abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51870155
Ik weet dat dit weer eens gebashed zou worden mar toch

Hou de volgende reacties voor je:

boeiend

hoax

balon

fake

en alles wat er op lijkt!

Geplaatst op 26.07.2007 om 14:52:43 uur | 1029 bekeken | UFO meldingen | www.NIBURU.NL |

Formaties UFO's boven geheel Nederland gespot

25-07-07 Alkmaar
Ik lag in mijn bed en ik kreeg een sterk gevoel dat ik naar buiten moest kijken. Toen zag ik uit mijn zolderraam een fel licht. Ik bleef er naar kijken, het werd scherp dan weer minder. Plotseling kwam er een tweede bij en een derde en een vierde. Op een gegeven moment verdwenen er een paar. Het vloog ongeveer boven Langedijk in een cirkel naar Alkmaar. Het was ongeveer om half 3. Ik riep mijn moeder en zij heeft het ook gezien. We waren klaar wakker. Ik heb er foto's van gemaakt ik stuur ze naar jullie op.

22-07-07 Helmond
Ik ontkom niet aan de indruk, dat de Stratford UFO's dezelfde zijn als die ik afgelopen week (22-7)overdag boven mijn huis heb vastgelegd!
Kijk eens naar de formatie! = 4 + 1 zelfde driehoek formatie.

22-07-07 Kolham/Hoogezand
Gisteravond 10-20 objecten waargenomen. Het betrof (inderdaad) een paar trapezium achtige toestellen (geen ruitenvorm!) en driehoeken die op afstand groen en rood oplichten aan de voorkant maar boven het huis geel worden. Er zijn ook weer lichten waar te nemen op grotere hoogte die flitsen of verdwijnen naar elders. Dat laatste zag ik tegen 2:30 (maandagmorgen) waar de een na de ander verdween op dezelfde plek.

Als F v L. , die ik toen laatst bij jou heb ontmoet deze objecten nog wil filmen dan kan dat wel.Ik heb foto's gemaakt maar dat is te overbelicht. Je mag hem wel laten weten dat ik elke dag UFO's zie en als hij iets wil filmen dat kan dat. Mijn telefoonnummer zet ik erbij.

Groeten,
A.

foto1, alkmaar.. twijvel ik niet aan.
foto2 , die puntjes zou je er in preciepe zo op kunnen maken

wat vinden jullie?

nog even ander stukje met mijn mening

"Nog meer meldingen van UFO's in de regio"
quote:
alkmaar - ,,Ze hebben geelachtige lichten, hangen een tijdje stil en gaan dan geluidloos verder.'' Dit is zo'n beetje de kern van alle UFO-meldingen die L. Singor uit Warmenhuizen heeft binnengekregen naar aanleiding van onzeberichtgeving in de krant van donderdag. De onbekende vliegende objecten zijn vooral gesignaleerd rond en ten noorden van Alkmaar. Ook vanuit de Wieringermeer komen meldingen.
let op het dik gedrukte, gewoon van "ik wil ook in de krant komen"
quote:
De redactie van de Alkmaarsche Courant is de afgelopen dagen diverse keren benaderd door mensen die mensen die meenden een UFO te hebben gezien.
Alles dat vliegt dat je niet kent is een ufo!
quote:
Singor was een van de melders en riep in deze krant op hem te bellen om de meldingen te vergelijken. Zijn telefoon stond gisteren roodgloeiend. ,,Tientallen mensen hebben de afgelopen tijd vreemde dingen in de lucht gezien'', zegt hij. ,,Er is wat loos in het luchtruim boven deze regio, dat is zeker.''
Opeens na england? of wat was het?
quote:
Ook de redactie kreeg nog enkele meldingen. Iemand zei dinsdagnacht een bol met blauwachtig licht boven de kust te hebben gezien.
Aura?
quote:
Mevrouw Bluijs zag diezelfde nacht boven het Raadhuisplein in Heerhugowaard een oranje streep met een rond ding eraan.
Dat noemen ze in nederland een Antenne
quote:
Yvonne Bruin uit Oudorp nam dinsdagnacht ook iets vreemds waar. ,,Tijdens mijn rondje met de hond zag ik iets heel raars in de lucht. In de vorm van de punt van een raket.
Onmogelijk
quote:
Hel verlicht en zonder geluid. Het vloog, niet eens heel hoog, vanaf de ringweg naar het industrieterrein Oudorp. Ik werd al voor gek verklaard, maar gelukkig ben ik niet de enige die rare dingen heeft gezien.''
Ik verklaar je ook voor gek
quote:
Een inwoner van Tuitjenhorn zag dinsdagmiddag om half vier een witte ronde schijf zich van oost naar west begeven.
Late 1 april grap?
quote:
De eerste waarneming werd vorige week gedaan. Het afgelopen weekeinde zijn ook UFO's gesignaleerd, maar de meeste waarnemingen zijn gedaan in de nacht van dinsdag op woensdag tussen 23 en 02 uur.
Tussen 23.00 en 2.00 ben je moe en zie je van alles..

[ Bericht 39% gewijzigd door Lord_Of_Darkness op 26-07-2007 22:50:40 ]
pi_51870443
Ik geloof pas in dat er aliens zijn dichbtij de aarde wanneer ik met mijn eigen ogen er 1 voor mijn neus zie of een groot moederschip boven mijn huis...

Die 2 fotos lijken erg nep.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51870495
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik geloof pas in dat er aliens zijn dichbtij de aarde wanneer ik met mijn eigen ogen er 1 voor mijn neus zie of een groot moederschip boven mijn huis...

Die 2 fotos lijken erg nep.
Tja, maar het grappige is als dat gebeurd verklaren andere jou voor gek, omdat hun het weer niet geloven.
Al zouden er 100 vliegen boven nederland en iedereen ze zien, mensen die het niet willen geloven (bang?) die geloven het niet, al staat er een alien voor ze
pi_51870595
UFO sightings bring town to a standstill
Deze vind ik weer wel interessant:

26th July 2007

A crowd of 100 stunned stargazers brought a town centre to a standstill when five mysterious UFOs were spotted hovering in the sky.

Drinkers spilled out of pubs, motorists stopped to gawp and camera phones were aimed upwards as the five orbs, in a seeming formation, hovered above Stratford-Upon-Avon for half an hour.

The unidentified flying objects lit up the otherwise clear night sky above Shakespeare's birthplace in Warwickshire on Saturday.

http://www.youtube.com/watch?v=-UHCxfudCSs

Although Air Traffic Control reported no unusual activity, some witnesses were convinced they were witnessing an extra-terrestrial spectacle
The strange episode started just after 10.30pm, when the lights were seen hovering slowly over the town before three of them formed a triangular shape with one positioned just to the right.

A few minutes later a fifth came into view travelling towards the others at breakneck speed before slowing down and stopping a short distance away.

Sceptics dismissed the UFOs as nothing more than hot air balloons, fireworks or even lanterns which had broken loose from a local rugby club.

Others, however, claimed the speed and agility of the objects was unlike any known aircraft and said the odd movement, lack of noise and the length of time in the air discounted any man-made explanation.

Tom Hawkes, who captured these amazing images, spotted the lights during his girlfriend Kate Lyall's birthday at the One Elm pub.

He and the 15 other revellers were in the bar when they spotted some commotion outside.

Tom, 30, said: "We walked outside and there was at that time a growing crowd of about 60 people looking up at something in the sky.

"I saw this light appear, then three others. They came over our heads in formation but then manouvered into different positions.

"Three had formed a triangular shape and one was to the right. Then another one came hurtling towards the rest at what looked like a very fast speed. But as it neared them it suddenly slowed and stopped altogether.

"By this time more people had poured out onto the street. Two pubs had emptied, some people had come out of their houses and drivers slowed their cars.

"The objects were there for about half an hour. It was very eerie because they didn't make any sound and they stayed still before moving slowly beyond the horizon. There were no stars in the sky, just them.

"It was the most extraordinary thing I've ever seen and the way in which everyone gathered in the street to watch them reminded me of a scene from Independence Day."

The extraordinary scenes were also witnessed by some of the staff of the One Elm pub.

Chef Kern Griffiths, 26, said: "I saw five lights, we all thought they were hot air balloons at first because the glowing spheres looked like a burst of flames. But I couldn't see any outline of the balloon itself and they were travelling far too fast.

"Suddenly someone shouted 'look' and there were these bright dots fizzing across the sky.

"It was weird, they way they moved did look alien. Some people reckon they're fireworks but they were lit up in the sky for far too long, the local rugby club say they were lanterns that blew loose over the weekend but these objects were far too fast and too high up.

"They were unlike any aircraft I've seen. It's a mystery."

Hillary Potter from The British Earth Aerial Mystery Society (BEAMS) said they were being inundated with similar calls from across the country but said it was rare for such phenomena to be witnessed by so many people.

She said: "Such incidents have been on the increase recently. There are reports at the moment coming in from all over the country.

"We've had many reports of people seeing quite large unidentified objects in the skies. It's not going away, It seems these incidents are becoming more bold.

"People don't know what to do when they witness such sights and that's what we're here for. We take the reports very seriously."

A Mod Spokesman said: "The MoD does not have any expertise or role in respect of UFOs or flying saucer matters or to the question of the existence of extra terrestrial life forms, about which we remain totally open minded.

"I should add that to date the MoD knows of no evidence which substantiates the existence of these alleged phenomena. The MoD examines any reports of unidentified flying objects it receives solely to establish whether what was seen might have some defence significance.

"Namely whether there is any evidence that the UK air space might have been compromised by hostile or unauthorised foreign military activity.

"Unless there is evidence of a potential threat to the United Kingdom from an external military source, and to date no UFO report has revealed such evidence, we do not attempt to identify the precise nature of each sighting reported to us.

"We believe that rational explanations such as aircraft lights or natural phenomena could be found for them if resources were diverted for this purpose but its not the function of the MoD to provide this kind of aerial identification service."

Frankie Spray, from Wellesbourne Airfield, just outside Stratford, added: "The lights were nothing to do with us. None of our aircraft fly at night at this time of year.

"It's very bizarre but I've got no explanation as to what the lights were."

Birmingham Air Space which covers the skies over the town said they had not heard of any unusual activity showing up on the radar.

beoordeel de video ook
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:02:32 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_51880692
Die foto's zijn vast niet nep, maar verder valt er ook geen zinnig woord over te zeggen. Kan van alles zijn.
pi_51895338
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die foto's zijn vast niet nep, maar verder valt er ook geen zinnig woord over te zeggen. Kan van alles zijn.
wat raar dat er nu na onderbouwing geen: fake,hoax enz replays komen.
maar ook geen mensen die de hersens hebben om dr wel over na te kunnen denken
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:59:55 #7
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51896667
stuur mij de originele foto's je mag contact opnemen met me via de PM TS

Ik doe namelijk aan foto research en ben erg geinteresseerd in dit fenomeen.

Darklord ik ben geinteresseerd van de echtheid van de foto's die onderzoek ik dmv programma's. Als ik ze in mijn bezit heb kan ik checken of ze truth zijn. Als het onzin is, hoor je dat ook uiteraard.
pi_51896702
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:59 schreef Spellmeista het volgende:
stuur mij de originele foto's je mag contact opnemen met me via de PM TS

Ik doe namelijk aan foto research en ben erg geinteresseerd in dit fenomeen.

Darklord ik ben geinteresseerd van de echtheid van de foto's die onderzoek ik dmv programma's. Als ik ze in mijn bezit heb kan ik checken of ze truth zijn. Als het onzin is, hoor je dat ook uiteraard.
moet je ven contact opnemen met niburu
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:12:25 #9
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51896986
en als ik het nu aan jou vraag?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:17:02 #10
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_51897107
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:12 schreef Spellmeista het volgende:
en als ik het nu aan jou vraag?
kom je niet ver, want ik heb de contacten niet methun
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:21:03 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51897206
De foto's zijn te onduidelijk om te zien wat het is... maar het is zeker apart, het lijkt namelijk niet op een regulier vliegtuig.

Had laatst ook een topic gemaakt over een ufo in Frankrijk, .. meest duidelijke filmpje wat ik ooit heb gezien iig!!
The truth was in here.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:22:42 #12
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_51897253
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:21 schreef Bastard het volgende:
De foto's zijn te onduidelijk om te zien wat het is... maar het is zeker apart, het lijkt namelijk niet op een regulier vliegtuig.

Had laatst ook een topic gemaakt over een ufo in Frankrijk, .. meest duidelijke filmpje wat ik ooit heb gezien iig!!
post link eens kan het zo 123 niet snel vinden in je geschiedenis
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:24:38 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51897297
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:22 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

post link eens kan het zo 123 niet snel vinden in je geschiedenis
UFO gefilmd in Frankrijk

Opvallend laag tegenspraken trouwens ook... moeilijk te ontkennen wellicht
The truth was in here.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:26:05 #14
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51897338
Ballon!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:27:19 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51897370
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Ballon!
Enkelvoud?
The truth was in here.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:28:12 #16
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_51897392
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 20:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

UFO gefilmd in Frankrijk

Opvallend laag tegenspraken trouwens ook... moeilijk te ontkennen wellicht
hm ik zie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:38:24 #17
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51897651
zonder originelen trek ik geen conclussies.., maar ik zal eens op onderzoek uitgaan..
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:51:29 #18
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51897994
26072007154254-0 is de bestandsnaam van de 1e file, echter de datum van het "artikel/stukje tekst" wat erbij staat zegt 25-7-2007

• de datum staat haast nooit verkeerd in een foto camera vooral niet in een foto-toestel van een jonger iemand
  • het bestand is een gif file..waarom 1000 camera's werken met jpg, dit is dan wel een hele speciale:
    dat zou dus betekenen dat hij ofwel bewerkt is of iemand een hele speciale camera heeft. Desondanks is ie naar mijn mening door photoshop gehaald en hecht ik er totaal geen waarde aan.

2e foto OP idem

maar wacht ff het is in de avond zie ik nu..dus dat zou wel de 26ste kunnen zijn

Nee, maar wacht dat zou niet logisch zijn natuurlijk dan zou hij om omstreeks 23:45 begonnen moeten zijn met schrijven..

omdat ik volgens mijn logica niemand ken die om half drie opschrijft dat het de dag ervoor is..

wel een mooi verhaal om weer eens aandacht op de sterren te richten met vrienden bij een kampvuur..

kun jij ze zien??

[ Bericht 6% gewijzigd door Spellmeista op 27-07-2007 20:58:36 ]
  •   vrijdag 27 juli 2007 @ 20:56:40 #19
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_51898119
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      vrijdag 27 juli 2007 @ 21:05:27 #20
    13957 Lord_Of_Darkness
    Ik wel, Jij ook?
    pi_51898363
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 20:51 schreef Spellmeista het volgende:
    26072007154254-0 is de bestandsnaam van de 1e file, echter de datum van het "artikel/stukje tekst" wat erbij staat zegt 25-7-2007

• de datum staat haast nooit verkeerd in een foto camera vooral niet in een foto-toestel van een jonger iemand
  • het bestand is een gif file..waarom 1000 camera's werken met jpg, dit is dan wel een hele speciale:
    dat zou dus betekenen dat hij ofwel bewerkt is of iemand een hele speciale camera heeft. Desondanks is ie naar mijn mening door photoshop gehaald en hecht ik er totaal geen waarde aan.

2e foto OP idem

maar wacht ff het is in de avond zie ik nu..dus dat zou wel de 26ste kunnen zijn

Nee, maar wacht dat zou niet logisch zijn natuurlijk dan zou hij om omstreeks 23:45 begonnen moeten zijn met schrijven..

omdat ik volgens mijn logica niemand ken die om half drie opschrijft dat het de dag ervoor is..

wel een mooi verhaal om weer eens aandacht op de sterren te richten met vrienden bij een kampvuur..

kun jij ze zien??
  • WTF is dat nou weer voor onderzoeks bullcrap?

mijn camera staat op 2025?! who gives a fuck

26 07 2007 15 42 54 zou het kunenn zijn,

het bestand is een gif file..waarom 1000 camera's werken met jpg, dit is dan wel een hele speciale:

voor de site ofzo??!!

jouwmening?????? dat noem j onderzoek doen?!
      vrijdag 27 juli 2007 @ 21:08:50 #21
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51898443
    Die foto's heb ik van de sites van Nirubu jah. Of wil je zeggen dat jij ze hebt gemaakt?
      vrijdag 27 juli 2007 @ 21:10:16 #22
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51898475
    nou dat is de datum van de foto's..denk je dat er een meerderheid zijn datum goed insteld of 1 dag ernaast..misschien snap je het niet goed..het verhaal is gedateerd 25-7 terwijl de camera clickt of iig een fotobewerkingsprogramma op 26-7

dat gaat er bij mij een lichtje branden..dat noemen ze misschien raar..ja het kan idd..er is een kans, maar wetenschappelijk he..denk ik dat de kans hoger is dat de datum goed is ingesteld

Maar zouden die tien procent van: "verkeerd ingesteld" dan opwegen tegen de 80 procent van: "goed ingesteld"..

en die kans is dus weer van honderdduizend andere kansen afhankelijk

maar er is een algemene kans..maar dan nog..is dat wel een kans?
      vrijdag 27 juli 2007 @ 21:22:53 #23
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51898789
    zoals ik al zei: dit soort bewijsmateriaal verklein je niet, dat zet je in originele grote op de site. Ik ga als ik dj ben en ik maak muziek toch ook geen klein stukje muziek op de site zetten terwijl mensen alles willen horen.

Ik vind dit echt de meest waardeloze onzin om conclussies over te gaan trekken. Dan vind ik het logischer om eerst eens te kijken naar het verhaal. En voor mijn gevoel rammeld dat aan alle kanten, daarbij komt ook: de foto is het origineel niet

Ik ga toch geen 5 sterrensoep maken zonder verse ingrediënten en alle zoei die er verder bij ingaat als ik iets wil bewijzen(in dit geval hoeveel lekkerder het smaakt met verse bascilicum en de rest van de ingrediënten)
      † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 22:43:54 #24
    127870 Ratelslangetje
    Lady
    pi_51900903
    quote:
    Op donderdag 26 juli 2007 22:44 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
    Ik weet dat dit weer eens gebashed zou worden mar toch

Waarom? Ik heb zelf ook eens iets gezien wat niet te verklaren valt. Lichtjes die op elkaar afkwamen,een scherpe bocht maakten en toen met een ongelooflijke snelheid wegvlogen.
    UFO ervaringen van anderen zijn voor mij daarom erg interessant.

Wil niet zeggen natuurlijk dat ik alles geloof.
    Giftig, Fel
    Agressief en
    Razendsnel
      zaterdag 28 juli 2007 @ 00:26:38 #25
    13957 Lord_Of_Darkness
    Ik wel, Jij ook?
    pi_51903875
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb zelf ook eens iets gezien wat niet te verklaren valt. Lichtjes die op elkaar afkwamen,een scherpe bocht maakten en toen met een ongelooflijke snelheid wegvlogen.

waarom? omdat het fok is.
    pi_51910996
    Zulke lichten heb ik ook in Egypte gezien vele jaren terug. En moet je de reacties zien van youtube op dat filmpje van Engeland:

camel303 (1 day ago)
    A few moths ago is saw the same exact thing here in Rotterdam in Holland

Mrhahahahill (1 day ago)
    Fucking weird me and some friends saw simerler lights in Sutton in South London about 3 weeks ago.

qpackqpack (1 day ago)
    LOL. I saw those same light TODAY 27.7.2007 at FINLAND. Same pattern and they behaved in same manner.

BillyCorgan777 (1 day ago)
    Nice video. I saw these kind of lights once with my friends. We were stunned. We took out of home my girlfriend's parents and they didn't know what to say!

Ze komen
      zaterdag 28 juli 2007 @ 13:11:10 #27
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_51911253
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 21:22 schreef Spellmeista het volgende:
    zoals ik al zei: dit soort bewijsmateriaal verklein je niet, dat zet je in originele grote op de site. Ik ga als ik dj ben en ik maak muziek toch ook geen klein stukje muziek op de site zetten terwijl mensen alles willen horen.

Ik vind dit echt de meest waardeloze onzin om conclussies over te gaan trekken. Dan vind ik het logischer om eerst eens te kijken naar het verhaal. En voor mijn gevoel rammeld dat aan alle kanten, daarbij komt ook: de foto is het origineel niet

Ik ga toch geen 5 sterrensoep maken zonder verse ingrediënten en alle zoei die er verder bij ingaat als ik iets wil bewijzen(in dit geval hoeveel lekkerder het smaakt met verse bascilicum en de rest van de ingrediënten)
    onderzoek

de datum kan vaak fout staan. heb ik zelf ook als ik weer eens volle battereien er in doe. dan vraagt de camera om de datum.

ook het feit dat het door een editing programma zegt niets. of wou je foto's op het net plaatsen die 1024 x 768 pixels zijn? of nog groter
      zaterdag 28 juli 2007 @ 13:12:29 #28
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_51911283
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 21:22 schreef Spellmeista het volgende:

BS BS BS ( oftwel bullshit)
      zaterdag 28 juli 2007 @ 13:15:10 #29
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51911327
    dan ga jij toch lekker conclussies trekken uit een foto die een paar x geëdit is
      zaterdag 28 juli 2007 @ 14:17:31 #30
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51912364
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Heb dat vorig jaar meegemaakt. Een stuk of 5 oranje lichtdingen in de lucht die vanuit alle windrichtingen samenkwamen boven in de hemel en toen weer van elkaar wegvlogen.

Iemand beweerde dat het nachtvliegers zijn, maar of er piloten zijn die om 0300 's nachts gaan stunt-vliegen vraag ik me dan af
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      zaterdag 28 juli 2007 @ 14:24:21 #31
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_51912470
    quote:
    Op zaterdag 28 juli 2007 13:15 schreef Spellmeista het volgende:
    dan ga jij toch lekker conclussies trekken uit een foto die een paar x geëdit is
    dat doe ik i.t.t. jou niet

meneer de " onderzoeker"
      zaterdag 28 juli 2007 @ 17:52:47 #32
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51917311
    ohw begrijp me niet verkeerd hoor huupia, je moest het ook een beetje met een knipoog zien

ik bedoel..ik heb echt geen enkel idee, maar als ik dan ga kijken naar de foto's, data's en edits dan denk ik dat ik dit beter ff naast me kan leggen ipv te zeggen dat het zo is. Dat zou niet echt netjes van me zijn. Ik denk ook echt niet dat we de enigen zijn en sommige UFO footage vind ik ook echt de moeite waard. Ik vind een foto echter van wat minder waarde persoonlijk omdat ik zelf weet dat daar ontzettend veel mogelijk mee is. Ik spreek ook niet alle berichten tegen omdat het me heel erg sterkt lijkt dat er allerlei leugens verspreid worden, echter..ik kan persoonlijk helemaal niks opmaken uit deze foto's. Het is ook niet zozeer dat ik iemand hoef te overtuigen. Ik vind het ook gewoon best wel interessant allemaal.
      Redactie Frontpage zondag 29 juli 2007 @ 12:40:25 #33
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_51931259
    Ik ben bang dat ze ons komen halen...
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      zondag 29 juli 2007 @ 13:53:32 #34
    169307 Machinegun_sniper
    en gaat over tot de orde van
    pi_51932701
    quote:
    Op zaterdag 28 juli 2007 13:11 schreef huupia het volgende:

[..]

onderzoek

de datum kan vaak fout staan. heb ik zelf ook als ik weer eens volle battereien er in doe. dan vraagt de camera om de datum.

ook het feit dat het door een editing programma zegt niets. of wou je foto's op het net plaatsen die 1024 x 768 pixels zijn? of nog groter
    Kijk eens op de site van NASA. Daar staan foto's die nog wel wat groter zijn dan 1024x768.

NATUURLIJK plaats je de originele foto's, desnoods 12 megapixel, ongeëdit, op internet. Wat wil jij dan doen, verkleinen naar onzichtbaar formaat zodat niemand het kan tegenspreken?
    de dag
      zondag 29 juli 2007 @ 18:26:15 #35
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51939012
    een beetje professionele site zou dat wel doen idd omwille van duidelijkheid onder hun users te scheppen.

Zo ken ik een soortgelijke site die bijv. geen rectificaties plaatst over bepaalde overtuigen die niet kloppen en gelijk post van: DIT IS HET!! nana think again

[ Bericht 5% gewijzigd door Spellmeista op 29-07-2007 18:35:57 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')