Klopt, maar wel een mooi winterlandschapquote:
Is daar niet al een reeks over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat.
Je kan er ook zelf heen gaan natuurlijk. Of denk je dat je meer ervaart als je met meerdere mensen bent?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Hier doel ik niet echt op.
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat. Yvonne?
Het lijkt me leuker met meerdere mensen, en ik voel wel veel ja. Maar zo 'erg' kan het er toch niet zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je kan er ook zelf heen gaan natuurlijk. Of denk je dat je meer ervaart als je met meerdere mensen bent?
Het Solse Gat is een hele mooie maar ook wazige plek. Ben er zelf 2x geweest, waarvan 1x een meet. Sommige mensen ervaren er niks, anderen weer wel. Ik weet niet hoe gevoelig je bent voor paranormale zaken, maar als je erg gevoelig bent voor entiteiten en energiën dan zou ik me wel even voorbereiden als ik jou was.
Oh zo bedoelde ik het ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Het lijkt me leuker met meerdere mensen, en ik voel wel veel ja. Maar zo 'erg' kan het er toch niet zijn?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Kaneel het volgende:
Je zit onder de plak.
misschien was dat juist niet de bedoelingquote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef VD het volgende:
Anders kondig je het een tijdje van tevoren aan zodat meer mensen mee kunnen?.
Hoe Anubis erover denkt weet ik niet maar mij maakt het niet uit.quote:Op zondag 29 april 2007 15:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
misschien was dat juist niet de bedoeling
Oh mij maakt het ook niet uit hoor. Gezellig als er meer mensen meewillen juist! Dus even kijken wanneer het weer volle maan is, liefst in het weekend, en dan gaan we. Mensen die meewillen, roept u maar!quote:Op maandag 30 april 2007 10:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe Anubis erover denkt weet ik niet maar mij maakt het niet uit.![]()
We zijn toch niet gegaan omdat ik toch liever wil gaan als het volle maan is.Was ook een beetje gaar gisteren.
Oh, in dat geval maakt het sowieso weinig uit welk weekend we kiezen dus. Dat is makkelijkerquote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef nokwanda het volgende:
Vorige keer at we er waren was het volle maan. an kun je even goed op een bewolkte dag gaan. Dan heb je ongeveer evenveel licht.
Het is eigenlijk leuker om juist met nieuwe maan te gaan zodat je echt in het donker moet zien.
Euhrm, Yvonne doet al tijden geen Solse Gat-meets meer organiseren hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef Kaneel het volgende:
Hier doel ik niet echt op.
Ik wil peilen of er interesse is in een meeting bij het solse gat. Yvonne?
Maar je bent ook welkom!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 06:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhrm, Yvonne doet al tijden geen Solse Gat-meets meer organiseren hoor
Das war einmal.
Nee, kekke kickquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar je bent ook welkom!![]()
Je had wel in de gaten dat je reageerde op een bericht van een half jaar oud?![]()
Hmmmmz, daar zal ik even over denkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef Spellmeista het volgende:
ook niet als ik kom? Yvonne?
/up close and personal stylie![]()
Sounds like a plan.quote:Op maandag 30 april 2007 12:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
De eerste volle maan die in het weekend valt is vrijdag 1 juni.
Ik ben toch een beetje bang voor je dus het hoeft niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, kekke kick
Maar nee, ik ga niet meer met hordes mensen door het bos banjeren
Het zal maar toch blijft ze een beetje eng.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef fotoloog het volgende:
Afentoe is ze wel lief,niet altijd.....
Een Dixie toilet voor je wederhelftquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het zal maar toch blijft ze een beetje eng.![]()
Okay!Vrijdag 1 juni it is!
Wat? Solse gat bezoeken.![]()
Wie? Wie er maar mee wil.
Waarom? Dunno, toch niks beters te doen.![]()
Checklist:
- Goed humeur![]()
- Digitale camera![]()
- Zaklamp![]()
- Drinken![]()
- Onze sprankelende persoonlijkheden![]()
Vergeet ik nog iets?
Of het moet zwaar bewolkt zijn, dan is een zaklamp weer wel handig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
zaklamp heb je echt niet nodig bij volle maan
Ik sla over trouwens
Zaklamp sowieso niet nodig, je went vanzelf aan het donker om genoeg te kunnen zienquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:12 schreef nokwanda het volgende:
zaklamp heb je echt niet nodig bij volle maan
Ik sla over trouwens
Ook dan niet. Wat Linx zegtquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Of het moet zwaar bewolkt zijn, dan is een zaklamp weer wel handig.
Yep, behalve als je nachtblind bent, dan wennen je ogen niet aan het donkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ook dan niet. Wat Linx zegt
Het duurt 10 minuten, maar dan zie je in het aardedonker meer dan met 3 zaklampen. Die verblinden juist. Alleen maar irritant. Als je ogen aan het donker gewend zijn kun je echt verder kijken
Zou wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Naar aanleiding van dit verhaal zou ik eerder zeggen: neem je supersoaker maar mee om te spelen met water en lucht
Leuk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:42 schreef VD het volgende:
Ik moet even vrij zien te krijgen enzo.
TS, is het handig om een even mod te vragen om iets van "meet" oid in de TT te plaatsen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Kaneel het volgende:
Ik ga mee natuurlijk!
misschien kunnen we een verzoekje doen bij feedback om hem sticky te maken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
TS, is het handig om een even mod te vragen om iets van "meet" oid in de TT te plaatsen?
Wat mij betreft wordt het een gezellige boel daar.![]()
Voor Anubis en mij is het de bedoeling dat we gewoon weer naar huis gaan maar een biertje/wijntje op de plaats delict drinken vind ik een prima plan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Spellmeista het volgende:
ik zit er idd ook aan te denken..ben vrij die avond..maar weet alleen niet hoe het zit met overnachten of terug komen??ik neem aan dat er ook gezellig een wijntje wordt gedronken toch?
Dat ligt er maar net aan met welke intentie je er na toe gaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Spellmeista het volgende:
ik zit er idd ook aan te denken..ben vrij die avond..maar weet alleen niet hoe het zit met overnachten of terug komen??ik neem aan dat er ook gezellig een wijntje wordt gedronken toch?
Ik sleur een digireflex mee. ;-)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Wel mooie fotos maken hè
Ik denk niet dat het iets met goedgelovig te maken heeft, sommige mensen "voelen" nu eenmaal sneller de aanwezigheid van entiteiten ed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik sleur een digireflex mee. ;-)
@L-W: ik ga ook redelijk neutraal, geloof niet dat er iets is maar wil het wel een keer gezien hebben. Anubis is wat goedgeloviger dus die heb je zo bang.![]()
Ik ga ervan uit dat het gezellig wordt en scoren we nog wat leuke plaatjes dan is dat mooi meegenomen, een bos 's nachts geeft sowieso wel een apart gevoel.
Dat is zelfs tegenwoordig nog een redelijk uniek verschijnsel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja nou, de gedachte alleen al
En sowieso. Een bos, 's nachts. Tegenwoordig worden allemaal meisjes van hun fiets geschopt en verkracht en doodvermoord ;'(
Dankjewel schat, hou ook van jouquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[quote]
Anubis is wat goedgeloviger dus die heb je zo bang.![]()
Is me iets te ver wegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:03 schreef Spellmeista het volgende:
Niks voor jou queen bee?![]()
vrijheid rulez
Dat is het nu ook. Alleen niet hierquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:18 schreef Spellmeista het volgende:
dan = het volle maan
Ik weet niet tot hoelaat jij moet werken maar de bedoeling is dat we 's avonds gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom pak je eigenlijk 1 juni, da's op een vrijdag en dan moet iedereen werken.
Ergens bij het plaatsje Drie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waar is het Gat precies? Ben afhankelijk van OV namelijk. (Zal wel niks worden)
Heb even info gezocht maar OV is geen optie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Waar is het Gat precies? Ben afhankelijk van OV namelijk. (Zal wel niks worden)
Die kan je niet verzetten oid?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ben bang dat het dan niet gaat op die dag. Heb die avond al een afspraak.
Hadden we ooit al eens niet zo'n what-if discussie gehad?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef Natalie het volgende:
"Twee jaar later werden hun botten gevonden...."
Ja. Lachen was dat.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hadden we ooit al eens niet zo'n what-if discussie gehad?.
quote:Putten, 2034
"Hedenmorgen zijn er in de bossen nabij Putten de lijken opgegraven van een zestal personen. Vermoedelijk gaat het hier om de personen die vermist werden 28 jaar geleden, beter bekend als de roemruchtige Puttense Gat-zaak. Het gaat hierbij om een groep die zichzelf "FOKkers" noemen, en uit oude internet-archieven blijkt dat deze groep regelmatig de bewuste plek in het bos, het Solse Gat, 's nachts bezoeken. Onduidelijk is met welk doel, men vermoedt dat het hier om satanistische rituelen gaat, maar daar zijn geen aanwijzingen voor gevonden.
Er zijn nog geen verdachten opgepakt, en over mogelijke motieven tast de politie nog in het duister."
Solse gat IIquote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja. Lachen was dat.
Zat 'm te zoeken, maar de search werkt niet mee.
We posten beiden her en der nog hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:47 schreef Lynx666 het volgende:
Ah, het aloude met-z'n-allen-naar-een-mysterieuze-plek-en-daarna-niks-meer-van-ons-laten-horen.
Jammer, dat maakt het een heel stuk onmysterieuzerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We posten beiden her en der nog hoor.
Jammer. Nog plannen om een andere keer te gaan?quote:Zijn niet geweest, geen reacties hier en ik had weinig puf over om 's avonds nog een keer een flink stuk te gaan rijden.
Had er die dag al ruim 250km op zitten + alle wachttijd bij de garage.![]()
Ligt het er misschien aan de "duwers"/"trekkers" er van wat minder actief zijn op het forum?quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:44 schreef yvonne het volgende:
Op de een of andere manier is dit jaarlijkse uitje totaal in het slop geraakt...
Zou ook kunnen. Ik vind het zelf wel weer interessant om een keer te gaan, maar het topic valt me nu dus pas op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef Natalie het volgende:
Of er is simpelweg minder interesse.
Misschien is een datum prikken dan een goed idee. Zien we wel wie er aanschuiven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:58 schreef Natalie het volgende:
Het lijkt mij ook leuk
Maar dan alleen met een groep die het echt interessant vindt.
Yup.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef Lynx666 het volgende:
Jammer. Nog plannen om een andere keer te gaan?
Mjah onnodig topickicken heb ik een hekel aan, van degenen die mee wilden hebben we 0,0 reacties gehad in de twee weken ervoor dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ligt het er misschien aan de "duwers"/"trekkers" er van wat minder actief zijn op het forum?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:58 schreef Natalie het volgende:
Het lijkt mij ook leuk
Maar dan alleen met een groep die het echt interessant vindt.
Niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:36 schreef Natalie het volgende:
Nou ja, zolang je geen groot feest bouwt, bedoel ik daarmee
Die plek is juist zo bijzonder omdat er een bepaalde rust hangt. Zolang je er geen kroeg van maakt, mag je mee van mequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet?Nee geintje, ik sleep mijn digireflex mee en zie het de volgende dag thuis wel of er orbjes of andersoortig vreemd spul op staat.
![]()
Heb het idee daar rustig naartoe te kuieren, op de plaats delict wat plaatjes te schieten, biertje/wijntje te drinken, wat te babbelen met de andere meeters en dan weer huiswaarts te keren.
Dus toch wel, hè!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef Chatslet het volgende:
Ze zijn wel gegaan hoor alleen zijn ze allemaal in het gat geflikkerd en verdwenen.
Zeg niet dat jij ook spiritueel bentquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:44 schreef yvonne het volgende:
Op de een of andere manier is dit jaarlijkse uitje totaal in het slop geraakt...
Maak je maar niet druk, ik heb geen tapvergunning.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die plek is juist zo bijzonder omdat er een bepaalde rust hangt. Zolang je er geen kroeg van maakt, mag je mee van me
Kweenie. Denk dat we allereerst eens moeten kijken wie mee wil, en wanneer iedereen (of iig de meesten) tijd hebben. De vakantieperiode komt er immers ook aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, ik heb geen tapvergunning.
Wie gaat de kar nu trekken eigenlijk?Lijkt me handig dat we weer een datum prikken?
Als we nu gewoon een datum prikken?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kweenie. Denk dat we allereerst eens moeten kijken wie mee wil, en wanneer iedereen (of iig de meesten) tijd hebben. De vakantieperiode komt er immers ook aan.
Geen idee wanneer het valt maar ik vind het prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef Alicey het volgende:
7 juli
Prima! Jij bent ook van de partij?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:26 schreef Natalie het volgende:
Zaterdag.
Op de verjaardag van mn broertjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen idee wanneer het valt maar ik vind het prima.
Drukke periode. Iets later zou me beter uitkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prima! Jij bent ook van de partij?
Druk als in "ik heb al best veel te doen dat weekend" of druk als in "ik kan gewoon niet"?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Drukke periode. Iets later zou me beter uitkomen.
De laatstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Druk als in "ik heb al best veel te doen dat weekend" of druk als in "ik kan gewoon niet"?
Wij passen ook onze planning erop aan.![]()
Okay.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
De laatsteHet komt even niet uit in die eerste week.
We blijven toch maar tot na het eten ofzo hoor schatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okay.Op zich vind ik de datum prima en dan gaan we wel iets eerder weg van de verjaardag. Even kijken of er verder nog respons op komt.
Das wel hip. Kan ik tenminste gewoon gaan werken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:26 schreef Natalie het volgende:
Zaterdag.
Altijd wel een sterke kerel of dame op een Solse gat meet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:08 schreef Natalie het volgende:
Dat moet er op z'n minst een sterke kerel in de buurt zijn die kan voorkomen dat ik om de paar meter half op mijn snuffert ga
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd wel een sterke kerel of dame op een Solse gat meet.
Ik ben ook nogal onhandig als het op dingen als lopen aankomt.
Naast zulke vrouwen voel ik me meestal een echte ventquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:41 schreef Natalie het volgende:
Lopen is toch niet meer dan gecontroleerd vallen
In ons geval ongecontroleerd vallen.
En dat voor een vrouw!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Naast zulke vrouwen voel ik me meestal een echte vent
quote:
Ik weet ook niet wat er mis is gegaan. De meeste mensen schijnen het te leren als ze 2 jaar oud zijn.quote:
En een beetje de ouwe (witte) wieven helpen oversteken (als ik dat zo lees)?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:57 schreef VD het volgende:
[..]
Partypooper. Kan je wel een lift geven. Of probeer Duvel te strikken..
Nou, ik ben ontroostbaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:55 schreef Lynx666 het volgende:
Mijn benen zijn als bomen in de woeste bosbodem.
Als een huis.
Jammer voor jullie dat ik niet meega.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef Lynx666 het volgende:
En een beetje de ouwe (witte) wieven helpen oversteken (als ik dat zo lees)?
Op twee wielen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef Anubis1984 het volgende:
Wij gaan sowieso gewoon. Qua vervoer kunnen we niet helpen echter, we hebben een tweezittertje.
ZXR400 en Smart Roadster.quote:
Nope Utrecht en ik wilde eigenlijk met de Roadster gaan. Wederhelft heeft nog geen helm en beschermende kleding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef VD het volgende:
Komen jullie toevallig vanuit het zuiden? (ZX-9R)
7 juli had ik geloof ik geroepen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Causa het volgende:
Ik snap niks van dit topic, wanneer is het nou?
oh dan snap ik waarom ik het niet snap.quote:
Sowieso even TT edit aangevraagd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Causa het volgende:
Ik snap niks van dit topic, wanneer is het nou?
Wordt nog nader bepaald.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:05 schreef gna het volgende:
Tof, misschien ben ik er ook bij. Ligt eraan hoe laat het is en of ik dan al een beetje bekomen ben van de dag ervoor. Ben niet zo actief hier en ken niemand, maar des te mooiere gelegenheid
Waar vind ik meer info?
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef Causa het volgende:
Klopt het dat daar soms door meeters wordt geslapen, in slaapzakken, zonder tent (mogen tentjes niet? )
laten we zeggen dat je er meestal in het donker aankomt en het gebied op zn minst een dalingspersentage heeft van 25% :pquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef Causa het volgende:
Klopt het dat daar soms door meeters wordt geslapen, in slaapzakken, zonder tent (mogen tentjes niet? )
Kee dan... als jij gaat ga ik ookquote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Causa het volgende:
I see.
Er is wel een onzekere mogelijkheid voor me om te gaan. Het misschientje is klein.
Hoewel ik geen goed overzicht heb op wie gaat dit jaar, denk ik dat er niemand bij is die ik ken,
zelfs niet van fok!berichten lezen. Als ik niet samen met een rl-contact kan komen -die ik er al over gesproken heb- kom ik helemaal niet.
Zo leer je dus mensen kennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Causa het volgende:
Als ik niet samen met een rl-contact kan komen -die ik er al over gesproken heb- kom ik helemaal niet.
Afhankelijk van vervoer ben ik er ook hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Causa het volgende:
I see.
Er is wel een onzekere mogelijkheid voor me om te gaan. Het misschientje is klein.
Hoewel ik geen goed overzicht heb op wie gaat dit jaar, denk ik dat er niemand bij is die ik ken,
zelfs niet van fok!berichten lezen. Als ik niet samen met een rl-contact kan komen -die ik er al over gesproken heb- kom ik helemaal niet.
quote:
Kom je een oavondje terug met de vrouw en dan kom je soamen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij komt wou ik ook...
maar zit dan een weekendje in belgie met de vrouw
Dat wel, maar het is wel fijn als er een of twee mensen zijn die je al kent. Daarna leer je al die anderen ook kennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo leer je dus mensen kennen.![]()
Maar goed, wij gaan in ieder geval dus dan ken je tenminste iemand.![]()
Ach even die eerste 5 seconden drempel over stappen.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef nokwanda het volgende:
Dat wel, maar het is wel fijn als er een of twee mensen zijn die je al kent. Daarna leer je al die anderen ook kennen.
Ja hehe moppiequote:
da's leukquote:Op zondag 24 juni 2007 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Afhankelijk van vervoer ben ik er ook hoor.
Zeg dat dan gewoon schat.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:00 schreef Causa het volgende:
Namelijk dat ik er helemaal niet kan komen anders!![]()
Bij dezequote:
Zitten er geen fokkers bij je in de buurt die daarvoor te porren zijn?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef Causa het volgende:
[..]
Bij deze
Vorig jaar heb ik ook uitgekeken of ik solse gat kon redden.
Niet dus
Hoop dit jaar van wel![]()
Ja, die ene waar ik ws mee ga is ook fok!kerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zitten er geen fokkers bij je in de buurt die daarvoor te porren zijn?
En als ik meega dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, kekke kick
Maar nee, ik ga niet meer met hordes mensen door het bos banjeren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Nairua het volgende:
Waarschijnlijk ben ik 7 juli wel vrij. *blij*
Helaas.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Nairua het volgende:
Waarschijnlijk ben ik 7 juli wel vrij. *blij*
Qua tijd weet ik niet of er al iets is afgesproken, maar uurtje of 21.00 a 22.00 lijkt mij netjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:10 schreef Causa het volgende:
hoi weer
Ik kan met papabear komen.
we gaan straks nog even na of we Alicey op weg kunnen helpen.
Wie gaat er nog meer?
Wie is organisator/contactpersoon?Welk 06-nummer?
Welke tijd?
Welke plaats?
Dingen nodig? Zoals voedsel, drinken ofzo?
Alle verdere info ook welkom die dit meetinkje concreet maken.
Dank u![]()
De laak is een bospaadje waar je alleen kunt lopen. Midden in het bos dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:22 schreef Causa het volgende:
thnx Alicey
de Laak zegt me helemaal niks. Is dat het uiterste puntje tot waar je met de auto kan komen? En waar ligt de Laak? is dat een straat, gebied, dorp.... ?
Ah oke, we hebben hem nu ontdekt op maps.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
De laak is een bospaadje waar je alleen kunt lopen. Midden in het bos dus.
Er is parkeergelegenheid bij het begin van de Laak.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef Causa het volgende:
[..]
Ah oke, we hebben hem nu ontdekt op maps.
Waar is dan de parkeerspot? Dat zal dan de Laak niet zijn.
Je noemt de Laak hier als verzamelpunt toch? Of snap ik het niet? Causa niet erg helder vandaag.
Ik twijfel, Anubis en ik zijn behoorlijk aan het kwakkelen op dit moment en dan 's nachts een koud bos in is dan ook niet ideaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:50 schreef nokwanda het volgende:
maar wie gaan er nu allemaal wel?
Njah, dan ben ik er gewoon niet bij deze keer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:08 schreef Causa het volgende:
Papabear en ik twijfelen niet meer. Dus wij zien wel wie er nog meer zijn. Of niet.
Alicey, terugweg over utrecht is tegen de zestig kilometer om, dat is eigenlijk nogal veel![]()
qua reis is het de andere kant op, nml. flevoland, dijk, enkhuizen enz. voor ons.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, dan ben ik er gewoon niet bij deze keer.
Ja vandaag zou het regenen, morgenochtend ook, maar dan zou het droog worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het wordt voor jullie een Solse Nat meet. Ik zal zo even een paar foto's uploaden van vanmiddag
Er is hier in de afgelopen week 100mm gevallen... als het vanaf nu 40º wordt is het nog zeiknat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:03 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja vandaag zou het regenen, morgenochtend ook, maar dan zou het droog worden.
uiteraard nemen we maatregelen voor als de voorspelling niet zo erg klopt.
We hebben al iets geregelt vanmiddag om te zitten zonder natte kont bv.
Als het idd opklaart, blijft de grond nog wel een poosje nat immers.
Ach, we komen daar voor de spoken. Niet om lekker in het zonnetje te zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is hier in de afgelopen week 100mm gevallen... als het vanaf nu 40º wordt is het nog zeiknat.
Gelukkig nog geen Koek en Zopie tentquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso zag ik dat het Solse Gat gecultiveerd is tegenwoordig... er staat bankjes
okquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Papabear het volgende:
Ik heb geen laarzen btwMorgen nog maar ff shoppen dan...
is best rustgevend om daar te zitten als je maar met z'n tweetjes bent of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso zag ik dat het Solse Gat gecultiveerd is tegenwoordig... er staat bankjes
We zijn met z'n drietjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is best rustgevend om daar te zitten als je maar met z'n tweetjes bent of zo.
Vorig jaar ergens eindoktober of zo nog gedaan.
Ik zal m'n badpak meenemen. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Neem een zwembroek/bikini/badpak mee
Niet denken maar doen! Dan kan je ons verslag doen van je bevindingen in de diepten van het gatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Als we gaan snorkelen zal ik er nog eens over denken.
Jah, en dan is er ook nog de kans dat je daar tot in eeuwigheid blijftquote:
Gelukkig komen er regelmatig FOK!kers langsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef Causa het volgende:
[..]
Jah, en dan is er ook nog de kans dat je daar tot in eeuwigheid blijft![]()
Eens in de zoveel maanden jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gelukkig komen er regelmatig FOK!kers langs.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In vergelijking met een hele eeuwigheid is dat best veel.
Ik bid voor zwembandjesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:28 schreef Causa het volgende:
Alicey is juist op weg. Wij ook binnen 0.5 uur.
Bid voor ons!!
Dan had je beter bij boshuis 'drie' kunnen parkeren. 1.8 KM tot het Solse Gat.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:54 schreef Papabear het volgende:
We parkeerden rond 21:45 de auto aan 'De Laak' en vanaf daar bepakt en bezakt nog een flink stuk lopen (een uur ongeveer).
Komt 'ie nou mee aanquote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had je beter bij boshuis 'drie' kunnen parkeren. 1.8 KM tot het Solse Gat.
Hoi Aliceyquote:Op zondag 8 juli 2007 20:12 schreef Alicey het volgende:
Ook weer thuis (Al een tijdje, maar ik heb me eerst geconcentreerd op respectievelijk mijn gezondheid, een lange warme douche en huishoudelijke taken). Was weer geslaagd, al was het wel erg licht in vergelijking met eerdere keren dat ik er was. We zijn er de hele nacht gebleven, mede door de kou en het gebrek aan comfort heb ik echter niet heel erg of lang of goed geslapen (paar stukjes van een half uur hooguit). Opvallend vond ik dat het erg droog was (itt tot vorige keren dat ik er was, waarbij er naar mijn herinnering toch veel minder regen gevallen was de dagen er voor).
Causa is met mij veilig in Rotterdam aangekomen en daar haar eigen weg gegaan om pas tegen de nacht weer thuis zijn.
Dat was eigenlijk het mijne. Ze zou eerst wel haar slaapzak meenemen maar vroeg voor vertrek of wij niet nog zoiets hadden zodat zij minder mee te nemen had in de trein. Nog een slaapzak was er niet, maar uiteindelijk vond ik nog wel een deken en sprei die nog in de tas pasten. Dat vond ze okay.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:56 schreef nokwanda het volgende:Geweldige beschrijving.
Kan het me zo voorstellen.
Moest wel lachen om de laagjes van Alicey
Niet helemaal hoor. Vrijdag paar schapjes ervoor halen, helemaal in de stad dus stadbanjeren.quote:
Heb je nou 8 dagen zitten shoppen op 1 foto?quote:
lolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je nou 8 dagen zitten shoppen op 1 foto?![]()
![]()
Dat noemen ze een kater en hoort niet echt in TRU.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:43 schreef Lynx666 het volgende:
Datzelfde effect zie ik elke ochtend als ik opsta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |