Klopt op zich wel, maar de sfeer 's nachts wel erg bijzonder. Verder had ik 's nachts het idee dat het bos er omheen heel erg dicht was, bij daglicht viel dat wel mee uiteindelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:39 schreef Natalie het volgende:
Bij daglicht is het minstens zo mooi. Zie je tenminste waar je loopt
Nee, want er post niemand meer in dit topicquote:Op zondag 23 april 2006 12:56 schreef VD het volgende:
Zijn jullie nu nog geweest of...?
Eh, ik niet... Van de rest weet ik 't niet.quote:Op zondag 23 april 2006 12:56 schreef VD het volgende:
Zijn jullie nu nog geweest of...?
Als tvp wel.quote:Op zondag 23 april 2006 13:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, telt dat ook als tvp?
Ga je gang!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja je kan in ieder bos wel gaan zitten dan
En bomenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ken nog een bos in de buurt. Met een groooot gat!
Zit water in. Veeeeeel water.
En een brug.
Eroverheen.
Van hout.
Mooi!
Ik bedoel als het om rust gaat wat iemand zei,kan dat toch in iedere bos?quote:
Ok dan leg ik her en der stenen op stapeltjes!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik bedoel als het om rust gaat wat iemand zei,kan dat toch in iedere bos?
Ik wil wel tegen betaling blairwitchachtige schijnbewegingen verzorgen![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok dan leg ik her en der stenen op stapeltjes!![]()
Wie doneert er een paar (verstands)-kiezen?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef Lynx666 het volgende:
Vergeten jullie het bloederige pakketje voor de tent niet?
Heb ik nietquote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wie doneert er een paar (verstands)-kiezen?
Over een paar maanden mag ik er pas 1 laten trekken. Nog ff geduld dusquote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wie doneert er een paar (verstands)-kiezen?
Off-topic! On-topic posten jij!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Over een paar maanden mag ik er pas 1 laten trekken. Nog ff geduld dus
Da's ook wel helder!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
Ik had niet eens door dat er alweer een nieuwe topic was.
Ach wat maakt het uit. Zo zag het Solse Gat er trouwens gisteren uit:quote:
Ik herken het zo niet eens.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Zo zag het Solse Gat er trouwens gisteren uit:
[afbeelding]
Haha, het lentegroen en de troep die uit de beuken komt vallen bij een zuchtje wind laten 't net lijken alsof er geen water meer in zit. Maar schijn bedriegt.quote:
Misschien is dat inderdaad wat het meest vreemd is..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, het lentegroen en de troep die uit de beuken komt vallen bij een zuchtje wind laten 't net lijken alsof er geen water meer in zit. Maar schijn bedriegt.
Ja, ik vond het ook een raar gezicht. Hij is genomen van de lage kant bij de picknicktafel. Met m'n telefoon, dus de kwaliteit is sowieso niet je van het...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is dat inderdaad wat het meest vreemd is..
De kwaliteit van de foto ligt het niet aan lijkt me als ik het zo zie..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook een raar gezicht. Hij is genomen van de lage kant bij de picknicktafel. Met m'n telefoon, dus de kwaliteit is sowieso niet je van het...
Het is het zon- in plaats van maanlicht!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kwaliteit van de foto ligt het niet aan lijkt me als ik het zo zie..
Ik juist wel zoquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:48 schreef Lord_of_the_String het volgende:
wanner gaan we nu dan?? tis nu lekker weer.
Ze hadden die 'poema' gevonden toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, nu kun je er denk ik ook rustig een nacht blijven zonder kou enzo.
Anders doe je die poema toch temmenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze hadden die 'poema' gevonden toch?
Ja, dan kunnen we blijven slapen.
Je gaat er toch al 's avonds heeheeeen?quote:
Maar je blijft er toch de hele nahaaacht?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je gaat er toch al 's avonds heeheeeen?
Die poema is sowieso vast banger van mij dan ik van hem.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze hadden die 'poema' gevonden toch?
Ja, dan kunnen we blijven slapen.
Wel als het donker is.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben er vandaag nog ff geweest.
Wanneer gaan we er nou eens zitten.
Dat merkte ikquote:Op zondag 2 juli 2006 18:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die poema is sowieso vast banger van mij dan ik van hem.
Ik sliep trouwens best goed in dat gat.
Kom eens ff op msn, kipjequote:
Eng hè? That 'll spice it upquote:
Boven de grond iig niet meerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
Staat dat klooster er nu nog steeds of een paar resten daarvan of is daar niks meer van terug te vinden?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eng hè? That 'll spice it up
[..]
Boven de grond iig niet meer(of 't onder de grond nog wel zit, moet je mij trouwens niet vragen)
Jij. Ook. Msn. Aan.quote:
We zouden kunnen gaan graven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:26 schreef Natalie het volgende:
Boven de grond iig niet meer(of 't onder de grond nog wel zit, moet je mij trouwens niet vragen)
Je kent me tochquote:
quote:
Zoiets?quote:-Van uw verslaggever-
Putten - In de nacht van zaterdag op zondag zijn een aantal mensen aangehouden in de Puttense bossen. Buurtbewoners belden de politie toen ze rond middernacht een groep mensen het bos in zagen lopen met scheppen en schoffels.
Ooggetuigen meldden dat het hier zou gaan om de beruchte 'FOK!kers' die zich eens in de zoveel tijd in het bos verschansen nav de mythe rondom het Solse Gat. "Soms blijven ze overnachten en zien we ze 's morgens het bos uit komen. Af en toe gaan ze ook eerder weg." Zo zegt de belster. "We hebben nooit last van ze, maar toen ik ze met scheppen voorbij zag lopen, vertrouwde ik het niet meer."
De politie vond het zestal even na middernacht nabij het bewuste water. De slaapzakken duidden erop dat ze kamp hadden opgezet en er de hele nacht zouden bivakkeren. De 'FOK!kers' wilden net beginnen met graven toen de in allerijl opgetrommelde politie hen vond. Op de vraag wat ze aan het doen waren meldde verdachte A. desgewenst: "We wilden wel eens weten of hier echt een klooster onder de grond lag."
Na een nachtje in de cel is besloten het zestal -met een waarschuwing- weer op vrije voeten te zetten.
Tuuuuuuuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt zelfs de submit al klaar liggen.
Ik durf nietquote:Putten, 2034
"Hedenmorgen zijn er in de bossen nabij Putten de lijken opgegraven van een zestal personen. Vermoedelijk gaat het hier om de personen die vermist werden 28 jaar geleden, beter bekend als de roemruchtige Puttense Gat-zaak. Het gaat hierbij om een groep die zichzelf "FOKkers" noemen, en uit oude internet-archieven blijkt dat deze groep regelmatig de bewuste plek in het bos, het Solse Gat, 's nachts bezoeken. Onduidelijk is met welk doel, men vermoedt dat het hier om satanistische rituelen gaat, maar daar zijn geen aanwijzingen voor gevonden.
Er zijn nog geen verdachten opgepakt, en over mogelijke motieven tast de politie nog in het duister."
"De geruchten gaan dat je 's nachts de gestalte van een lachende vrouw kunt zien, waar volgens de legende een FOK!ker die "alicey" genoemd werd in het gat verdween"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef Natalie het volgende:
Tegen die tijd komt er een ware run op dat gat. Niet vanwege de monniken, maar vanwege de lijken van de bewuste 'FOK!kers'
De legendes stapelen zich op bij het Gatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef Natalie het volgende:
Tegen die tijd komt er een ware run op dat gat. Niet vanwege de monniken, maar vanwege de lijken van de bewuste 'FOK!kers'
"Ik hoorde opeens een stem 'links' achter me. Ik keek naar links, maar daar was niets te zien"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De legendes stapelen zich op bij het Gat
'links' keek terug...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
"Ik hoorde opeens een stem 'links' achter me. Ik keek naar links, maar daar was niets te zien"
En nog een aantal jaartjes later lopen er weer van die lui met scheppen het bos in nav de mythe dat er 'nog een FOK!ker' onder de modder zou liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De legendes stapelen zich op bij het Gat
"Ja, ik liep een rondje om het gat, en ik zweerde dat er een knappe donkerharige gozer achter me liep, maar toen ik omkeek was ie weg. Hij leek een shirt te dragen met de letters F-O-K erop...
Echt waar!"
Ik zie al helemaal de interviews met Danny voor me over wat FOK! nou precies was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
En nog een aantal jaartjes later lopen er weer van die lui met scheppen het bos in nav de mythe dat er 'nog een FOK!ker' onder de modder zou liggen
FOK! bestaat dan natuurlijk niet meer, maar na het horen en lezen van de vele verhalen rondom 'de gebeurtenissen bij het Gat' heeft een groepje wilde jongeren het op zich genomen om de waarheid boven tafel te krijgen. In de voetsporen van de eerste FOK!kers zullen zij die monniken wel even vinden. Helaas zijn ze gedoemd vanaf begin, daar ze afstammelingen van de bewuste FOK!kers zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |