Dat is een verschil inderdaad. Maar wel meer vechtpartijen zijn van tevoren ingeplanned. Kijk bijvoorbeeld eens naar de hooliganparties...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk. Desondanks is er denk ik een verschil tussen een uit de hand gelopen ruzie tijdens het uitgaan, me een drankje teveel op, en het opzoeken van iemand op het schoolplein. Gezien het verhaal lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit een uit de hand gelopen ruzietje is. De gast is bewust daar naartoe gegaan om te meppen.![]()
oh zo, nou ik poets 3 maal daags mijn tandenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
geen snoep![]()
ik ben een ontzettende snoeperd
maar ik doelde meer op het tandenpoetsen enzodat mag bij mij op zich wel wat regelmatiger
Jaja...het is verstuurdquote:Op donderdag 26 april 2007 08:29 schreef iamredleader het volgende:en
en
goeiemorgen. Tevens tvp, schaamteloos, ik weet het
![]()
Nem, ik wacht nog steeds op een mailtje!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:10 schreef Nesle het volgende:
[..]
oh zo, nou ik poets 3 maal daags mijn tanden
http://www.nero.com/nero6/eng/FAQs_DVD.html#7quote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
damn
maarre... niemand een handig programma om een fotoalbum mee te creeeren wat je dan op de dvdspeler kunt afspelen
dat is het probleem een beetjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nero.com/nero6/eng/FAQs_DVD.html#7
ff kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Nesle het volgende:
DVD pictureshow of gewoon Windows movie maker?
Dan kijk je toch gewoon op de CD paginaquote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is het probleem een beetjeik heb geen dvd brander, dus moet een cd gebruiken die op de dvdspeler wordt gelezen (ik heb dit nog nooit eerder gedaan, dus ik heb geen idee wat ik wel en niet kan gebruiken
)
Dat is niet erg. Gewoon even onder de kraan houden en goed laten drogenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
kut! ik gooi net een glas melk over m'n toetsenbord
Dus het is gewoon je laptop?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
nee geen los toetsenbord
o zo. Ik bedoelde dat er een draadje aan m'n toetsenbord zit.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus het is gewoon je laptop?
Dan zou ik wel een klein beetje voorzichtig zijn met fotos maken door je laptop op te tillen
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
o zo. Ik bedoelde dat er een draadje aan m'n toetsenbord zit.![]()
![]()
Geen laptop![]()
quote:
Hoofdstuk 1 uit. Dus bij blz 31. We gaan redelijk gelijk op.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ben je ver? Ik ben bij blz 39 in de mijne en tot nu toe is het erg boeiend
Zeker weten?quote:
Doe het dan even voordat je naar bed gaat ofso. Melk gaat enorm stinken. Maar keyboards kunnen goed tegen water. Als je ze maar een beetje goed laat drogenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1 uit. Dus bij blz 31. We gaan redelijk gelijk op.
Ik heb vandaag lekker helemaal niksquote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe het dan even voordat je naar bed gaat ofso. Melk gaat enorm stinken. Maar keyboards kunnen goed tegen water. Als je ze maar een beetje goed laat drogen
Ik deed het ook altijd
-edit- of als je straks nog weg moet. En dan lekker in de zon leggen
Kijk..dát zijn de plannenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lekker helemaal niksMaar ga zo zelf buiten zitten en je boek lezen. Dan kan ik daarvoor het toetsenbord wel even onder de kraan houden.
![]()
Stelling opzetten en schuren ja.quote:
Handigquote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stelling opzetten en schuren ja.
Spitten doe ik een dinsdag..daar heb ik een tuinfrees (lees: ploeg) voor gehuurd
Inderdaadquote:
dat heb ik zonet ook alvast gedaanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:26 schreef Nesle het volgende:
ik ga ff mn tas inpakken, anders moet ik het last minute doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |