slaap lekkerquote:
bed/bad, is ook zo verwarrend af en toequote:Op woensdag 25 april 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een nat pak in bed duiken![]()
Leek me al wat koud voor een wetsuitquote:Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
'T was koud en weinig vis gezien, volgende keer weer lekker in mn droogpak
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Nesle het volgende:
Zo terug van afterparty stunt
was nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange niet afgelopen maar ik moet morgen 8u in de tandarsstoel zitten![]()
k heb voor het eerst van mijn leven een striptease meegemaaktzon raar pools wijf met siliconentieten ging zich ff helemaal uitkleden op en jongen uit havo5. Hij had het niet meer
Jaja dat wisten ze niet hequote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef Nesle het volgende:
Psssst, ze hadden een paaldanseres ingehuurd maar het bleek dus een stripper te zijn![]()
![]()
![]()
Wat beschamendquote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Nesle het volgende:
was nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange niet afgelopen maar ik moet morgen 8u in de tandarsstoel zitten![]()
k heb voor het eerst van mijn leven een striptease meegemaaktzon raar pools wijf met siliconentieten ging zich ff helemaal uitkleden op en jongen uit havo5. Hij had het niet meer
Van Nemquote:Op donderdag 26 april 2007 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je graag een mailtje ? Of specifiek een van Nem?
Ja, vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 25 april 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
??? @ TT
quote:
Ik krijg ondertussen de indruk dat het nogal een belangrijk mailtje voor je is?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:29 schreef iamredleader het volgende:en
en
goeiemorgen. Tevens tvp, schaamteloos, ik weet het
![]()
Nem, ik wacht nog steeds op een mailtje!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kapper vanmiddag (voor het eerst sinds september ofzo![]()
)
Lachen als zoiets bij ons ook gebeurtquote:Op donderdag 26 april 2007 00:45 schreef Nesle het volgende:
Niet echt, de stuntcommissie stond met open mond te kijken
De helft eraf, dan hoef je tot september niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kapper vanmiddag (voor het eerst sinds september ofzo![]()
)
Hoef ik niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef Nesle het volgende:
Zo terug van de tandarts
Dat stomme gefluorhap altijddaarna meteen even boodschapjes gedaan met mijn pa voor onderweg naar italie
Damn wie verzint zoiets!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef B.ertha het volgende:
Doe je goed!
Bij ons hebben ze ineens verzonnen om TIJDENS DE STUNTDAG de laatste cijfercontrole te doen voor mn examens
Hmmquote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef B.ertha het volgende:
De coördinator van havo, maar die doet normaal gewoon vrolijk mee met stuntdag
quote:
ben blij dat ik daar vanaf benquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef Nesle het volgende:
Zo terug van de tandarts
Dat stomme gefluorhap altijddaarna meteen even boodschapjes gedaan met mijn pa voor onderweg naar italie
ik hou het graag wat langerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef B.ertha het volgende:
De helft eraf, dan hoef je tot september niet meer
Ik had geen gaatjes. Nog nooit gehadquote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben blij dat ik daar vanaf bennog gaatjes?
Het zou bijna grappig zijn als het niet zo in-triest was.quote:Jullie hebben altijd allemaal jullie mening snel klaar, maar ik zie dit meer als een ongeluk dan als moord.
Die Pepijn heeft dus twee klappen uitgedeeld, waardoor die andere knock out ging en dus later overleed. Dat is niet hetzelfde als iemand die op de grond ligt nog 20x op z'n schedel trappen, dat is WEL moord.
Denk er gewoon eens over na, ik neem aan dat de meesten van jullie wel eens een klap hebben uitgedeeld, als je iemand goed op z'n slaap raakt dan kan het zo afgelopen zijn.
Het zou jullie dus sieren om even je emoties aan de kan te zetten en na te denken, er lopen hier echt IETS teveel dramaqueens rond.
Hoe zielig het voorval ook is en hoe erg het ook te betreuren is dat die jongen overleden is snap ik het punt van die knakker wel. Er wordt overal gevochten. Vooral in het weekend. Dat is dan welliswaar tijdens het uitgaan e.d. maar in principe is het aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zit net de FP over die jongen in Alkmaar te lezen. Wat zitten daar een stelletje randdebielen tussen, die het doodnormaal vinden dat er gevochten wordt. Preventief opsluiten die gastjes
[..]
Het zou bijna grappig zijn als het niet zo in-triest was.![]()
Helaas heb je gelijk. Desondanks is er denk ik een verschil tussen een uit de hand gelopen ruzie tijdens het uitgaan, me een drankje teveel op, en het opzoeken van iemand op het schoolplein. Gezien het verhaal lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit een uit de hand gelopen ruzietje is. De gast is bewust daar naartoe gegaan om te meppen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zielig het voorval ook is en hoe erg het ook te betreuren is dat die jongen overleden is snap ik het punt van die knakker wel. Er wordt overal gevochten. Vooral in het weekend. Dat is dan welliswaar tijdens het uitgaan e.d. maar in principe is het aan de orde van de dag.
Om nou te zeggen dat *iedereen* wel eens vecht is natuurlijk onzin...maar het is een alledaags verschijnsel.
Dat is een verschil inderdaad. Maar wel meer vechtpartijen zijn van tevoren ingeplanned. Kijk bijvoorbeeld eens naar de hooliganparties...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk. Desondanks is er denk ik een verschil tussen een uit de hand gelopen ruzie tijdens het uitgaan, me een drankje teveel op, en het opzoeken van iemand op het schoolplein. Gezien het verhaal lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit een uit de hand gelopen ruzietje is. De gast is bewust daar naartoe gegaan om te meppen.![]()
oh zo, nou ik poets 3 maal daags mijn tandenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
geen snoep![]()
ik ben een ontzettende snoeperd
maar ik doelde meer op het tandenpoetsen enzodat mag bij mij op zich wel wat regelmatiger
Jaja...het is verstuurdquote:Op donderdag 26 april 2007 08:29 schreef iamredleader het volgende:en
en
goeiemorgen. Tevens tvp, schaamteloos, ik weet het
![]()
Nem, ik wacht nog steeds op een mailtje!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:10 schreef Nesle het volgende:
[..]
oh zo, nou ik poets 3 maal daags mijn tanden
http://www.nero.com/nero6/eng/FAQs_DVD.html#7quote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
damn
maarre... niemand een handig programma om een fotoalbum mee te creeeren wat je dan op de dvdspeler kunt afspelen
dat is het probleem een beetjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nero.com/nero6/eng/FAQs_DVD.html#7
ff kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Nesle het volgende:
DVD pictureshow of gewoon Windows movie maker?
Dan kijk je toch gewoon op de CD paginaquote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is het probleem een beetjeik heb geen dvd brander, dus moet een cd gebruiken die op de dvdspeler wordt gelezen (ik heb dit nog nooit eerder gedaan, dus ik heb geen idee wat ik wel en niet kan gebruiken
)
Dat is niet erg. Gewoon even onder de kraan houden en goed laten drogenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
kut! ik gooi net een glas melk over m'n toetsenbord
Dus het is gewoon je laptop?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
nee geen los toetsenbord
o zo. Ik bedoelde dat er een draadje aan m'n toetsenbord zit.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus het is gewoon je laptop?
Dan zou ik wel een klein beetje voorzichtig zijn met fotos maken door je laptop op te tillen
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
o zo. Ik bedoelde dat er een draadje aan m'n toetsenbord zit.![]()
![]()
Geen laptop![]()
quote:
Hoofdstuk 1 uit. Dus bij blz 31. We gaan redelijk gelijk op.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ben je ver? Ik ben bij blz 39 in de mijne en tot nu toe is het erg boeiend
Zeker weten?quote:
Doe het dan even voordat je naar bed gaat ofso. Melk gaat enorm stinken. Maar keyboards kunnen goed tegen water. Als je ze maar een beetje goed laat drogenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1 uit. Dus bij blz 31. We gaan redelijk gelijk op.
Ik heb vandaag lekker helemaal niksquote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe het dan even voordat je naar bed gaat ofso. Melk gaat enorm stinken. Maar keyboards kunnen goed tegen water. Als je ze maar een beetje goed laat drogen
Ik deed het ook altijd
-edit- of als je straks nog weg moet. En dan lekker in de zon leggen
Kijk..dįt zijn de plannenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lekker helemaal niksMaar ga zo zelf buiten zitten en je boek lezen. Dan kan ik daarvoor het toetsenbord wel even onder de kraan houden.
![]()
Stelling opzetten en schuren ja.quote:
Handigquote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stelling opzetten en schuren ja.
Spitten doe ik een dinsdag..daar heb ik een tuinfrees (lees: ploeg) voor gehuurd
Inderdaadquote:
dat heb ik zonet ook alvast gedaanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:26 schreef Nesle het volgende:
ik ga ff mn tas inpakken, anders moet ik het last minute doen
Oh dat is waar ook, alvast veel sterkte morgenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:29 schreef Etcetera het volgende:
vanmiddag naar de kapper met m'n vriend (hoog tijd voor ons allebei) en vanavond blijf ik al bij hem slapen ivm de crematie morgen
Ja, de hele tuinquote:Op donderdag 26 april 2007 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
HandigMoet je zo'n groot stuk omspitten dan?
![]()
ik heb 1 keer stiekeltjes gehad en geloof mequote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gemillimeterd?
Dat ga ik ook nooooooit doen!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 1 keer stiekeltjes gehad en geloof me
Never ever ever again
Ik begon lang, toen had iedereen ineens een bob, in groep 8 ofzo, dus ik ook en sinds is het weer ongeveer halflang. Nu ist trouwens langer dan het ooit is geweest, ook wel weer mooi. Ben blij dat ik het laatst niet af heb geknipt, was het zat toenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb ook alles al gehad, superkort, lang en nu nog steeds halflang
Braaf is nog een zacht woordquote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Nesle het volgende:
Haha B. was je een brave leerling vroegah?
Hoe zou je het zelf willen zeggen dan?quote:
Ik kan mn mond ook wel open trekken, heb alleen een reserve opgebouwd, ze vinden me aardigquote:Op donderdag 26 april 2007 15:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zou je het zelf willen zeggen dan?
Ik ben ook wel een aardig 'brave' leerling maar ik ben niet bang om mijn mond is een keer goed open te trekken. Ben er maar een paar keer uitgestuurd.
Mja, het valt bij mij wel mee hoeveel ik ben afgevallen, maar het was voor mij genoeg om me beter te voelenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:47 schreef Nesle het volgende:
Ze vinden mij ook aardig, maar dat is altijd weer omdat ik een tweeling ben. Op de een of andere manier vinden leraren dat gewoon leuk.
Ik ben trouwens nooit gepest, en heb het zelf ook nog nooit gedaan. Mijn vriendin werd altijd gepest omdat ze wat dikker was dan de rest, ze durfde toen zelfs niet meer naar school.![]()
Nu is ze afgevallen en heeft ze veel gesport, ziet er prima uit en ze wordt ook niet meer gepest. Jammer eigenlijk want ze kijken dus gewoon naar je uiterlijk![]()
quote:Ik pak er een pot BJ ijs bij![]()
![]()
Daar draaide het bij ons niet echt om, meer om de grootste bek.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
echt gepest ben ik nooit, maar ik paste blijkbaar niet in de groep. allemaal mensen uit de rijkere buurt hiero, ik kom van een 'arbeidersgezin' als het ware.
ging veel meer om met de mensen van de havo dan van m'n eigen klas
Ik nog nooitquote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Nesle het volgende:
Ik ben trouwens in heel mijn schoolcarriere nog maar één keertje te laat gekomen
De bewuste dag dat ik te laat kwam was op mijn verjaardag en toen mocht ik meteen een uur nablijven
Iets met schreeuwen en wol, zeggen ze dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar draaide het bij ons niet echt om, meer om de grootste bek.
Moet trouwens wel zeggen dat ik, niet arrogant bedoeld, beter terecht ben gekomen dan diegenen die zich altijd beter voelden dan mij.
Wat dan? Ken ik geen spreekwoord van, volgens mijquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Iets met schreeuwen en wol, zeggen ze dan.
niets arrogant aan tochquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar draaide het bij ons niet echt om, meer om de grootste bek.
Moet trouwens wel zeggen dat ik, niet arrogant bedoeld, beter terecht ben gekomen dan diegenen die zich altijd beter voelden dan mij.
veel geschreeuw en weinig wolquote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat dan? Ken ik geen spreekwoord van, volgens mij
Ik zie ze nog wel, sommigen zitten op dezelfde school en ik woon in een klein dorp.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niets arrogant aan tochdat betekent dat je happy bent, en dat is het belangrijkste
ik heb ongeveer het zelfde (ongeveer omdat ik m'n oude klasgenoten echt nooit meer zie/spreek ofzo)
Ah oke. Weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
# Veel geblaat en weinig wol, of "veel geschreeuw maar weinig wol", of "veel gescheer en weinig wol". Dit betekent allemaal dat er meer rumoer is dan inhoud.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niets arrogant aan tochdat betekent dat je happy bent, en dat is het belangrijkste
ik heb ongeveer het zelfde (ongeveer omdat ik m'n oude klasgenoten echt nooit meer zie/spreek ofzo)
ik zou er niet aan moeten denken om ze wél weer te zienquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Nesle het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn klasgenoten nooit meer te zien. Hebben een hechte groep met jongens en meisjes.
Vast welquote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef Etcetera het volgende:
handig joh, google
zouden aandelen google eigenlijk duur zijn
Binnen een half jaar is bij mij al het contact weg, waarschijnlijk. Achja...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Nesle het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn klasgenoten nooit meer te zien. Hebben een hechte groep met jongens en meisjes.
Ik heb elk jaar dat de vriendengroep van de middelbare school (ken sommigen al sinds de lagere school) bij elkaar komt. Een aantal mensen spreek ik heel vaak nog. Twee beste vrienden. Met anderen is het contact alleen die ene keer per jaar, maar vind het wel leuk om dan weer bij te praten.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou er niet aan moeten denken om ze wél weer te zienheb nu een klas waarin iedereen normaal doet tegen elkaar, het is een stuk gezelliger dan op de middelbare
Ja. Maar ik zit er ook totaal niet mee, het zijn mn vrienden niet, maar mijn 'weliswaar hele leuke klasgenoten'. Die vind ik wel weer nieuwequote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Nesle het volgende:
Als je gaat studeren bedoel je?
Die pinguin was maar een paar minuten. Dees houd ikquote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Soemp, wat doe jeAl die nieuwe ava's
Dįt lijkt me dan weer wel leuk. We krijgen ook over een paar jaar sowieso een reünie, dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar dat de vriendengroep van de middelbare school (ken sommigen al sinds de lagere school) bij elkaar komt. Een aantal mensen spreek ik heel vaak nog. Twee beste vrienden. Met anderen is het contact alleen die ene keer per jaar, maar vind het wel leuk om dan weer bij te praten.
Vanwaar de verandering?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die pinguin was maar een paar minuten. Dees houd ik![]()
Ohzo, maar als je ze in het weekend met uitgaan ziet is het vast wel weer tof denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zit er ook totaal niet mee, het zijn mn vrienden niet, maar mijn 'weliswaar hele leuke klasgenoten'. Die vind ik wel weer nieuwe
Vast wel, ff bijkletsen. Maar het contact zoeken zal ik niet, dat doe ik nu al niet buiten schoolquote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohzo, maar als je ze in het weekend met uitgaan ziet is het vast wel weer tof denk ik
Ja, leuk is datquote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dįt lijkt me dan weer wel leuk. We krijgen ook over een paar jaar sowieso een reünie, dus dat zit wel goed
Denk ook dat dat bij mijn studie meer gaat gebeuren. Bij een studie die bij je past vind je mensen die bij je passen, toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb juist aan mijn studie een aantal vrienden overgehouden die ik nog regelmatig zie en mee ga skiėn bijvoorbeeld
Zomaarquote:
Ja, iedereen heeft wel wat. Maar die 100 mensen is vast niet alleen van school dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat
Deze zomer geeft een van die twee beste vrienden een feest bij hem in de tuin/ weiland. Dan zie ik ze sowieso, maar zullen wel behoorlijk wat mensen komen: vorige keer over de 100 mensen. Wel vet!![]()
Zit de laatste dagen een beetje te vissen of we met die vriendengroep nog apart iets kunnen regelen voor in de zomer. Lastig altijd, met vakanties.![]()
Ik zat net hetzelfde te denken. Wat ga je studeren, weet je dat al?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Denk ook dat dat bij mijn studie meer gaat gebeuren. Bij een studie die bij je past vind je mensen die bij je passen, toch?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
ZomaarDie appel heb ik gescanned. Is eigenlijk een magneet.
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te denken. Wat ga je studeren, weet je dat al?
Tofquote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb juist aan mijn studie een aantal vrienden overgehouden die ik nog regelmatig zie en mee ga skiėn bijvoorbeeld
dat gaat niet samen hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Iets met schreeuwen en wol, zeggen ze dan.
Oh, dan is het goedquote:
Het wordt het vierde feest. Op het eerste feest kwamen alleen mensen van de middelbare school. Nog steeds een man of 60. Later kwamen daar meer mensen bij. Ik denk dat het dit jaar nog harder gaat, omdat iedereen ook weer mensen mee neemt. Broers/ zussen/ aanhang/ studiegenoten/ mensen waarmee gesport wordt/ etc. Vind het altijd wel gaaf dat dat kan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft wel wat. Maar die 100 mensen is vast niet alleen van school dan?
Dan ga je dus niet op kamers? Of is het nog wel een aardige tippel vanaf je huis?quote:
Leuk inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het wordt het vierde feest. Op het eerste feest kwamen alleen mensen van de middelbare school. Nog steeds een man of 60. Later kwamen daar meer mensen bij. Ik denk dat het dit jaar nog harder gaat, omdat iedereen ook weer mensen mee neemt. Broers/ zussen/ aanhang/ studiegenoten/ mensen waarmee gesport wordt/ etc. Vind het altijd wel gaaf dat dat kan.![]()
Voorlopig niet, kan altijd nog. Tis een kwartier fietsen, 10 minuten treinen en 5 lopenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet op kamers? Of is het nog wel een aardige tippel vanaf je huis?
Haha Samson en Gertquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk inderdaadDat wil ik ook nog eens. Toen mijn ouders 40 werden, hadden wij ook een enorm tuinfeest
En toen gingen mijn broer en ik Samson en Gert zingen
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk inderdaadDat wil ik ook nog eens. Toen mijn ouders 40 werden, hadden wij ook een enorm tuinfeest
En toen gingen mijn broer en ik Samson en Gert zingen
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha Samson en Gert, mijn zus en ik deden Kabouter Plop en Kwebbel met het feest van onze ouders
. Vreselijk om dat terug te moeten zien.
![]()
Hoe laat kom je terug? als in, snel naderhand nog ff langsquote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ik denk ik start msn even om te vragen of er al een datum is voor het feest:
Soemp - says:Toeval14 juli feest dus.
Soemp - says:dan ben ik op vakantie![]()
14 Juli Feest! says: godverde...
Soemp - says:ja![]()
Soemp- says:ik kom de 14e terug
14 Juli Feest! says:damn...![]()
14 Juli Feest! says:zit ff aan de foon
14 Juli Feest! says: brb
Goed, voor zover m'n verhaal.Shit
![]()
Nou, we gaan dan terug vanuit Toscane naar Nederland. Ik denk dat ze mij gewoon in Groningen af wilden zetten. Het feest is in Noord-Holland. Misschien als we een beetje op tijd terug zijn dat ze me op de trein kunnen zetten in Zwolle.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe laat kom je terug? als in, snel naderhand nog ff langs
Hope for the best dan maarquote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, we gaan dan terug vanuit Toscane naar Nederland. Ik denk dat ze mij gewoon in Groningen af wilden zetten. Het feest is in Noord-Holland. Misschien als we een beetje op tijd terug zijn dat ze me op de trein kunnen zetten in Zwolle.
Afwachten.
je weet toch dat ik dan ook klikquote:
Ik las onvoldoendes, ik denk alquote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef Etcetera het volgende:twee voldoendes weer, waarvan 1 een herkansing en 1 een groepsopdracht was
Dan heb je je mail nog niet gechecked zeker?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef iamredleader het volgende:thuis aangekomen, twee avonden overgewerkt, maar de achterstand en de extra klussen zijn zo goed als weg. Phew
En nu een koud glas water.
13e speelronde Holsten Premier League Dartsquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je je mail nog niet gechecked zeker?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had vandaag de hele dag het idee dat het vrijdag was, als je dan ontdekt dat het donderdag is, is dat best deprimerend
Dan wens ik je alvast een heel fijne vakantie.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ga zo PB kijken en dan deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenk ik maar slapen. Morgen 8u vertrek naar Italie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dinsdag Venetiė
![]()
Dat moeten we inderdaad nog even doen. Maar je bent nooit op MSNquote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dank
![]()
en we moeten nog overleggen over het etentje met de *kuch* sneaky monkey's *proest*
![]()
Helaas maar waar. Op werk kan het niet, en 's avonds ben ik vaak niet lang genoeg online om het de moeite waard te maken. En in het weekend ben ik vaak niet thuis. Dus sms/email of gewoon bellen is beter.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad nog even doen. Maar je bent nooit op MSN
Okay..doen we datquote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas maar waar. Op werk kan het niet, en 's avonds ben ik vaak niet lang genoeg online om het de moeite waard te maken. En in het weekend ben ik vaak niet thuis. Dus sms/email of gewoon bellen is beter.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:en sinds ik m'n toetsenbord heb afgespoeld met water lopen sommige toetsen vast. Zoals [[[[[[[[ die
![]()
klinkt best spannend Soempquote:Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
hoe irritant. Er is al de hele dag iemand die steeds verbinding wil maken met m'n telefoon/ bluetooth![]()
iemand met een nokiaquote:
Ja hoor, und mit dich?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
Hee Yuri! Alles goed?
Ja wel prima. Komende dagen lekker vrij.quote:
Dat is je geraaienquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Olé Seńorita Soempie!
Fijn is dat hequote:Op vrijdag 27 april 2007 00:42 schreef Soempie het volgende:
[..]hee!
Ik ben even m'n frustraties aan het spuien hier.![]()
![]()
uhuquote:
Succes met zoekenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De rest is redelijker geprijst. Ik was nog niet van plan om komende week er op uit te gaan, maar waarschijnlijk ergens tussen 15 en 22 mei of zoiets. Dan kijk ik wel wat voor advertenties ik allemaal kan vinden... heb al slaapplek in Leeuwarden, dus dat komt goed. Als bedankje kook ik dan wel een keer of ik maak taart, voel ik me ook niet schuldig
Dank je, en slaap lekker! Ik ga zo ook tukkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes met zoeken![]()
Ik ga PB kijken en dan slapen![]()
![]()
Het kan erger, ik ben verplicht om naar sky te luisteren op mn werk, dus niks stenders, ok niet op ma t/m doquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Minor frustraties: wil ik morgen naar Rob Stenders luisteren op de radio, heeft hij een programma van maandag t/m donderdag
Skyquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het kan erger, ik ben verplicht om naar sky te luisteren op mn werk, dus niks stenders, ok niet op ma t/m do![]()
Maar nog 9 en half uur vanaf nu en dan is het weer weekend![]()
Wikipediaquote:Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
hoe irritant. Er is al de hele dag iemand die steeds verbinding wil maken met m'n telefoon/ bluetooth![]()
quote:
Dat kan aan van alles liggen. Je modem, je router, spyware, je provider, de centrale. Noem maar op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Soempie het volgende:
hmm, vervelend. Ik krijg best vaak dit: Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?![]()
't Is altijd het proberen waar maar persoonlijk denk ik niet dat het de oplossing gaat zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
ik zou zeggen: ie7 of firefox installeren.
Hoofdstuk 127quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan aan van alles liggen. Je modem, je router, spyware, je provider, de centrale. Noem maar op.
Hoe ver ben jij in je boek? Ik ben bij hoofdstuk 127
Oke. Vanavond proberen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
ik zou zeggen: ie7 of firefox installeren.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 127![]()
Ik ben niet veel verder. Hoofdstuk 3
Wilde gister lezen terwijl die oppaskinderen op bed lagen, maar dat ging wat anders dan bedachtDe oudste kwam eerst gewoon 2 keer uit bed. Daarna nog 2 keer om achtereenvolgens te plassen en te poepen. Daarna wéér uit bed om me te vertellen dat ze maandag naar Engeland gaan. Op een gegeven ogenblik was het rustig. Ga ik een kwartier later kijken brandt z'n licht. Dus ik loop de trap op en hoor nog net: 'uh-oh!' waarna snel het licht uit ging.
![]()
![]()
ja, ik weet het. Daarom moest ik lachen. Het klinkt alsof je al enorm ver bent.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoofdstuk 127 is bladzijde 100. Hoofdstukken zijn priemgetallen, jeweets
Staat er iets over een *.dll in de foutmelding of zijn die twee zinnen alles wat je ziet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Soempie het volgende:
hmm, vervelend. Ik krijg best vaak dit: Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?![]()
Ik moet naar klanten luisterenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het kan erger, ik ben verplicht om naar sky te luisteren op mn werk, dus niks stenders, ok niet op ma t/m do![]()
Maar nog 9 en half uur vanaf nu en dan is het weer weekend![]()
Ik kreeg net een uitgebreide foutmelding, maar die heb ik per ongeluk weggeklikt. Even afwachten of ik hem zo weer krijg..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Staat er iets over een *.dll in de foutmelding of zijn die twee zinnen alles wat je ziet?
Heb je IE (via Windows Update) wel eens volledig gepatched?
Nou ja...het is 1/3e van het boekjequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, ik weet het. Daarom moest ik lachen. Het klinkt alsof je al enorm ver bent.![]()
Automatiche updates. Dingen die dit soort fouten kunnen oplossen, maar ook veroorzaken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg net een uitgebreide foutmelding, maar die heb ik per ongeluk weggeklikt. Even afwachten of ik hem zo weer krijg..
gepatched?![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 127![]()
Ik ben niet veel verder. Hoofdstuk 3
Wilde gister lezen terwijl die oppaskinderen op bed lagen, maar dat ging wat anders dan bedachtDe oudste kwam eerst gewoon 2 keer uit bed. Daarna nog 2 keer om achtereenvolgens te plassen en te poepen. Daarna wéér uit bed om me te vertellen dat ze maandag naar Engeland gaan. Op een gegeven ogenblik was het rustig. Ga ik een kwartier later kijken brandt z'n licht. Dus ik loop de trap op en hoor nog net: 'uh-oh!' waarna snel het licht uit ging.
![]()
![]()
Welk boek zijn jullie aan het lezen?
IE sluit dus erg vaak af? Steeds als je iets bepaalds doet of lijkt het willekeurig?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg net een uitgebreide foutmelding, maar die heb ik per ongeluk weggeklikt. Even afwachten of ik hem zo weer krijg..
Ja, via Windows Update dusquote:gepatched?![]()
Nou wil ik wel weten over welk boek het gaatquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja...het is 1/3e van het boekje
Ik vind het erg cool dus
ah, nee, dat heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Automatiche updates. Dingen die dit soort fouten kunnen oplossen, maar ook veroorzaken.
Quotes blijven lastig voor n00bsquote:
Opvallend vaak bij hyvesquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
IE sluit dus erg vaak af? Steeds als je iets bepaalds doet of lijkt het willekeurig?
Ik ga weer lezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Quotes blijven lastig voor n00bs
Ik ben "The Curious Incident of the dog in the night-time" aan het lezen en Soempie is "Behind the Great Indoors" aan het lezen.
Ik ga douchen...quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
ik was in slaap gevallen in het zonnetje![]()
Weer een stuk gereedschap waar ik het bestaan niet van wist. Je lijkt Roof wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker toch?
Even naar de fietsenmaker..een vorkenbuiger halen
Tijd voor thee en koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weer een stuk gereedschap waar ik het bestaan niet van wist. Je lijkt Roof wel.
Heerlijk geslapen.Kan nu alleen niet meer ophouden met gapen.
![]()
Tijd voor aardbeienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor thee en koffie
Ja nou..vorkenbuiger..vorkenspreider eerder denk ik (weet de naam niet precies.
Maar als je nou een fiets hebt met een versnelling ingebouwd in je achterwiel, dan kun je dat wiel er dus niet zomaar uithalen. En moet je 1 kan losdraaien en zet je die spreider ertussen en draai je het schroefdraad zo dat de vorken uit elkaar gedrukt worden. Dan kun je dus je banden vervangen
En dat moet in dit geval
Een breekijzer werkt ook, maar minder goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor thee en koffie
Ja nou..vorkenbuiger..vorkenspreider eerder denk ik (weet de naam niet precies.
Maar als je nou een fiets hebt met een versnelling ingebouwd in je achterwiel, dan kun je dat wiel er dus niet zomaar uithalen. En moet je 1 kan losdraaien en zet je die spreider ertussen en draai je het schroefdraad zo dat de vorken uit elkaar gedrukt worden. Dan kun je dus je banden vervangen
En dat moet in dit geval
Ben ook wel benieuwd. Ga er waarschijnlijk vanavond ook heen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Homdeck het volgende:
![]()
Ga vanavond naar Shooter. iemand die film al gezien?
Welke bios ga je eigenlijk? Hoogeveen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Homdeck het volgende:
![]()
Ga vanavond naar Shooter. iemand die film al gezien?
Stadskanaal. Misschien gaat etcetera ook welquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke bios ga je eigenlijk? Hoogeveen?
Etcetera heeft vandaag de crematie..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Stadskanaal. Misschien gaat etcetera ook wel![]()
Net in de provincie Groningen (in het oosten).quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcetera heeft vandaag de crematie..
Stadskanaal..hmm geen idee waar dat ligt![]()
Ja, ik ging mooi nog ff extra recht zitten, puhquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:![]()
leuk!
En ik zie die bejaarden zo voor me
Die hebben hun mening zó snel klaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op een bootreis zaten we een keer cocktails te drinken, toen had m'n zusje (toen 11) een alcoholvrije cocktail gekregen.... werden we ook vuil aangekeken door bejaarden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel leuk: m'n zusje wist niet dat er geen druppel alcohol in zat, en m'n moeder begon zo "voor deze ene keer mag het, omdat we op vakantie zijn" en ze begon wel veel te giechelen
Dit vraagt natuurlijk om fotosquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef B.ertha het volgende:
Toen ik trouwens 's ochtends in mn hoerenkleren op de fiets zat, kwamen we een bus vol bejaarden tegen, je zag ze kijken "die jeugd van tegenwoordig heeft ook totaal geen grenzen meer"
Wel flink wat aandacht gehad vandaag op de fiets en een leraar keek ook echt zo van zo hé![]()
En complimentjes, ze vonden me echt sexy![]()
Mag je terugzoeken in het vorige topicquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om fotos![]()
Mijn band is gerepareerd! Ik ben op dreef vandaag
Ik bedoelde van stuntdag natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag je terugzoeken in het vorige topic
Oh, dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde van stuntdag natuurlijk![]()
![]()
Ze had al foto's geplaatstquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om fotos![]()
Mijn band is gerepareerd! Ik ben op dreef vandaag
Oh. Ik dacht dat het je om B. ging.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde van stuntdag natuurlijk![]()
![]()
In de lengte? Een scheur in je velg is nooit veilig...hoe die ook loopt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat er in de lengte een scheur in m'n velg zit... is dat erg gevaarlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |