wachtquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga een boek lezen, ik heb nog wel een aanrader. In Europa van Geert Mak
wat heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen van allen
We zouden de steiger op gaan zetten maar dat werd steeds later en later en toen had m'n pa er geen zin meer in want het was zulk lekker weer
Hoe kwam je bij dat topic?quote:
quote:
Geen ruk. Wachten. En daarom verveel ik mequote:
quote:
ik lees redelijk veel en ook ik heb een aantal boeken waar ik soms niet doorheen komquote:
voor de mensen die alleen maar in de MEN AKQ SC zittenquote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
In Europa van Geert Mak. Aankomende zomervakantie weer proberen. Vond het helemaal niet saai, maar het is gewoon geen boek wat je makkelijk meeneemt of in bed leest. Dan pak ik al snel een ander boek.
In Babylon van Marcel Möring.![]()
![]()
Bij welk boek lukt t je niet 'm uit te lezenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Wat mis ik met Geert Mak?
valt toch wel mee. Het was wel een erg makkelijke grap....quote:
oh zoquote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik lees redelijk veel en ook ik heb een aantal boeken waar ik soms niet doorheen kom
heb er trouwens ook gepost
en ik deed het nog via een lastige weg ookquote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bij welk boek lukt t je niet 'm uit te lezen
Ah, Etcy was me voor
wie heb je misbruikt om de in TTK te komenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh zoIk vond het grappig dat etcetera in hetzelfde topic zat al
Soms klik ik trouwens op jullie active topics. Zo van: die topics vind ik dan vast ook wel interessant.
Nem vooral, maar die post overal.![]()
Hmm...wellicht moet ik maar eens voorzichtiger selecteren waar ik postquote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms klik ik trouwens op jullie active topics. Zo van: die topics vind ik dan vast ook wel interessant.
ben je al in wat twijfelachtige fora tegengekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm...wellicht moet ik maar eens voorzichtiger selecteren waar ik post
Op nieuws, wetenschap en cultuur geklikt.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie heb je misbruikt om de in TTK te komen
Bij mij vind je niet veelquote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou zijn we nieuwsgierig. FF klikkenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel, heel somsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel met je eens.![]()
Maar ben ik dan de enige die in anderen hun active topics kijkt, zo nu en dan?![]()
![]()
![]()
nee, doe ik ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel met je eens.![]()
Maar ben ik dan de enige die in anderen hun active topics kijkt, zo nu en dan?![]()
![]()
![]()
Mwa,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:16 schreef Soempie het volgende:
- elke dag een aantal uur studeren
- afvallen![]()
- vaker naar de kapper![]()
- geen maaltijden overslaan
- vroeger naar bed![]()
- eerder m'n biebboeken terugbrengen![]()
- minder op Fok! posten![]()
- vaker op vakantie
Doe je goed danquote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef Soempie het volgende:
Ik keek even bij m'n eigen topics:
[Centraal] Goede voornemens 2007
[..]
Mwa,'t is nu april. Ik ga nog steeds te laat naar bed, post nog steeds te vaak hier, ben nog niet op vakantie geweest, studeren gaat prut, afvallen is ook nog niet gelukt, ik ben nog maar 1 keer naar de kapper geweest dit jaar, sla nog steeds maaltijden over...
Tja, ik leen gewoon geen biebboeken meer. Dat is dan het enige![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben je al in wat twijfelachtige fora tegengekomen![]()
ja, en wat ik er dan deed...
quote:
Tien gaat geld vragen voor de livestreams!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Tien gaat geld vragen voor de livestreams!
Hoe komt dit in MyActive? Heb er nooit gepost en het heeft 10 pagina's
Ah, fout is al weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
verkeerde merge zoals aan het eind van het topic staat
Dan nog hoort het niet in mn MAquote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
verkeerde merge zoals aan het eind van het topic staat
nee op 2 juni, stond op de wachtlijst en kreeg vandaag mailtje dat er weer kaarten beschikbaar warenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Doe jij boodschappen bij C1000?
Had ik al van gehoord ja. Ik zal eens kijken in de vakantiequote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
Hardloopschema op je mp3speler!
B.toch wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |