Oh dat is waar ook, alvast veel sterkte morgenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:29 schreef Etcetera het volgende:
vanmiddag naar de kapper met m'n vriend (hoog tijd voor ons allebei) en vanavond blijf ik al bij hem slapen ivm de crematie morgen
Ja, de hele tuinquote:Op donderdag 26 april 2007 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
HandigMoet je zo'n groot stuk omspitten dan?
![]()
ik heb 1 keer stiekeltjes gehad en geloof mequote:Op donderdag 26 april 2007 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gemillimeterd?
Dat ga ik ook nooooooit doen!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 1 keer stiekeltjes gehad en geloof me
Never ever ever again
Ik begon lang, toen had iedereen ineens een bob, in groep 8 ofzo, dus ik ook en sinds is het weer ongeveer halflang. Nu ist trouwens langer dan het ooit is geweest, ook wel weer mooi. Ben blij dat ik het laatst niet af heb geknipt, was het zat toenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb ook alles al gehad, superkort, lang en nu nog steeds halflang
Braaf is nog een zacht woordquote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Nesle het volgende:
Haha B. was je een brave leerling vroegah?
Hoe zou je het zelf willen zeggen dan?quote:
Ik kan mn mond ook wel open trekken, heb alleen een reserve opgebouwd, ze vinden me aardigquote:Op donderdag 26 april 2007 15:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zou je het zelf willen zeggen dan?
Ik ben ook wel een aardig 'brave' leerling maar ik ben niet bang om mijn mond is een keer goed open te trekken. Ben er maar een paar keer uitgestuurd.
Mja, het valt bij mij wel mee hoeveel ik ben afgevallen, maar het was voor mij genoeg om me beter te voelenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:47 schreef Nesle het volgende:
Ze vinden mij ook aardig, maar dat is altijd weer omdat ik een tweeling ben. Op de een of andere manier vinden leraren dat gewoon leuk.
Ik ben trouwens nooit gepest, en heb het zelf ook nog nooit gedaan. Mijn vriendin werd altijd gepest omdat ze wat dikker was dan de rest, ze durfde toen zelfs niet meer naar school.![]()
Nu is ze afgevallen en heeft ze veel gesport, ziet er prima uit en ze wordt ook niet meer gepest. Jammer eigenlijk want ze kijken dus gewoon naar je uiterlijk![]()
quote:Ik pak er een pot BJ ijs bij![]()
![]()
Daar draaide het bij ons niet echt om, meer om de grootste bek.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
echt gepest ben ik nooit, maar ik paste blijkbaar niet in de groep. allemaal mensen uit de rijkere buurt hiero, ik kom van een 'arbeidersgezin' als het ware.
ging veel meer om met de mensen van de havo dan van m'n eigen klas
Ik nog nooitquote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Nesle het volgende:
Ik ben trouwens in heel mijn schoolcarriere nog maar één keertje te laat gekomen
De bewuste dag dat ik te laat kwam was op mijn verjaardag en toen mocht ik meteen een uur nablijven
Iets met schreeuwen en wol, zeggen ze dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar draaide het bij ons niet echt om, meer om de grootste bek.
Moet trouwens wel zeggen dat ik, niet arrogant bedoeld, beter terecht ben gekomen dan diegenen die zich altijd beter voelden dan mij.
Wat dan? Ken ik geen spreekwoord van, volgens mijquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Iets met schreeuwen en wol, zeggen ze dan.
niets arrogant aan tochquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar draaide het bij ons niet echt om, meer om de grootste bek.
Moet trouwens wel zeggen dat ik, niet arrogant bedoeld, beter terecht ben gekomen dan diegenen die zich altijd beter voelden dan mij.
veel geschreeuw en weinig wolquote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat dan? Ken ik geen spreekwoord van, volgens mij
Ik zie ze nog wel, sommigen zitten op dezelfde school en ik woon in een klein dorp.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niets arrogant aan tochdat betekent dat je happy bent, en dat is het belangrijkste
ik heb ongeveer het zelfde (ongeveer omdat ik m'n oude klasgenoten echt nooit meer zie/spreek ofzo)
Ah oke. Weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
# Veel geblaat en weinig wol, of "veel geschreeuw maar weinig wol", of "veel gescheer en weinig wol". Dit betekent allemaal dat er meer rumoer is dan inhoud.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niets arrogant aan tochdat betekent dat je happy bent, en dat is het belangrijkste
ik heb ongeveer het zelfde (ongeveer omdat ik m'n oude klasgenoten echt nooit meer zie/spreek ofzo)
ik zou er niet aan moeten denken om ze wél weer te zienquote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Nesle het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn klasgenoten nooit meer te zien. Hebben een hechte groep met jongens en meisjes.
Vast welquote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef Etcetera het volgende:
handig joh, google
zouden aandelen google eigenlijk duur zijn
Binnen een half jaar is bij mij al het contact weg, waarschijnlijk. Achja...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Nesle het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om mijn klasgenoten nooit meer te zien. Hebben een hechte groep met jongens en meisjes.
Ik heb elk jaar dat de vriendengroep van de middelbare school (ken sommigen al sinds de lagere school) bij elkaar komt. Een aantal mensen spreek ik heel vaak nog. Twee beste vrienden. Met anderen is het contact alleen die ene keer per jaar, maar vind het wel leuk om dan weer bij te praten.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou er niet aan moeten denken om ze wél weer te zienheb nu een klas waarin iedereen normaal doet tegen elkaar, het is een stuk gezelliger dan op de middelbare
Ja. Maar ik zit er ook totaal niet mee, het zijn mn vrienden niet, maar mijn 'weliswaar hele leuke klasgenoten'. Die vind ik wel weer nieuwequote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Nesle het volgende:
Als je gaat studeren bedoel je?
Die pinguin was maar een paar minuten. Dees houd ikquote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Soemp, wat doe jeAl die nieuwe ava's
Dát lijkt me dan weer wel leuk. We krijgen ook over een paar jaar sowieso een reünie, dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar dat de vriendengroep van de middelbare school (ken sommigen al sinds de lagere school) bij elkaar komt. Een aantal mensen spreek ik heel vaak nog. Twee beste vrienden. Met anderen is het contact alleen die ene keer per jaar, maar vind het wel leuk om dan weer bij te praten.
Vanwaar de verandering?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die pinguin was maar een paar minuten. Dees houd ik![]()
Ohzo, maar als je ze in het weekend met uitgaan ziet is het vast wel weer tof denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zit er ook totaal niet mee, het zijn mn vrienden niet, maar mijn 'weliswaar hele leuke klasgenoten'. Die vind ik wel weer nieuwe
Vast wel, ff bijkletsen. Maar het contact zoeken zal ik niet, dat doe ik nu al niet buiten schoolquote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ohzo, maar als je ze in het weekend met uitgaan ziet is het vast wel weer tof denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |