

Above the land, the ice and snow would kill you. And below it, the radiation. Even the humans never stood a chance, much less the flora and fauna. The entire planet was wiped clean of life in 30 short cycles.

Thus ended the human race.
pi_50413540
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:18 schreef S1nn3rz het volgende:

Oude tekeningen die gevonden zijn in grotten waarop astronauten en aliens staan duiden erop dat de greys eerder zijn teruggekomen toen de aarde net weer aan het evolueren was.
Dit is een interpretatie van de tekeningen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:11:35 #34
182668 Harajuku-
Qube is gone. :{w.
pi_50418444
tvp
I didn't want to hurt you baby, but you're pretty when you cry.
I didn't want to fuck you baby, but you're pretty when you're mine.
I didn't really love you baby, but I'm pretty when I lie.
pi_50419140
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:45 schreef Redux het volgende:
Dit is een interpretatie van de tekeningen.
Er zijn ook nog de oude Sumerische verhalen. Maar dan heb je weer het probleem van de interpretatie van de vertalingen. Net zoals die oude Sumerische verhalen veel aansluiting vinden bij de Bijbel, zijn er ook in de Bijbel vertalingsfouten geweest.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:40:26 #36
64781 bonke
pipo koeie
pi_50419354
weet je ... vroeger, toen de mens dacht dat de aarde plat was dachten de mensen dat heksen , trollen,vampieren enzz bestonden
toen was er een slimme die bewees dat de aarde rond was, de mens ging vliegen , de ruimte in etc
huppekeej de alien werd geboren
pies on joe toe
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:42:05 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50419430
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:40 schreef bonke het volgende:
weet je ... vroeger, toen de mens dacht dat de aarde plat was dachten de mensen dat heksen , trollen,vampieren enzz bestonden
toen was er een slimme die bewees dat de aarde rond was, de mens ging vliegen , de ruimte in etc
huppekeej de alien werd geboren
Alleen doe jij mij denken aan iemand die nog steeds denkt dat de aarde plat is.
Vrijheid
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:45:21 #38
64781 bonke
pipo koeie
pi_50419541
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Alleen doe jij mij denken aan iemand die nog steeds denkt dat de aarde plat is.
omg, wat een domme opmerking zeg
wat ik hierboven heb geschreven kan er bij jou natuurlijk niet in, domme jongen
pies on joe toe
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:48:42 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50419669
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef bonke het volgende:

[..]

omg, wat een domme opmerking zeg
wat ik hierboven heb geschreven kan er bij jou natuurlijk niet in, domme jongen
Kwestie van perspectief jongen, wat jij gelooft klinkt voor jou logisch omdat je het gelooft en wat ik geloof klinkt voor mij logisch omdat ik het geloof. Als je de opties open houdt en je realiseert dat niet alles zo duidelijk is als jij zou willen dan gaat er een hele wereld voor je open. Best eng misschien maar best goed te handhaven hoor. Zonder dat je meteen met een aluminiumhoedje rond gaat lopen dus. Of jij bent een omnipotent wezen die echt alles weet natuurlijk dan is het een ander verhaal.
Vrijheid
pi_50419740
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Kwestie van perspectief jongen, wat jij gelooft klinkt voor jou logisch omdat je het gelooft en wat ik geloof klinkt voor mij logisch omdat ik het geloof. Als je de opties open houdt en je realiseert dat niet alles zo duidelijk is als jij zou willen dan gaat er een hele wereld voor je open. Best eng misschien maar best goed te handhaven hoor. Zonder dat je meteen met een aluminiumhoedje rond gaat lopen dus. Of jij bent een omnipotent wezen die echt alles weet natuurlijk dan is het een ander verhaal.
Natuurlijk enkel en puur vanuit jouw perspectief bekeken. Jouw perspectief hoeft dezijne nog niet te zijn, toch oordeel je vanuit jouw perspectief gezien.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:54:55 #41
64781 bonke
pipo koeie
pi_50419912
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:48 schreef jogy het volgende:

[..]

heeft niks met geloof te maken
naieve mensen geloven
de wetenschap heeft nog steeds niet bewezen dat aliens bestaan
degenen die zeggen dat ze wel bestaan zijn dus naief
als er concreet bewijs komt dat ze een beschaving gevonden hebben die 50.000 jaar oud is dan wil ik wel es geloven dat er meer is, maar tot op heden is er geen chippie, stukkie kunstof, vreemd helmpje, autobandje, of een mooi rvs stalen bekertje uit de grond geplukt wat +- 50.000 jaar oud is
pies on joe toe
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:19:34 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50420929
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:50 schreef Redux het volgende:

[..]

Natuurlijk enkel en puur vanuit jouw perspectief bekeken. Jouw perspectief hoeft dezijne nog niet te zijn, toch oordeel je vanuit jouw perspectief gezien.
Iedereen kijkt vanuit zijn eigen perspectief. Zodra die voornoemde iedereen dat ook door krijgt dan zou het hier al een stuk beter vertoeven zijn. Er zijn genoeg mensen hier die skeptisch posten maar waar je wel kan zien dat ze toch de mogelijkheden open laten omdat ze doorhebben dat het wel eens zou kunnen maar er niet vanuit gaan. Helemaal goed, je hoeft hier niet te zweven ofzo. Maar bij bijvoorbeeld bonke ( niet specifiek jij hoor bonke maar je bent toevallig beschikbaar ) zie je aan zijn tekst dat hij zijn opties gesloten heeft en dat hij overtuigd is van zijn eigen gelijk, iedereen die het er niet mee eens is is een beetje dom. Dat is geen gezonde manier van posten binnen een subforum zoals TRU.
Vrijheid
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:22:48 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50421023
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef bonke het volgende:

[..]

heeft niks met geloof te maken
naieve mensen geloven
de wetenschap heeft nog steeds niet bewezen dat aliens bestaan
degenen die zeggen dat ze wel bestaan zijn dus naief
als er concreet bewijs komt dat ze een beschaving gevonden hebben die 50.000 jaar oud is dan wil ik wel es geloven dat er meer is, maar tot op heden is er geen chippie, stukkie kunstof, vreemd helmpje, autobandje, of een mooi rvs stalen bekertje uit de grond geplukt wat +- 50.000 jaar oud is
Ik wil hierover best verder met je in discussie gaan maar niet hier. Truth Feedback Om dit topic niet verder te verpesten zullen we maar zeggen.

edit: Ik heb jullie posts in het feedbacktopic gequote.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 13-06-2007 19:33:25 ]
Vrijheid
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:37:22 #44
64781 bonke
pipo koeie
pi_50421627
nogmaals, in het feedbacktopic. Je mag ook zelf even klikken hoor.

[ Bericht 88% gewijzigd door jogy op 13-06-2007 19:41:57 ]
pies on joe toe
pi_50422334
(Checkt de links over die footprint zo. )

Ik moet bij dit topic ook denken aan afbeeldingen van schepen met vlammende "uitlaten" op vele honderden griekse vazen.
En in Zuid-Amerika is er een afbeelding gevonden van een stamhoofd in/op een soort raket. (Maar da's natuurlijk ook net hoe je het allemaal interpreteert.)

Links gecheckt. Ah, lekkere hoax dus. Men neme een grote barst die toevallig over 2 semi-ovale vormen heen gaat en ineens heb je 2 schoenafdrukken, compleet met hakken.

Toch meen ik me te herinneren dat er eentje was met dikkere ribbels. Ik dacht at hij veel duidelijker was, maar ik neem aan dat ik het me in de loop der jaren gewoon verkeerd herinner.
Memory's a bitch!

[ Bericht 41% gewijzigd door ToT op 13-06-2007 20:01:12 ]
pi_50424235
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:54 schreef bonke het volgende:
maar tot op heden is er geen chippie, stukkie kunstof, vreemd helmpje, autobandje, of een mooi rvs stalen bekertje uit de grond geplukt wat +- 50.000 jaar oud is
Over je andere posts ga ik me maar niet uitlaten
maar deze bewijst toch wel hoe materialistisch we ingesteld zijn. Waarom moet een oude cultuur hedendaagse voorwerpen hebben om beschaafd te zijn ?
Als je bedenkt dat er oude "beschavingen" waren die evenveel wisten over de planeten in ons zonnestelsel als wij nu, of dat die "beschavingen" zelfs verhalen hadden over het ontstaan van ons zonnestelsel, wil toch wel wat zeggen.
Je mag oude culturen niet afwegen aan je eigen leefwereld.
pi_50424395
Ik geloof toch liever dat we "The Greys" zijn dan dat we "The Monkeys" zijn

Zouden er anders in de zoo na x-aantal jaren (evolutie) mensen in de apenkooien zitten ?
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:42:38 #48
64781 bonke
pipo koeie
pi_50424536
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Over je andere posts ga ik me maar niet uitlaten
maar deze bewijst toch wel hoe materialistisch we ingesteld zijn. Waarom moet een oude cultuur hedendaagse voorwerpen hebben om beschaafd te zijn ?
Als je bedenkt dat er oude "beschavingen" waren die evenveel wisten over de planeten in ons zonnestelsel als wij nu, of dat die "beschavingen" zelfs verhalen hadden over het ontstaan van ons zonnestelsel, wil toch wel wat zeggen.
Je mag oude culturen niet afwegen aan je eigen leefwereld.
en waarom mag dat niet ?
in de openngspost word gezegt dat er misschien een oude cultuur is geweest die de aarde heeft verlaten
dan mag je natuurlijkook zeggen dat die oude cultuur een ontzettende berg rommel achter heeft moeten laten
en de aarde verlaten lukt je denk ik niet door een raketje te bouwen met stenen hamers en beitels
pies on joe toe
pi_50425974
Misschien zijn ze eerst naar de aarde gekomen, daar de mens genetisch gemanipuleerd/gecreeerd, of zich vermengd hebben met de mensen (allemaal zaken die je in verhalen van oude beschavingen terugvindt). Misschien hebben ze idd de aarde terug verlaten en misschien zijn er een aantal achtergebleven.
En die ontzettende berg rommel kan je dan mss zien in de fabelachtige gebouwen die gebouwd zijn met een astrologische kennis die men niet altijd direct verwacht van de culturen aan wie ze worden toegeschreven.
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:05:32 #50
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_50428520
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef bonke het volgende:

[..]

en waarom mag dat niet ?
in de openngspost word gezegt dat er misschien een oude cultuur is geweest die de aarde heeft verlaten
dan mag je natuurlijkook zeggen dat die oude cultuur een ontzettende berg rommel achter heeft moeten laten
en de aarde verlaten lukt je denk ik niet door een raketje te bouwen met stenen hamers en beitels
dropa stenen , en wie weet wat al meer is gevonden waarvan men niet eens weet dat ze buitenaards zijn of ze weten het wel en het wordt achtergehouden.

dan hebben we nog de landkaarten van piri reis , waarop antartica ijsvrij staat afgebeeld compleet met rivieren en bergruggen. de laatste keer dat amtartica ijsvrij was , was 10.000-15.000 jaar geleden. ook de projectie methode van de kaart was opmerkelijk. het zou vanuit de lucht zijn opgemaakt.

piri reis leefde in de 16e eeuw en maakte zijn kaarten door gebuik te maken van oudere kaarten die hij in zijn bezit had.

in 1949 kwam door metingen aan het licht dat de kaart uiterst precies is. van wie kwam deze kennis

en zo zijn er wel meer mysterieuze voorwerpen en artefacten

ook het begrip alien als in buitenaards is niet pas van de laatste tijd. culturen van duizenden jaren geleden hadden het er al over , onder meer de sumeriers.

verdiep je eens in de paleo- seti theorie en ancient astronauts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')