Waarbij de levertijd voor al die dingen op een paar dagen stond?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een paar dagen voor sommige dingen..een paar weken op andere dingen...

quote:Op woensdag 25 april 2007 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goh, had je snipperuren over.....

quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik probeer een foto van mezelf te maken. Waarom is dat zo moeilijk? Stomme flits enzo, ik wil gewoon mn hele lijf erop

ik las of hij een vuurtje (dus aansteker) voor de docent zou ophalenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
mijn leraar is trouwens ook niet aardig vraag ik gewoon heel normaal
'meneer mag ik een ijsje halen bij de snackbar' zegt ie nee![]()
en toen zei ik als ik er nou ook een vuur u haal dan? zegt ie weer nee![]()

Waarom zou je ze niet durven plaatsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:39 schreef B.ertha het volgende:
Oh
Pics komen eraan, ben ze aant uitzoeken. Weet niet of ik ze wel durf te plaatsen

Omdat ik nogal hoerige kleding draag, wie weet wat mensen ermee gaan doen. Maar ik heb al een oplossingquote:Op woensdag 25 april 2007 16:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet durven plaatsen?
Je bent toch een prachtig individu?

Ik ben dol op hoerige kledingquote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat ik nogal hoerige kleding draag, wie weet wat mensen ermee gaan doen. Maar ik heb al een oplossing

quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik ben dol op hoerige kleding
En mijn man ook hahaha

Er is toch niks hoerigs aan die schoenen?quote:

Oei, ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet nog knalrode lippenstift hebben en mn haar op de één of andere manier opsteken

Ja dat wel hahahaquote:

Jajaaa, dat zeg je nuquote:Op woensdag 25 april 2007 17:29 schreef Etcetera het volgende:
sinds het me te binnen schoot nadat ik die foto's zag
zo'n opmerking kun je niet laten liggen natuurlijk

Wat is er met je gezichtquote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet nog knalrode lippenstift hebben en mn haar op de één of andere manier opsteken

Das mn teringzooihoekquote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw! Dat heb je mooi bij elkaar versierd allemaal!
Ook wel grappig om dan een knuffelbeertje op de achtergrond te zien, hihi ;')

Niks om je voor te schamen, ik heb 20 teringzooi-hoekjes, en bovendien nog wel meer knuffels op mn kamerquote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das mn teringzooihoekallemaal knuffels enzo

Die bedoelde ik dus dusquote:Op woensdag 25 april 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind flapperrokjes wel altijd stressvol, die waaien zomaar op!
Het was ook superleuk. Met opdrachtvakjes, zoals een snoepje happen uit een teiltje water. En tegen iemand anders een parcours lopen met een lepel + ei. Wie won mocht dan nog een keer gooien.quote:Levend ganzenbord lijkt me leuk trouwens![]()
mag ik meedoen??![]()

Leukquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus dusHeel irritant met fietsen. Moet je steeds je hand erbovenop houden of die rok terug tussen je benen duwen.
![]()
[..]
Het was ook superleuk. Met opdrachtvakjes, zoals een snoepje happen uit een teiltje water. En tegen iemand anders een parcours lopen met een lepel + ei. Wie won mocht dan nog een keer gooien.De kinderen vonden het helemaal geweldig
![]()
![]()

Leuk! Waar organiseerde je dat voor? Loop je stage op een basisschool oid?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het was ook superleuk. Met opdrachtvakjes, zoals een snoepje happen uit een teiltje water. En tegen iemand anders een parcours lopen met een lepel + ei. Wie won mocht dan nog een keer gooien.De kinderen vonden het helemaal geweldig
![]()
![]()

Hell noquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Etcetera het volgende:
nog stampvoetendeniettegenhunverlieskunnendekiddo's erbij?

Nee, een soort club waar kinderen een keer in de twee weken op woensdag spelletjes kunnen doen en kunnen knutselen. Paar weken terug was het gestopt en samen met een vriendin weer opgepakt.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Waar organiseerde je dat voor? Loop je stage op een basisschool oid?

Doe ik ook, maar dan op vrijdag, heel leukquote:Op woensdag 25 april 2007 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, een soort club waar kinderen een keer in de twee weken op woensdag spelletjes kunnen doen en kunnen knutselen. Paar weken terug was het gestopt en samen met een vriendin weer opgepakt.![]()
Nou, het was een groot succes. We gaan er mee door.![]()

Oh wauwquote:Op woensdag 25 april 2007 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, een soort club waar kinderen een keer in de twee weken op woensdag spelletjes kunnen doen en kunnen knutselen. Paar weken terug was het gestopt en samen met een vriendin weer opgepakt.![]()
Nou, het was een groot succes. We gaan er mee door.![]()

Zonde is dat. In eerste instantie waren er maar een paar kinderen. Maar met het ganzenborden kwamen er nog meer kinderen langsfietsen. Wilden graag meedoen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan op vrijdag, heel leuk. Loopt alleen een beetje leeg

Het hele dorp is al lidquote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonde is dat. In eerste instantie waren er maar een paar kinderen. Maar met het ganzenborden kwamen er nog meer kinderen langsfietsen. Wilden graag meedoen.![]()
Hangen jullie ook posters op? Dat hielp bij ons wel.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |