Klopt, maar wel een mooi winterlandschapquote:
Is daar niet al een reeks over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat.
Je kan er ook zelf heen gaan natuurlijk. Of denk je dat je meer ervaart als je met meerdere mensen bent?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Hier doel ik niet echt op.
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat. Yvonne?
Het lijkt me leuker met meerdere mensen, en ik voel wel veel ja. Maar zo 'erg' kan het er toch niet zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je kan er ook zelf heen gaan natuurlijk. Of denk je dat je meer ervaart als je met meerdere mensen bent?
Het Solse Gat is een hele mooie maar ook wazige plek. Ben er zelf 2x geweest, waarvan 1x een meet. Sommige mensen ervaren er niks, anderen weer wel. Ik weet niet hoe gevoelig je bent voor paranormale zaken, maar als je erg gevoelig bent voor entiteiten en energiën dan zou ik me wel even voorbereiden als ik jou was.
Oh zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Het lijkt me leuker met meerdere mensen, en ik voel wel veel ja. Maar zo 'erg' kan het er toch niet zijn?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Kaneel het volgende:
Je zit onder de plak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |