Er staan ook een aantal van zijn lezingen op video google.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef Jobro het volgende:
Bekijk hier lezingen van Michael Tsarion, wat hij heeft te vertellen is wel even slikken:
http://www.taroscopes.com/webstream/webstream_startpage.html
Ik ben de 3 uur durende `2012 Future of Mankind` vid. aan het bekijken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:11 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Er staan ook een aantal van zijn lezingen op video google.
Ik ben bij dit soort dingen nogal skeptisch... maar vind het wel leuk om te kijken.
http://video.google.com/videoplay?docid=5627694446211716271 SPAMquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:42 schreef Karstman het volgende:
zo'n blikje met van dat samengeperste vleesafval, hoe heet dat ook alweer?
Oh ja, Spam!
Want?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Alles wat er gebeurd is en nu gebeurt zijn geen toevalligheden meer!
Voor de mensen die achter 9/11, 7/7 en ander groot terrorisme zoals Madrid zitten is het financieel mogelijk om niets aan de toeval over te laten en hiermee gaan zij tot het uiterste. Money rules the world.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Want?
Wat is er zo speciaal aan de hedendaagse gebeurtenissen dat "toeval" uitgesloten is?
Ja het is spam. Of iig een linkdump want van een openingspost kun je nauwelijks spreken. Maar goed, het zijn wel interessante clipjes dus vooruit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:42 schreef Karstman het volgende:
zo'n blikje met van dat samengeperste vleesafval, hoe heet dat ook alweer?
Oh ja, Spam!
Geloof je ook echt in die aliens, evolutie van het universum, sterrenkinderen, lichtwerkers, extra tot nog toe niet-waargenomen planeten etcetera?quote:Op zondag 27 mei 2007 08:51 schreef Kayann het volgende:
Ik vind wát ie vertelt zeker interessant, maar de manier waaróp weer wat minder. Hij heeft iets bozigs over zich heen.
Marcel Messing (Worden wij wakker) vind ik prettiger om naar te luisteren. Al zullen veel mensen hem weer te droogkloterig vinden.
Jij niet dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Geloof je ook echt in die aliens, evolutie van het universum, sterrenkinderen, lichtwerkers, extra tot nog toe niet-waargenomen planeten etcetera?
In de context van Tsarion's zn theorien niet nee. Ik noem niet voor niets ook de aliens, sterrenkinderen en lichtwerkersquote:
Ik denk niet echt van: ik geloof dit en dat wel en zus en zo niet. Ik weet alleen dat ik van geheimen, complotten, onverklaarbare zaken en mysteries hou!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Geloof je ook echt in die aliens, evolutie van het universum, sterrenkinderen, lichtwerkers, extra tot nog toe niet-waargenomen planeten etcetera?
Hehe oke. Dan vind je deze ook wel interessant denk ik:quote:Op maandag 28 mei 2007 08:05 schreef Kayann het volgende:
[..]
Ik denk niet echt van: ik geloof dit en dat wel en zus en zo niet. Ik weet alleen dat ik van geheimen, complotten, onverklaarbare zaken en mysteries hou!
"If there is a steady paycheck in it, I'll believe anything you say" - Ghostbustersquote:Op zondag 27 mei 2007 15:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dan zal ik toch Origins of Evil es moeten bekijken om te weten waar het kwaad vandaan komt, want volgens hem is het dus niet iets eigen aan de mens.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef jogy het volgende:
Micheal Tsarion is stiekem wel een beetje mijn held. Al ben ik niet zeker van alles wat hij beweerd, hij heeft goede punten met betrekking tot psychologie.
Same here. Hij citeert dan misschien wel vooral anderen, maar hij weet het op een hele overtuigende, menselijke manier over te brengen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef jogy het volgende:
Micheal Tsarion is stiekem wel een beetje mijn held. Al ben ik niet zeker van alles wat hij beweerd, hij heeft goede punten met betrekking tot psychologie.
Ik heb het ook gekeken met bol.com open aan de zijkant en meteen 2 boeken besteldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef Devano het volgende:
[..]
Same here. Hij citeert dan misschien wel vooral anderen, maar hij weet het op een hele overtuigende, menselijke manier over te brengen.
Hopelijk gaat zijn volgende boek (Na 'The Irish Origins of Civilization') over de externe invloeden op de menselijke psyche, en de onnatuurlijke aard van agressie en geweld.
Volgens mij is het idee redelijk hetzelfde. Een buitenaards ras dat zichzelf in onze geschiedenis heeft gemengt. Ik weet alleen niet precies hoe Tsarion over een 12e planeet denkt, ik dacht eigenlijk dat hij ook een voorstander van die theorie was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
Zijn er eigenlijk overeenstemmingen tussen Tsarion en Sitchin ?
Zodra ik ff tijd over heb zal ik het gaan bekijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hehe oke. Dan vind je deze ook wel interessant denk ik:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6749650582070812621&q=walter+veith
Desinformatie agenten.. echt zo'n onderwerp waar ik nog geen 2 jaar geleden me wenkbrauw van zou fronsen.. maar tegenwoordig echt genoeg daarover heb gelezen om serieus te geloven dat er zoiets absurd is, als iemand die de waarheid verbloemd met over de top nep-feiten die later makkelijk onderuit te halen zijn om zo het gehele onderwerp in des-crediet te brengen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kwam laatst tegen dat jordan maxwell eigenlijk russell pine heet en een crypto-jood zou zijn oid.. een desinformation agent.
Haha ik denk het ja. Vooral wat betreft 9/11 zou dit vaak voorkomen, zie http://www.iamthewitness.comquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Desinformatie agenten.. echt zo'n onderwerp waar ik nog geen 2 jaar geleden me wenkbrauw van zou fronsen.. maar tegenwoordig echt genoeg daarover heb gelezen om serieus te geloven dat er zoiets absurd is, als iemand die de waarheid verbloemd met over de top nep-feiten die later makkelijk onderuit te halen zijn om zo het gehele onderwerp in des-crediet te brengen.
Zeg ik het zo goed?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
Desinformatie agenten.. echt zo'n onderwerp waar ik nog geen 2 jaar geleden me wenkbrauw van zou fronsen.. maar tegenwoordig echt genoeg daarover heb gelezen om serieus te geloven dat er zoiets absurd is, als iemand die de waarheid verbloemd met over de top nep-feiten die later makkelijk onderuit te halen zijn om zo het gehele onderwerp in des-crediet te brengen.
Zeg ik het zo goed?
ik snap ook niet dat men ermee bezig blijftquote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef cerreur het volgende:
En in 2012 zitten we met z'n allen te wachten op de destructie en gebeurt er wéér niets...
Denk dat het wel deels mens-eigen is om overal sensatie achter te willen zien; immers grote gebeurtenissen vallen meer op en hebben (ogenschijnlijk) meer impact dan de kleinere onopvallende gebeurtenissen die iedereen in zijn/haar leven dagelijks tegenkomt (al dan niet bewust).quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:35 schreef Ticker het volgende:
Waarom zijn het telkens dezelfde mensen die praten over 'destructie' in 2012?
Beetje teveel films gezien.
Dan zal de pleuris wel uitbreken in het midden oosten. Mars is altijd wel de god van de oorlog genoemd en de mensen die dat soort crap aanhangen plannen hun agenda ook aan de hand vd hemellicamen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef jogy het volgende:
Volgens Tsarion zou er dit jaar al iets te gebeuren zijn trouwens, helemaal in de lijn met het 2012 gebeuren waar hij ook in geïnteresseerd is. Ergens in oktober komt de planeet mars op een bepaalde manier langstuffen en de laatste keer dat dat gebeurde had je de onafhankelijks oorlog in de VS. Het zal mij in ieder geval benieuwen. Dat er voor sommige mensen iets 'ergs' staat te gebeuren geloof ik wel. Mars heeft, volgens hem, te maken met het tegenkomen van jezelf en je angsten, als je die van te voren niet confronteert dan kan je wel een mentale klap in het gezicht krijgen. Maar iets ergs in de trant van de engelen komen op aarde en brengen dood en destructie aan iedereen die niet met liefde en compassie leeft is zodanig tegenstrijdig dat ik er nog niet eens op in wil gaan. Goed en kwaad betekenen niets in de hogere regionen. Het enige wat je tegen kan komen is jezelf, dat is voor sommige al erg genoeg.
In ieder geval ben ik benieuwd, dat zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |