Klopt op zich wel, maar de sfeer 's nachts wel erg bijzonder. Verder had ik 's nachts het idee dat het bos er omheen heel erg dicht was, bij daglicht viel dat wel mee uiteindelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:39 schreef Natalie het volgende:
Bij daglicht is het minstens zo mooi. Zie je tenminste waar je loopt
Nee, want er post niemand meer in dit topicquote:Op zondag 23 april 2006 12:56 schreef VD het volgende:
Zijn jullie nu nog geweest of...?
Eh, ik niet... Van de rest weet ik 't niet.quote:Op zondag 23 april 2006 12:56 schreef VD het volgende:
Zijn jullie nu nog geweest of...?
Als tvp wel.quote:Op zondag 23 april 2006 13:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb er wel aan gedacht, telt dat ook als tvp?
Ga je gang!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja je kan in ieder bos wel gaan zitten dan
En bomenquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ken nog een bos in de buurt. Met een groooot gat!
Zit water in. Veeeeeel water.
En een brug.
Eroverheen.
Van hout.
Mooi!
Ik bedoel als het om rust gaat wat iemand zei,kan dat toch in iedere bos?quote:
Ok dan leg ik her en der stenen op stapeltjes!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik bedoel als het om rust gaat wat iemand zei,kan dat toch in iedere bos?
Ik wil wel tegen betaling blairwitchachtige schijnbewegingen verzorgen![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok dan leg ik her en der stenen op stapeltjes!![]()
Wie doneert er een paar (verstands)-kiezen?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef Lynx666 het volgende:
Vergeten jullie het bloederige pakketje voor de tent niet?
Heb ik nietquote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wie doneert er een paar (verstands)-kiezen?
Over een paar maanden mag ik er pas 1 laten trekken. Nog ff geduld dusquote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wie doneert er een paar (verstands)-kiezen?
Off-topic! On-topic posten jij!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Over een paar maanden mag ik er pas 1 laten trekken. Nog ff geduld dus
Da's ook wel helder!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef Alicey het volgende:
Ik had niet eens door dat er alweer een nieuwe topic was.
Ach wat maakt het uit. Zo zag het Solse Gat er trouwens gisteren uit:quote:
Ik herken het zo niet eens.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Zo zag het Solse Gat er trouwens gisteren uit:
[afbeelding]
Haha, het lentegroen en de troep die uit de beuken komt vallen bij een zuchtje wind laten 't net lijken alsof er geen water meer in zit. Maar schijn bedriegt.quote:
Misschien is dat inderdaad wat het meest vreemd is..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, het lentegroen en de troep die uit de beuken komt vallen bij een zuchtje wind laten 't net lijken alsof er geen water meer in zit. Maar schijn bedriegt.
Ja, ik vond het ook een raar gezicht. Hij is genomen van de lage kant bij de picknicktafel. Met m'n telefoon, dus de kwaliteit is sowieso niet je van het...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is dat inderdaad wat het meest vreemd is..
De kwaliteit van de foto ligt het niet aan lijkt me als ik het zo zie..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook een raar gezicht. Hij is genomen van de lage kant bij de picknicktafel. Met m'n telefoon, dus de kwaliteit is sowieso niet je van het...
Het is het zon- in plaats van maanlicht!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kwaliteit van de foto ligt het niet aan lijkt me als ik het zo zie..
Ik juist wel zoquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:48 schreef Lord_of_the_String het volgende:
wanner gaan we nu dan?? tis nu lekker weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |