Dank je, en slaap lekker! Ik ga zo ook tukkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes met zoeken![]()
Ik ga PB kijken en dan slapen![]()
![]()
Het kan erger, ik ben verplicht om naar sky te luisteren op mn werk, dus niks stenders, ok niet op ma t/m doquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Minor frustraties: wil ik morgen naar Rob Stenders luisteren op de radio, heeft hij een programma van maandag t/m donderdag
Skyquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het kan erger, ik ben verplicht om naar sky te luisteren op mn werk, dus niks stenders, ok niet op ma t/m do![]()
Maar nog 9 en half uur vanaf nu en dan is het weer weekend![]()
Wikipediaquote:Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
hoe irritant. Er is al de hele dag iemand die steeds verbinding wil maken met m'n telefoon/ bluetooth![]()
quote:
Dat kan aan van alles liggen. Je modem, je router, spyware, je provider, de centrale. Noem maar op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Soempie het volgende:
hmm, vervelend. Ik krijg best vaak dit: Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?![]()
't Is altijd het proberen waar maar persoonlijk denk ik niet dat het de oplossing gaat zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
ik zou zeggen: ie7 of firefox installeren.
Hoofdstuk 127quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan aan van alles liggen. Je modem, je router, spyware, je provider, de centrale. Noem maar op.
Hoe ver ben jij in je boek? Ik ben bij hoofdstuk 127
Oke. Vanavond proberen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
ik zou zeggen: ie7 of firefox installeren.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 127![]()
Ik ben niet veel verder. Hoofdstuk 3
Wilde gister lezen terwijl die oppaskinderen op bed lagen, maar dat ging wat anders dan bedachtDe oudste kwam eerst gewoon 2 keer uit bed. Daarna nog 2 keer om achtereenvolgens te plassen en te poepen. Daarna wéér uit bed om me te vertellen dat ze maandag naar Engeland gaan. Op een gegeven ogenblik was het rustig. Ga ik een kwartier later kijken brandt z'n licht. Dus ik loop de trap op en hoor nog net: 'uh-oh!' waarna snel het licht uit ging.
![]()
![]()
ja, ik weet het. Daarom moest ik lachen. Het klinkt alsof je al enorm ver bent.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoofdstuk 127 is bladzijde 100. Hoofdstukken zijn priemgetallen, jeweets
Staat er iets over een *.dll in de foutmelding of zijn die twee zinnen alles wat je ziet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Soempie het volgende:
hmm, vervelend. Ik krijg best vaak dit: Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?![]()
Ik moet naar klanten luisterenquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het kan erger, ik ben verplicht om naar sky te luisteren op mn werk, dus niks stenders, ok niet op ma t/m do![]()
Maar nog 9 en half uur vanaf nu en dan is het weer weekend![]()
Ik kreeg net een uitgebreide foutmelding, maar die heb ik per ongeluk weggeklikt. Even afwachten of ik hem zo weer krijg..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Staat er iets over een *.dll in de foutmelding of zijn die twee zinnen alles wat je ziet?
Heb je IE (via Windows Update) wel eens volledig gepatched?
Nou ja...het is 1/3e van het boekjequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, ik weet het. Daarom moest ik lachen. Het klinkt alsof je al enorm ver bent.![]()
Automatiche updates. Dingen die dit soort fouten kunnen oplossen, maar ook veroorzaken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg net een uitgebreide foutmelding, maar die heb ik per ongeluk weggeklikt. Even afwachten of ik hem zo weer krijg..
gepatched?![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 127![]()
Ik ben niet veel verder. Hoofdstuk 3
Wilde gister lezen terwijl die oppaskinderen op bed lagen, maar dat ging wat anders dan bedachtDe oudste kwam eerst gewoon 2 keer uit bed. Daarna nog 2 keer om achtereenvolgens te plassen en te poepen. Daarna wéér uit bed om me te vertellen dat ze maandag naar Engeland gaan. Op een gegeven ogenblik was het rustig. Ga ik een kwartier later kijken brandt z'n licht. Dus ik loop de trap op en hoor nog net: 'uh-oh!' waarna snel het licht uit ging.
![]()
![]()
Welk boek zijn jullie aan het lezen?
IE sluit dus erg vaak af? Steeds als je iets bepaalds doet of lijkt het willekeurig?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg net een uitgebreide foutmelding, maar die heb ik per ongeluk weggeklikt. Even afwachten of ik hem zo weer krijg..
Ja, via Windows Update dusquote:gepatched?![]()
Nou wil ik wel weten over welk boek het gaatquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja...het is 1/3e van het boekje
Ik vind het erg cool dus
ah, nee, dat heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Automatiche updates. Dingen die dit soort fouten kunnen oplossen, maar ook veroorzaken.
Quotes blijven lastig voor n00bsquote:
Opvallend vaak bij hyvesquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
IE sluit dus erg vaak af? Steeds als je iets bepaalds doet of lijkt het willekeurig?
Ik ga weer lezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Quotes blijven lastig voor n00bs
Ik ben "The Curious Incident of the dog in the night-time" aan het lezen en Soempie is "Behind the Great Indoors" aan het lezen.
Ik ga douchen...quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
ik was in slaap gevallen in het zonnetje![]()
Weer een stuk gereedschap waar ik het bestaan niet van wist. Je lijkt Roof wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker toch?
Even naar de fietsenmaker..een vorkenbuiger halen
Tijd voor thee en koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weer een stuk gereedschap waar ik het bestaan niet van wist. Je lijkt Roof wel.
Heerlijk geslapen.Kan nu alleen niet meer ophouden met gapen.
![]()
Tijd voor aardbeienquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor thee en koffie
Ja nou..vorkenbuiger..vorkenspreider eerder denk ik (weet de naam niet precies.
Maar als je nou een fiets hebt met een versnelling ingebouwd in je achterwiel, dan kun je dat wiel er dus niet zomaar uithalen. En moet je 1 kan losdraaien en zet je die spreider ertussen en draai je het schroefdraad zo dat de vorken uit elkaar gedrukt worden. Dan kun je dus je banden vervangen
En dat moet in dit geval
Een breekijzer werkt ook, maar minder goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor thee en koffie
Ja nou..vorkenbuiger..vorkenspreider eerder denk ik (weet de naam niet precies.
Maar als je nou een fiets hebt met een versnelling ingebouwd in je achterwiel, dan kun je dat wiel er dus niet zomaar uithalen. En moet je 1 kan losdraaien en zet je die spreider ertussen en draai je het schroefdraad zo dat de vorken uit elkaar gedrukt worden. Dan kun je dus je banden vervangen
En dat moet in dit geval
Ben ook wel benieuwd. Ga er waarschijnlijk vanavond ook heen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Homdeck het volgende:
![]()
Ga vanavond naar Shooter. iemand die film al gezien?
Welke bios ga je eigenlijk? Hoogeveen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef Homdeck het volgende:
![]()
Ga vanavond naar Shooter. iemand die film al gezien?
Stadskanaal. Misschien gaat etcetera ook welquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke bios ga je eigenlijk? Hoogeveen?
Etcetera heeft vandaag de crematie..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Stadskanaal. Misschien gaat etcetera ook wel![]()
Net in de provincie Groningen (in het oosten).quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcetera heeft vandaag de crematie..
Stadskanaal..hmm geen idee waar dat ligt![]()
Ja, ik ging mooi nog ff extra recht zitten, puhquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:![]()
leuk!
En ik zie die bejaarden zo voor me
Die hebben hun mening zó snel klaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op een bootreis zaten we een keer cocktails te drinken, toen had m'n zusje (toen 11) een alcoholvrije cocktail gekregen.... werden we ook vuil aangekeken door bejaarden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel leuk: m'n zusje wist niet dat er geen druppel alcohol in zat, en m'n moeder begon zo "voor deze ene keer mag het, omdat we op vakantie zijn" en ze begon wel veel te giechelen
Dit vraagt natuurlijk om fotosquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef B.ertha het volgende:
Toen ik trouwens 's ochtends in mn hoerenkleren op de fiets zat, kwamen we een bus vol bejaarden tegen, je zag ze kijken "die jeugd van tegenwoordig heeft ook totaal geen grenzen meer"
Wel flink wat aandacht gehad vandaag op de fiets en een leraar keek ook echt zo van zo hé![]()
En complimentjes, ze vonden me echt sexy![]()
Mag je terugzoeken in het vorige topicquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om fotos![]()
Mijn band is gerepareerd! Ik ben op dreef vandaag
Ik bedoelde van stuntdag natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag je terugzoeken in het vorige topic
Oh, dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde van stuntdag natuurlijk![]()
![]()
Ze had al foto's geplaatstquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vraagt natuurlijk om fotos![]()
Mijn band is gerepareerd! Ik ben op dreef vandaag
Oh. Ik dacht dat het je om B. ging.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde van stuntdag natuurlijk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |