We posten beiden her en der nog hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:47 schreef Lynx666 het volgende:
Ah, het aloude met-z'n-allen-naar-een-mysterieuze-plek-en-daarna-niks-meer-van-ons-laten-horen.
Jammer, dat maakt het een heel stuk onmysterieuzerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We posten beiden her en der nog hoor.
Jammer. Nog plannen om een andere keer te gaan?quote:Zijn niet geweest, geen reacties hier en ik had weinig puf over om 's avonds nog een keer een flink stuk te gaan rijden.
Had er die dag al ruim 250km op zitten + alle wachttijd bij de garage.![]()
Ligt het er misschien aan de "duwers"/"trekkers" er van wat minder actief zijn op het forum?quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:44 schreef yvonne het volgende:
Op de een of andere manier is dit jaarlijkse uitje totaal in het slop geraakt...
Zou ook kunnen. Ik vind het zelf wel weer interessant om een keer te gaan, maar het topic valt me nu dus pas op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:53 schreef Natalie het volgende:
Of er is simpelweg minder interesse.
Misschien is een datum prikken dan een goed idee. Zien we wel wie er aanschuiven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:58 schreef Natalie het volgende:
Het lijkt mij ook leuk
Maar dan alleen met een groep die het echt interessant vindt.
Yup.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef Lynx666 het volgende:
Jammer. Nog plannen om een andere keer te gaan?
Mjah onnodig topickicken heb ik een hekel aan, van degenen die mee wilden hebben we 0,0 reacties gehad in de twee weken ervoor dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ligt het er misschien aan de "duwers"/"trekkers" er van wat minder actief zijn op het forum?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:58 schreef Natalie het volgende:
Het lijkt mij ook leuk
Maar dan alleen met een groep die het echt interessant vindt.
Niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:36 schreef Natalie het volgende:
Nou ja, zolang je geen groot feest bouwt, bedoel ik daarmee
Die plek is juist zo bijzonder omdat er een bepaalde rust hangt. Zolang je er geen kroeg van maakt, mag je mee van mequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet?Nee geintje, ik sleep mijn digireflex mee en zie het de volgende dag thuis wel of er orbjes of andersoortig vreemd spul op staat.
![]()
Heb het idee daar rustig naartoe te kuieren, op de plaats delict wat plaatjes te schieten, biertje/wijntje te drinken, wat te babbelen met de andere meeters en dan weer huiswaarts te keren.
Dus toch wel, hè!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef Chatslet het volgende:
Ze zijn wel gegaan hoor alleen zijn ze allemaal in het gat geflikkerd en verdwenen.
Zeg niet dat jij ook spiritueel bentquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:44 schreef yvonne het volgende:
Op de een of andere manier is dit jaarlijkse uitje totaal in het slop geraakt...
Maak je maar niet druk, ik heb geen tapvergunning.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die plek is juist zo bijzonder omdat er een bepaalde rust hangt. Zolang je er geen kroeg van maakt, mag je mee van me
Kweenie. Denk dat we allereerst eens moeten kijken wie mee wil, en wanneer iedereen (of iig de meesten) tijd hebben. De vakantieperiode komt er immers ook aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk, ik heb geen tapvergunning.
Wie gaat de kar nu trekken eigenlijk?Lijkt me handig dat we weer een datum prikken?
Als we nu gewoon een datum prikken?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kweenie. Denk dat we allereerst eens moeten kijken wie mee wil, en wanneer iedereen (of iig de meesten) tijd hebben. De vakantieperiode komt er immers ook aan.
Geen idee wanneer het valt maar ik vind het prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:43 schreef Alicey het volgende:
7 juli
Prima! Jij bent ook van de partij?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:26 schreef Natalie het volgende:
Zaterdag.
Op de verjaardag van mn broertjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen idee wanneer het valt maar ik vind het prima.
Drukke periode. Iets later zou me beter uitkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prima! Jij bent ook van de partij?
Druk als in "ik heb al best veel te doen dat weekend" of druk als in "ik kan gewoon niet"?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Drukke periode. Iets later zou me beter uitkomen.
De laatstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Druk als in "ik heb al best veel te doen dat weekend" of druk als in "ik kan gewoon niet"?
Wij passen ook onze planning erop aan.![]()
Okay.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
De laatsteHet komt even niet uit in die eerste week.
We blijven toch maar tot na het eten ofzo hoor schatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Okay.Op zich vind ik de datum prima en dan gaan we wel iets eerder weg van de verjaardag. Even kijken of er verder nog respons op komt.
Das wel hip. Kan ik tenminste gewoon gaan werken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:26 schreef Natalie het volgende:
Zaterdag.
Altijd wel een sterke kerel of dame op een Solse gat meet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:08 schreef Natalie het volgende:
Dat moet er op z'n minst een sterke kerel in de buurt zijn die kan voorkomen dat ik om de paar meter half op mijn snuffert ga
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd wel een sterke kerel of dame op een Solse gat meet.
Ik ben ook nogal onhandig als het op dingen als lopen aankomt.
Naast zulke vrouwen voel ik me meestal een echte ventquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:41 schreef Natalie het volgende:
Lopen is toch niet meer dan gecontroleerd vallen
In ons geval ongecontroleerd vallen.
En dat voor een vrouw!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Naast zulke vrouwen voel ik me meestal een echte vent
quote:
Ik weet ook niet wat er mis is gegaan. De meeste mensen schijnen het te leren als ze 2 jaar oud zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |