Klopt, maar wel een mooi winterlandschapquote:
Is daar niet al een reeks over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat.
Je kan er ook zelf heen gaan natuurlijk. Of denk je dat je meer ervaart als je met meerdere mensen bent?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Hier doel ik niet echt op.
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat. Yvonne?
Het lijkt me leuker met meerdere mensen, en ik voel wel veel ja. Maar zo 'erg' kan het er toch niet zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je kan er ook zelf heen gaan natuurlijk. Of denk je dat je meer ervaart als je met meerdere mensen bent?
Het Solse Gat is een hele mooie maar ook wazige plek. Ben er zelf 2x geweest, waarvan 1x een meet. Sommige mensen ervaren er niks, anderen weer wel. Ik weet niet hoe gevoelig je bent voor paranormale zaken, maar als je erg gevoelig bent voor entiteiten en energiën dan zou ik me wel even voorbereiden als ik jou was.
Oh zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Het lijkt me leuker met meerdere mensen, en ik voel wel veel ja. Maar zo 'erg' kan het er toch niet zijn?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Kaneel het volgende:
Je zit onder de plak.
misschien was dat juist niet de bedoelingquote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef VD het volgende:
Anders kondig je het een tijdje van tevoren aan zodat meer mensen mee kunnen?.
Hoe Anubis erover denkt weet ik niet maar mij maakt het niet uit.quote:Op zondag 29 april 2007 15:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
misschien was dat juist niet de bedoeling
Oh mij maakt het ook niet uit hoor. Gezellig als er meer mensen meewillen juist! Dus even kijken wanneer het weer volle maan is, liefst in het weekend, en dan gaan we. Mensen die meewillen, roept u maar!quote:Op maandag 30 april 2007 10:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe Anubis erover denkt weet ik niet maar mij maakt het niet uit.![]()
We zijn toch niet gegaan omdat ik toch liever wil gaan als het volle maan is.Was ook een beetje gaar gisteren.
Oh, in dat geval maakt het sowieso weinig uit welk weekend we kiezen dus. Dat is makkelijkerquote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef nokwanda het volgende:
Vorige keer at we er waren was het volle maan. an kun je even goed op een bewolkte dag gaan. Dan heb je ongeveer evenveel licht.
Het is eigenlijk leuker om juist met nieuwe maan te gaan zodat je echt in het donker moet zien.
Euhrm, Yvonne doet al tijden geen Solse Gat-meets meer organiseren hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Hier doel ik niet echt op.
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat. Yvonne?
Maar je bent ook welkom!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 06:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhrm, Yvonne doet al tijden geen Solse Gat-meets meer organiseren hoor
Das war einmal.
Nee, kekke kickquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar je bent ook welkom!![]()
Je had wel in de gaten dat je reageerde op een bericht van een half jaar oud?![]()
Hmmmmz, daar zal ik even over denkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef Spellmeista het volgende:
ook niet als ik kom? Yvonne?
/up close and personal stylie![]()
Sounds like a plan.quote:Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
De eerste volle maan die in het weekend valt is vrijdag 1 juni.
Ik ben toch een beetje bang voor je dus het hoeft niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, kekke kick
Maar nee, ik ga niet meer met hordes mensen door het bos banjeren
Het zal maar toch blijft ze een beetje eng.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef fotoloog het volgende:
Afentoe is ze wel lief,niet altijd.....
Een Dixie toilet voor je wederhelftquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zal maar toch blijft ze een beetje eng.![]()
Okay!Vrijdag 1 juni it is!
Wat? Solse gat bezoeken.![]()
Wie? Wie er maar mee wil.
Waarom? Dunno, toch niks beters te doen.![]()
Checklist:
- Goed humeur![]()
- Digitale camera![]()
- Zaklamp![]()
- Drinken![]()
- Onze sprankelende persoonlijkheden![]()
Vergeet ik nog iets?
Of het moet zwaar bewolkt zijn, dan is een zaklamp weer wel handig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
zaklamp heb je echt niet nodig bij volle maan
Ik sla over trouwens
Zaklamp sowieso niet nodig, je went vanzelf aan het donker om genoeg te kunnen zienquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
zaklamp heb je echt niet nodig bij volle maan
Ik sla over trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |