SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Dat is interessant, want volgens velen poepen vrouwen helemaal niet. Waar zou die term dan toch vandaan komen?quote:Op woensdag 25 april 2007 06:59 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen: 'mannen, ze zijn te dom om te poepen!'![]()
Ik hoop het wel, als ze allemaal zo grappig zijn!!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Krijgen we nu elke dag de wijsheden van je vriendin te horen?
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op welk forum heb jij nu weer gezeten? Die van Maikul ofzo
gewoon t9 aanzetten en oefenenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ook de gebruiksaanwijzing van m'n telefoon kwijt. Geen idee hoe ik nieuwe woorden moet invoegen of woorden die verkeerd zijn moet veranderen als ik werk met t9.
quote:
Precies, zonder is echt niet meer te doen nuquote:[..]
gewoon t9 aanzetten en oefenenheb ik ook gedaan, je leert het vanzelf.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 08:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik krijg nog een email van je!
![]()
Ik heb een rokje aan, heerlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een dilemma waar ik zelden tegena aan loop: wat trek ik in hemelsnaam aan vandaag
heb me nu al 3 keer omgekleed
- witte broek, scheen door
- rok, zat voor geen meter
- korte broek (afgeknipte spijkerbroek) maar zit niet zo geweldig meer
ws ga ik zo m'n lange broek maar weer aan doen
Ik ga me ook zo omkleden. Had een zwarte spijkerbroek aan gedaan vanmorgen. What was I thinking?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een dilemma waar ik zelden tegena aan loop: wat trek ik in hemelsnaam aan vandaag
heb me nu al 3 keer omgekleed
- witte broek, scheen door
- rok, zat voor geen meter
- korte broek (afgeknipte spijkerbroek) maar zit niet zo geweldig meer
ws ga ik zo m'n lange broek maar weer aan doen
Fietsen is toch goed te doen? Had ik vanochtend ook hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me ook zo omkleden. Had een zwarte spijkerbroek aan gedaan vanmorgen. What was I thinking?![]()
Zo een rok aan. Lijkt me beter met dit weer. Maar moet nog wel fietsen![]()
Het wordt 28 gradenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me ook zo omkleden. Had een zwarte spijkerbroek aan gedaan vanmorgen. What was I thinking?![]()
Zo een rok aan. Lijkt me beter met dit weer. Maar moet nog wel fietsen![]()
Ligt eraan hoe kort je rok isquote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Fietsen is toch goed te doen? Had ik vanochtend ook hoor
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ging vanmorgen met m'n oppaskindje tafelvoetbal doen. Hij won eerst 2 keer..keer erop won ik. Meneer begon gelijk te stampvoeten en te briesen. Janken, ongelooflijk![]()
![]()
![]()
Serieus...... wat maakt dat nou uit? Als je op de fiets zit met een korte rok is er heus niks te zien. Ten eerste: schaduw, ten tweede: zadelquote:
mwa, dat ben ik niet met je eens. Fietste vanmorgen langs een vrouw en er was wel degelijk wat te zien. Niet dat dat erg is, maar vind het zelf gewoon niet prettig. En het fietst ook gewoon rot met rok aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus...... wat maakt dat nou uit? Als je op de fiets zit met een korte rok is er heus niks te zien. Ten eerste: schaduw, ten tweede: zadel
Moet je je natuurlijk wel aan de regel 'geen witte onderbroek onder rok' houden
Ik zeg niets....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus...... wat maakt dat nou uit? Als je op de fiets zit met een korte rok is er heus niks te zien. Ten eerste: schaduw, ten tweede: zadel
Moet je je natuurlijk wel aan de regel 'geen witte onderbroek onder rok' houden
nee dat heb je uitstekend gezien (die rok was duidelijk de Miskoop van de Eeuwquote:Op woensdag 25 april 2007 11:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een rokje aan, heerlijkVind je trouwens geen rokkentyp, Etc, of heb ik dat verkeerd?
Oef, dat gaat vast hard dan!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe liever Levend Risk waarbij je legers zijn uitgebeeld in shotglaasjes en de kleuren verschillende soorten drank
Je moet het natuurlijk een beetje aanpassenquote:
Wel je jarretelletje?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef Supersheep het volgende:
Mogguh
Heb vandaag toch maar geen rokje aangedaan
Uiteraardquote:
Hoe lang heb je er nou op moeten wachten dan?quote:Al mijn bestelde boeken en DVD's zijn binnen
Dat werd verdorie tijd
Een paar dagen voor sommige dingen..een paar weken op andere dingen...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Hoe lang heb je er nou op moeten wachten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |