Ben je thuis, is de zon zeker weg?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef Homdeck het volgende:
ik wil naar huis! op mijn balkonnetje zitten![]()
Ik ben er allergisch voorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik ben dol op hoerige kleding
En mijn man ook hahaha
herman finkers' belspelquote:
Hadden jullie nou al? Klinkt wel heel leukquote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef Nesle het volgende:
Geweldig de stunt op schoolde stuntstunt zelf was wel bagger maar er was zon zeskamp opgezet en er waren van die sumoworstelpakken wardoor je heel dik wordt en haast niet meer kan lopen. Daarna met de hele zooi naar het park en daar gingen alle examenmensen zich vol laten lopen en zwemmen in de parkvijver
politie derbij allemaal boetes voor wildplassen
nu ga ik eten en daarna weer op de fiets naar de afterparty van de stunt
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef Nesle het volgende:
Geweldig de stunt op schoolde stuntstunt zelf was wel bagger maar er was zon zeskamp opgezet en er waren van die sumoworstelpakken wardoor je heel dik wordt en haast niet meer kan lopen. Daarna met de hele zooi naar het park en daar gingen alle examenmensen zich vol laten lopen en zwemmen in de parkvijver
politie derbij allemaal boetes voor wildplassen
nu ga ik eten en daarna weer op de fiets naar de afterparty van de stunt
Hieperdepiephoeraquote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Ik let ook twee dagen niet op. Ze komen al boven de rand van de bak uit![]()
![]()
![]()
Oja. En de bak die ik eigenlijk al op had gegeven:
[afbeelding]
check dat groene blaaaadjee![]()
![]()
Nu post ik geen foto's meer tot er bloemetjes aan zitten hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Werder opstandingquote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik moet bekennen dat ik het steeds leuker begin te vinden.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
soempie, je wordt nog 's tuinierster zo
ja er was eigenlijk niet echt een stunt, behalve dat alle deuren vanochtend op slot zaten zodat we niet naar binnen konden. en alle tuinslangen waren in handen van examenklassersquote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hadden jullie nou al? Klinkt wel heel leukWat was de stunstunt zelf dan, dat het bagger was?
Oh, als wij water gebruiken, worden we geschorstquote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja er was eigenlijk niet echt een stunt, behalve dat alle deuren vanochtend op slot zaten zodat we niet naar binnen konden. en alle tuinslangen waren in handen van examenklassers
Dat hadden wij ook ooit, was echt heel coolquote:Op woensdag 25 april 2007 18:59 schreef Nesle het volgende:
het was écht een bende! maar alle leraren gingen ook gewoon van dat enorme glijding af. dus ze deden zelf ook mee. één grapjas gooide allemaal zeep in dat waterglij ding en toen lag er allemaal zeepsop voor school
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Nesle het volgende:
Oh bij ons doet ook lang niet iedereen mee, maar zeker wel alle concierges en toch wel zo'n 20 leraren. Alleen had ik van een paar die blote buik niet hoeven zien
Weet ik amperquote:Op woensdag 25 april 2007 19:15 schreef Nesle het volgende:
Wat is jullie stunt dan?
Er is een hele lijst met wat niet mag. Het idee is dat je je daar gewoon niet aan houdt, anders kun je het net zo goed laten zitten inderdaad. Als we het maar binnen te perken houden, is het allemaal best. We mogen alleen toch wel minder dan we zouden willen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij mochten vrijwel niks als stunt... was eerst traditie dat iedereen in de gymzaal bleef slapen, en er de volgende dag hard muziek werd gedraaid met de meeste deuren op slot en dat iedereen werd natgespoten, altijd leuk en bruggers werden ook gewaarschuwd van te voren. Men vond het al wat minder toen er met meel gegooid ging worden...
Uiteindelijk zat ik in de zesde, slapen op school mocht niet, meel niet, harde muziek 's ochtends niet, water niet, deuren op slot niet... uiteindelijk hebben we niks gedaan, want zo was het ook niet leuk meer
wat houdt dat datingprogramma in dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet ik amperRegelt de commissie. Eigenlijk iets met schuim, maar dat gaat niet door volgens mij, de brandweer zeikte weer
We doen wel nog allerlei datingprogramma's enzo en aan het begin scholiertje pesten
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:33 schreef Soempie het volgende:
En oja, je wilt je scheikundeleraar ook niet zien in netkousen, een minirok en een naveltruitje
1 lerares, 4 leraren die zich moeten aanprijzen, met stemvervorming enzo. Kijken wat met wie uitkomt en hele rare vragen stellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat houdt dat datingprogramma in dan?
Dat lijkt me leukquote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1 lerares, 4 leraren die zich moeten aanprijzen, met stemvervorming enzo. Kijken wat met wie uitkomt en hele rare vragen stellen.
Daar wil je mijn leraar niet tegenkomen hoor.. Die is al over de 50quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef Nesle het volgende:
Bij ons is de nederlandse leraar homo. En hij staat ook op gay.nl![]()
Ik ook. Dat heb ik haast nooit.quote:
ga een boek lezen, ik heb nog wel een aanrader. In Europa van Geert Makquote:
die heb ik serieus nog liggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga een boek lezen, ik heb nog wel een aanrader. In Europa van Geert Mak
Geen van allenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef Soempie het volgende:
En wat was het geworden. Spitten of schuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |