Ja, leuk is datquote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dát lijkt me dan weer wel leuk. We krijgen ook over een paar jaar sowieso een reünie, dus dat zit wel goed
Denk ook dat dat bij mijn studie meer gaat gebeuren. Bij een studie die bij je past vind je mensen die bij je passen, toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb juist aan mijn studie een aantal vrienden overgehouden die ik nog regelmatig zie en mee ga skiën bijvoorbeeld
Zomaarquote:
Ja, iedereen heeft wel wat. Maar die 100 mensen is vast niet alleen van school dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat
Deze zomer geeft een van die twee beste vrienden een feest bij hem in de tuin/ weiland. Dan zie ik ze sowieso, maar zullen wel behoorlijk wat mensen komen: vorige keer over de 100 mensen. Wel vet!![]()
Zit de laatste dagen een beetje te vissen of we met die vriendengroep nog apart iets kunnen regelen voor in de zomer. Lastig altijd, met vakanties.![]()
Ik zat net hetzelfde te denken. Wat ga je studeren, weet je dat al?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Denk ook dat dat bij mijn studie meer gaat gebeuren. Bij een studie die bij je past vind je mensen die bij je passen, toch?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
ZomaarDie appel heb ik gescanned. Is eigenlijk een magneet.
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te denken. Wat ga je studeren, weet je dat al?
Tofquote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb juist aan mijn studie een aantal vrienden overgehouden die ik nog regelmatig zie en mee ga skiën bijvoorbeeld
dat gaat niet samen hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Iets met schreeuwen en wol, zeggen ze dan.
Oh, dan is het goedquote:
Het wordt het vierde feest. Op het eerste feest kwamen alleen mensen van de middelbare school. Nog steeds een man of 60. Later kwamen daar meer mensen bij. Ik denk dat het dit jaar nog harder gaat, omdat iedereen ook weer mensen mee neemt. Broers/ zussen/ aanhang/ studiegenoten/ mensen waarmee gesport wordt/ etc. Vind het altijd wel gaaf dat dat kan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft wel wat. Maar die 100 mensen is vast niet alleen van school dan?
Dan ga je dus niet op kamers? Of is het nog wel een aardige tippel vanaf je huis?quote:
Leuk inderdaadquote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het wordt het vierde feest. Op het eerste feest kwamen alleen mensen van de middelbare school. Nog steeds een man of 60. Later kwamen daar meer mensen bij. Ik denk dat het dit jaar nog harder gaat, omdat iedereen ook weer mensen mee neemt. Broers/ zussen/ aanhang/ studiegenoten/ mensen waarmee gesport wordt/ etc. Vind het altijd wel gaaf dat dat kan.![]()
Voorlopig niet, kan altijd nog. Tis een kwartier fietsen, 10 minuten treinen en 5 lopenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet op kamers? Of is het nog wel een aardige tippel vanaf je huis?
Haha Samson en Gertquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk inderdaadDat wil ik ook nog eens. Toen mijn ouders 40 werden, hadden wij ook een enorm tuinfeest
En toen gingen mijn broer en ik Samson en Gert zingen
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk inderdaadDat wil ik ook nog eens. Toen mijn ouders 40 werden, hadden wij ook een enorm tuinfeest
En toen gingen mijn broer en ik Samson en Gert zingen
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha Samson en Gert, mijn zus en ik deden Kabouter Plop en Kwebbel met het feest van onze ouders
. Vreselijk om dat terug te moeten zien.
![]()
Hoe laat kom je terug? als in, snel naderhand nog ff langsquote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ik denk ik start msn even om te vragen of er al een datum is voor het feest:
Soemp - says:Toeval14 juli feest dus.
Soemp - says:dan ben ik op vakantie![]()
14 Juli Feest! says: godverde...
Soemp - says:ja![]()
Soemp- says:ik kom de 14e terug
14 Juli Feest! says:damn...![]()
14 Juli Feest! says:zit ff aan de foon
14 Juli Feest! says: brb
Goed, voor zover m'n verhaal.Shit
![]()
Nou, we gaan dan terug vanuit Toscane naar Nederland. Ik denk dat ze mij gewoon in Groningen af wilden zetten. Het feest is in Noord-Holland. Misschien als we een beetje op tijd terug zijn dat ze me op de trein kunnen zetten in Zwolle.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe laat kom je terug? als in, snel naderhand nog ff langs
Hope for the best dan maarquote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, we gaan dan terug vanuit Toscane naar Nederland. Ik denk dat ze mij gewoon in Groningen af wilden zetten. Het feest is in Noord-Holland. Misschien als we een beetje op tijd terug zijn dat ze me op de trein kunnen zetten in Zwolle.
Afwachten.
je weet toch dat ik dan ook klikquote:
Ik las onvoldoendes, ik denk alquote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef Etcetera het volgende:twee voldoendes weer, waarvan 1 een herkansing en 1 een groepsopdracht was
Dan heb je je mail nog niet gechecked zeker?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef iamredleader het volgende:thuis aangekomen, twee avonden overgewerkt, maar de achterstand en de extra klussen zijn zo goed als weg. Phew
En nu een koud glas water.
13e speelronde Holsten Premier League Dartsquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je je mail nog niet gechecked zeker?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had vandaag de hele dag het idee dat het vrijdag was, als je dan ontdekt dat het donderdag is, is dat best deprimerend
Dan wens ik je alvast een heel fijne vakantie.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ga zo PB kijken en dan deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenk ik maar slapen. Morgen 8u vertrek naar Italie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dinsdag Venetië
![]()
Dat moeten we inderdaad nog even doen. Maar je bent nooit op MSNquote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dank
![]()
en we moeten nog overleggen over het etentje met de *kuch* sneaky monkey's *proest*
![]()
Helaas maar waar. Op werk kan het niet, en 's avonds ben ik vaak niet lang genoeg online om het de moeite waard te maken. En in het weekend ben ik vaak niet thuis. Dus sms/email of gewoon bellen is beter.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad nog even doen. Maar je bent nooit op MSN
Okay..doen we datquote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas maar waar. Op werk kan het niet, en 's avonds ben ik vaak niet lang genoeg online om het de moeite waard te maken. En in het weekend ben ik vaak niet thuis. Dus sms/email of gewoon bellen is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |