Er staan ook een aantal van zijn lezingen op video google.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef Jobro het volgende:
Bekijk hier lezingen van Michael Tsarion, wat hij heeft te vertellen is wel even slikken:
http://www.taroscopes.com/webstream/webstream_startpage.html
Ik ben de 3 uur durende `2012 Future of Mankind` vid. aan het bekijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:11 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Er staan ook een aantal van zijn lezingen op video google.
Ik ben bij dit soort dingen nogal skeptisch... maar vind het wel leuk om te kijken.
http://video.google.com/videoplay?docid=5627694446211716271 SPAMquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:42 schreef Karstman het volgende:
zo'n blikje met van dat samengeperste vleesafval, hoe heet dat ook alweer?
Oh ja, Spam!
Want?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Alles wat er gebeurd is en nu gebeurt zijn geen toevalligheden meer!
Voor de mensen die achter 9/11, 7/7 en ander groot terrorisme zoals Madrid zitten is het financieel mogelijk om niets aan de toeval over te laten en hiermee gaan zij tot het uiterste. Money rules the world.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Want?
Wat is er zo speciaal aan de hedendaagse gebeurtenissen dat "toeval" uitgesloten is?
Ja het is spam. Of iig een linkdump want van een openingspost kun je nauwelijks spreken. Maar goed, het zijn wel interessante clipjes dus vooruit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:42 schreef Karstman het volgende:
zo'n blikje met van dat samengeperste vleesafval, hoe heet dat ook alweer?
Oh ja, Spam!
Geloof je ook echt in die aliens, evolutie van het universum, sterrenkinderen, lichtwerkers, extra tot nog toe niet-waargenomen planeten etcetera?quote:Op zondag 27 mei 2007 08:51 schreef Kayann het volgende:
Ik vind wát ie vertelt zeker interessant, maar de manier waaróp weer wat minder. Hij heeft iets bozigs over zich heen.
Marcel Messing (Worden wij wakker) vind ik prettiger om naar te luisteren. Al zullen veel mensen hem weer te droogkloterig vinden.
Jij niet dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Geloof je ook echt in die aliens, evolutie van het universum, sterrenkinderen, lichtwerkers, extra tot nog toe niet-waargenomen planeten etcetera?
In de context van Tsarion's zn theorien niet nee. Ik noem niet voor niets ook de aliens, sterrenkinderen en lichtwerkersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |