slaap lekkerquote:
bed/bad, is ook zo verwarrend af en toequote:Op woensdag 25 april 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een nat pak in bed duiken![]()
Leek me al wat koud voor een wetsuitquote:Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
'T was koud en weinig vis gezien, volgende keer weer lekker in mn droogpak
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Nesle het volgende:
Zo terug van afterparty stunt
was nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange niet afgelopen maar ik moet morgen 8u in de tandarsstoel zitten![]()
k heb voor het eerst van mijn leven een striptease meegemaaktzon raar pools wijf met siliconentieten ging zich ff helemaal uitkleden op en jongen uit havo5. Hij had het niet meer
Jaja dat wisten ze niet hequote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef Nesle het volgende:
Psssst, ze hadden een paaldanseres ingehuurd maar het bleek dus een stripper te zijn![]()
![]()
![]()
Wat beschamendquote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Nesle het volgende:
was nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange niet afgelopen maar ik moet morgen 8u in de tandarsstoel zitten![]()
k heb voor het eerst van mijn leven een striptease meegemaaktzon raar pools wijf met siliconentieten ging zich ff helemaal uitkleden op en jongen uit havo5. Hij had het niet meer
Van Nemquote:Op donderdag 26 april 2007 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je graag een mailtje ? Of specifiek een van Nem?
Ja, vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 25 april 2007 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
??? @ TT
quote:
Ik krijg ondertussen de indruk dat het nogal een belangrijk mailtje voor je is?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:29 schreef iamredleader het volgende:en
en
goeiemorgen. Tevens tvp, schaamteloos, ik weet het
![]()
Nem, ik wacht nog steeds op een mailtje!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kapper vanmiddag (voor het eerst sinds september ofzo![]()
)
Lachen als zoiets bij ons ook gebeurtquote:Op donderdag 26 april 2007 00:45 schreef Nesle het volgende:
Niet echt, de stuntcommissie stond met open mond te kijken
De helft eraf, dan hoef je tot september niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ga naar de kapper vanmiddag (voor het eerst sinds september ofzo![]()
)
Hoef ik niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef Nesle het volgende:
Zo terug van de tandarts
Dat stomme gefluorhap altijddaarna meteen even boodschapjes gedaan met mijn pa voor onderweg naar italie
Damn wie verzint zoiets!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef B.ertha het volgende:
Doe je goed!
Bij ons hebben ze ineens verzonnen om TIJDENS DE STUNTDAG de laatste cijfercontrole te doen voor mn examens
Hmmquote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef B.ertha het volgende:
De coördinator van havo, maar die doet normaal gewoon vrolijk mee met stuntdag
quote:
ben blij dat ik daar vanaf benquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef Nesle het volgende:
Zo terug van de tandarts
Dat stomme gefluorhap altijddaarna meteen even boodschapjes gedaan met mijn pa voor onderweg naar italie
ik hou het graag wat langerquote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef B.ertha het volgende:
De helft eraf, dan hoef je tot september niet meer
Ik had geen gaatjes. Nog nooit gehadquote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben blij dat ik daar vanaf bennog gaatjes?
Het zou bijna grappig zijn als het niet zo in-triest was.quote:Jullie hebben altijd allemaal jullie mening snel klaar, maar ik zie dit meer als een ongeluk dan als moord.
Die Pepijn heeft dus twee klappen uitgedeeld, waardoor die andere knock out ging en dus later overleed. Dat is niet hetzelfde als iemand die op de grond ligt nog 20x op z'n schedel trappen, dat is WEL moord.
Denk er gewoon eens over na, ik neem aan dat de meesten van jullie wel eens een klap hebben uitgedeeld, als je iemand goed op z'n slaap raakt dan kan het zo afgelopen zijn.
Het zou jullie dus sieren om even je emoties aan de kan te zetten en na te denken, er lopen hier echt IETS teveel dramaqueens rond.
Hoe zielig het voorval ook is en hoe erg het ook te betreuren is dat die jongen overleden is snap ik het punt van die knakker wel. Er wordt overal gevochten. Vooral in het weekend. Dat is dan welliswaar tijdens het uitgaan e.d. maar in principe is het aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zit net de FP over die jongen in Alkmaar te lezen. Wat zitten daar een stelletje randdebielen tussen, die het doodnormaal vinden dat er gevochten wordt. Preventief opsluiten die gastjes
[..]
Het zou bijna grappig zijn als het niet zo in-triest was.![]()
Helaas heb je gelijk. Desondanks is er denk ik een verschil tussen een uit de hand gelopen ruzie tijdens het uitgaan, me een drankje teveel op, en het opzoeken van iemand op het schoolplein. Gezien het verhaal lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit een uit de hand gelopen ruzietje is. De gast is bewust daar naartoe gegaan om te meppen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zielig het voorval ook is en hoe erg het ook te betreuren is dat die jongen overleden is snap ik het punt van die knakker wel. Er wordt overal gevochten. Vooral in het weekend. Dat is dan welliswaar tijdens het uitgaan e.d. maar in principe is het aan de orde van de dag.
Om nou te zeggen dat *iedereen* wel eens vecht is natuurlijk onzin...maar het is een alledaags verschijnsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |