Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus jij bent niet zo iemand die 30 euro ber maand wegbelt?![]()
ja, iedereen onder de 20 belt toch minimaal voor 50 euri?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Beeld verstoord nu??
50 euro in 11 maanden en daarna 20 in éénquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, iedereen onder de 20 belt toch minimaal voor 50 euri?
Met sms ben je je geld ook zó kwijt hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
Tja, maar ik ben niet zo'n iemand.
Ik bel ook haast nooit, meestal sms ik. Als ik bel is het meestal met uitgaan als ik niet weet waar de rest is of wanneer we heen gaanEn onder het uitgaan worden denk ik de meeste smsjes verstuurd om te vragen waar diegene is
Die belspelverslaving ook van je hèquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
Ik had laatst nog ongeveer 80 euro, omdat ik nooit belde. Heb ik er vervolgens in een maand tijd doorheen gejast...
Deze maand heb ik nog 2 euro van de 30 over.Snap er niks van. Hiervoor hield ik elke maand zat over.
![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
Ik had laatst nog ongeveer 80 euro, omdat ik nooit belde. Heb ik er vervolgens in een maand tijd doorheen gejast...
Deze maand heb ik nog 2 euro van de 30 over.Snap er niks van. Hiervoor hield ik elke maand zat over.
![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.
Beeld verstoord nu??
Maar ik sms niet als een smsraket.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Met sms ben je je geld ook zó kwijt hoor
Ja, eigenlijk snap ik het ook wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
Tja, maar ik ben niet zo'n iemand.
Ik bel ook haast nooit, meestal sms ik. Als ik bel is het meestal met uitgaan als ik niet weet waar de rest is of wanneer we heen gaanEn onder het uitgaan worden denk ik de meeste smsjes verstuurd om te vragen waar diegene is
quote:
Kan ik ook hendig, als ik de smileys maar weglaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
ik kan snel smsen volgens sommige mensenheb t9 aangeleerd, kan binnen een minuut een verhaal terugsturen en dat schijnt snel te zijn
quote:
die heb ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook gewoon prepaid hoor. En straks simyo, lekker goedkoop
Hé, ik praat ABN, maar ik blijf een plattelandsmeid hequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
hendig sjiek he LOLLEREINZTWEIDREI!!!11
ofzo
MAIKUUUUUUUULquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
ofzo
op welk forum heb jij nu weer gezeten? Die van Maikul ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Etcetera het volgende:
ofzo
Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid voor ik iets heb ingetikt. Helemaal ernstig als je heen en weer aan het smsen bent met iemand. Minuut later heb ik antwoord en de ander moet steeds een minuut of 5 tot 10 wachten op mijn berichtje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
ik kan snel smsen volgens sommige mensenheb t9 aangeleerd, kan binnen een minuut een verhaal terugsturen en dat schijnt snel te zijn
Bij mij ook zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid voor ik iets heb ingetikt. Helemaal ernstig als je heen en weer aan het smsen bent met iemand. Minuut later heb ik antwoord en de ander moet steeds een minuut of 5 tot 10 wachten op mijn berichtje.![]()
t9 kan ik nog niet![]()
Mijn telefoon snapt t9 niet helemaal. Moet nieuwe woorden 10x toevoegen, dan onthoudt ie het voort welquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid voor ik iets heb ingetikt. Helemaal ernstig als je heen en weer aan het smsen bent met iemand. Minuut later heb ik antwoord en de ander moet steeds een minuut of 5 tot 10 wachten op mijn berichtje.![]()
t9 kan ik nog niet![]()
quote:
ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Nesle het volgende:
Ik ook.
Hoezo verneukt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef Nesle het volgende:
Van mijn oude samsung ging de batterij 3 dagen mee, maar ik had hem al meteen verneukt in het begin. En die van nu gaat prima 5 dagen mee, met normaal gebruik van de tellie.
Als je je mobiel elke 5 minuten gebruikt kan een samsung wel snel leeg zijn
sterktequote:
Ik kom jullie reddenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
het valt ook meteen stil zonder B. he
Ik kan daar gewoon tegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pas op, er Kryptonite ontdekt
daar gaan je superkrachten
Duiken! dat lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga ff mn spullen voor morgenavond bij elkaar zoeken, morgen weer lekker duikenlekker ff 45 minuten niet praten en niet hoeven luisteren naar anderen, maar alleen een beetje om je heen kijken
en dat weet jij omdat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er is een Israeilier ie het emailadres teeveepee@hotmail.com heeft
is het ookquote:
Mwah, als je het er voor over hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is het ookvooral in egypte, maar das zo'n eind rijden op woensdagavond
![]()
Dan duik ik wel 't Twiske in, net iets dicherbijquote:
Ken het niet, maar als jij zegt dat het leuk isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan duik ik wel 't Twiske in, net iets dicherbij
zicht van hooguit 4 meter, maar veel snoek en snoekbaars als je geluk hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ken het niet, maar als jij zegt dat het leuk is
Ik heb nog nooit gedoken
Komen? waar moet ik dan helemaal heen zeg!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zicht van hooguit 4 meter, maar veel snoek en snoekbaars als je geluk hebt
kom maar eens een proefduik maken in t zwembad
Dat blijft ook een leuke ervaringquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook nog nooit echt gedoken. Tot nu toe blijft het bij iedere avond onder de dekens duiken
Hell yeahquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef Plasterk het volgende:
Put Down the Duckie
Is het geen weekend dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan kan ik daar vandaag helaas geen verandering in brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef erkel het volgende:
Avond
Ik heb de hele wedstrijd niet gezien maar alleen het laatste stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Dat is interessant, want volgens velen poepen vrouwen helemaal niet. Waar zou die term dan toch vandaan komen?quote:Op woensdag 25 april 2007 06:59 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen: 'mannen, ze zijn te dom om te poepen!'![]()
Ik hoop het wel, als ze allemaal zo grappig zijn!!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Krijgen we nu elke dag de wijsheden van je vriendin te horen?
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op welk forum heb jij nu weer gezeten? Die van Maikul ofzo
gewoon t9 aanzetten en oefenenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ook de gebruiksaanwijzing van m'n telefoon kwijt. Geen idee hoe ik nieuwe woorden moet invoegen of woorden die verkeerd zijn moet veranderen als ik werk met t9.
quote:
Precies, zonder is echt niet meer te doen nuquote:[..]
gewoon t9 aanzetten en oefenenheb ik ook gedaan, je leert het vanzelf.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 08:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik krijg nog een email van je!
![]()
Ik heb een rokje aan, heerlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een dilemma waar ik zelden tegena aan loop: wat trek ik in hemelsnaam aan vandaag
heb me nu al 3 keer omgekleed
- witte broek, scheen door
- rok, zat voor geen meter
- korte broek (afgeknipte spijkerbroek) maar zit niet zo geweldig meer
ws ga ik zo m'n lange broek maar weer aan doen
Ik ga me ook zo omkleden. Had een zwarte spijkerbroek aan gedaan vanmorgen. What was I thinking?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een dilemma waar ik zelden tegena aan loop: wat trek ik in hemelsnaam aan vandaag
heb me nu al 3 keer omgekleed
- witte broek, scheen door
- rok, zat voor geen meter
- korte broek (afgeknipte spijkerbroek) maar zit niet zo geweldig meer
ws ga ik zo m'n lange broek maar weer aan doen
Fietsen is toch goed te doen? Had ik vanochtend ook hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me ook zo omkleden. Had een zwarte spijkerbroek aan gedaan vanmorgen. What was I thinking?![]()
Zo een rok aan. Lijkt me beter met dit weer. Maar moet nog wel fietsen![]()
Het wordt 28 gradenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga me ook zo omkleden. Had een zwarte spijkerbroek aan gedaan vanmorgen. What was I thinking?![]()
Zo een rok aan. Lijkt me beter met dit weer. Maar moet nog wel fietsen![]()
Ligt eraan hoe kort je rok isquote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Fietsen is toch goed te doen? Had ik vanochtend ook hoor
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ging vanmorgen met m'n oppaskindje tafelvoetbal doen. Hij won eerst 2 keer..keer erop won ik. Meneer begon gelijk te stampvoeten en te briesen. Janken, ongelooflijk![]()
![]()
![]()
Serieus...... wat maakt dat nou uit? Als je op de fiets zit met een korte rok is er heus niks te zien. Ten eerste: schaduw, ten tweede: zadelquote:
mwa, dat ben ik niet met je eens. Fietste vanmorgen langs een vrouw en er was wel degelijk wat te zien. Niet dat dat erg is, maar vind het zelf gewoon niet prettig. En het fietst ook gewoon rot met rok aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus...... wat maakt dat nou uit? Als je op de fiets zit met een korte rok is er heus niks te zien. Ten eerste: schaduw, ten tweede: zadel
Moet je je natuurlijk wel aan de regel 'geen witte onderbroek onder rok' houden
Ik zeg niets....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Serieus...... wat maakt dat nou uit? Als je op de fiets zit met een korte rok is er heus niks te zien. Ten eerste: schaduw, ten tweede: zadel
Moet je je natuurlijk wel aan de regel 'geen witte onderbroek onder rok' houden
nee dat heb je uitstekend gezien (die rok was duidelijk de Miskoop van de Eeuwquote:Op woensdag 25 april 2007 11:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een rokje aan, heerlijkVind je trouwens geen rokkentyp, Etc, of heb ik dat verkeerd?
Oef, dat gaat vast hard dan!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe liever Levend Risk waarbij je legers zijn uitgebeeld in shotglaasjes en de kleuren verschillende soorten drank
Je moet het natuurlijk een beetje aanpassenquote:
Wel je jarretelletje?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef Supersheep het volgende:
Mogguh
Heb vandaag toch maar geen rokje aangedaan
Uiteraardquote:
Hoe lang heb je er nou op moeten wachten dan?quote:Al mijn bestelde boeken en DVD's zijn binnen
Dat werd verdorie tijd
Een paar dagen voor sommige dingen..een paar weken op andere dingen...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Hoe lang heb je er nou op moeten wachten dan?
Waarbij de levertijd voor al die dingen op een paar dagen stond?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een paar dagen voor sommige dingen..een paar weken op andere dingen...
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goh, had je snipperuren over.....
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik probeer een foto van mezelf te maken. Waarom is dat zo moeilijk? Stomme flits enzo, ik wil gewoon mn hele lijf erop
ik las of hij een vuurtje (dus aansteker) voor de docent zou ophalenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
mijn leraar is trouwens ook niet aardig vraag ik gewoon heel normaal
'meneer mag ik een ijsje halen bij de snackbar' zegt ie nee![]()
en toen zei ik als ik er nou ook een vuur u haal dan? zegt ie weer nee![]()
Waarom zou je ze niet durven plaatsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:39 schreef B.ertha het volgende:
Oh
Pics komen eraan, ben ze aant uitzoeken. Weet niet of ik ze wel durf te plaatsen
Omdat ik nogal hoerige kleding draag, wie weet wat mensen ermee gaan doen. Maar ik heb al een oplossingquote:Op woensdag 25 april 2007 16:53 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet durven plaatsen?
Je bent toch een prachtig individu?
Ik ben dol op hoerige kledingquote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat ik nogal hoerige kleding draag, wie weet wat mensen ermee gaan doen. Maar ik heb al een oplossing
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik ben dol op hoerige kleding
En mijn man ook hahaha
Er is toch niks hoerigs aan die schoenen?quote:
Oei, ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet nog knalrode lippenstift hebben en mn haar op de één of andere manier opsteken
Ja dat wel hahahaquote:
Jajaaa, dat zeg je nuquote:Op woensdag 25 april 2007 17:29 schreef Etcetera het volgende:
sinds het me te binnen schoot nadat ik die foto's zag
zo'n opmerking kun je niet laten liggen natuurlijk
Wat is er met je gezichtquote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet nog knalrode lippenstift hebben en mn haar op de één of andere manier opsteken
Das mn teringzooihoekquote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw! Dat heb je mooi bij elkaar versierd allemaal!
Ook wel grappig om dan een knuffelbeertje op de achtergrond te zien, hihi ;')
Niks om je voor te schamen, ik heb 20 teringzooi-hoekjes, en bovendien nog wel meer knuffels op mn kamerquote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das mn teringzooihoekallemaal knuffels enzo
Die bedoelde ik dus dusquote:Op woensdag 25 april 2007 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind flapperrokjes wel altijd stressvol, die waaien zomaar op!
Het was ook superleuk. Met opdrachtvakjes, zoals een snoepje happen uit een teiltje water. En tegen iemand anders een parcours lopen met een lepel + ei. Wie won mocht dan nog een keer gooien.quote:Levend ganzenbord lijkt me leuk trouwens![]()
mag ik meedoen??![]()
Leukquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus dusHeel irritant met fietsen. Moet je steeds je hand erbovenop houden of die rok terug tussen je benen duwen.
![]()
[..]
Het was ook superleuk. Met opdrachtvakjes, zoals een snoepje happen uit een teiltje water. En tegen iemand anders een parcours lopen met een lepel + ei. Wie won mocht dan nog een keer gooien.De kinderen vonden het helemaal geweldig
![]()
![]()
Leuk! Waar organiseerde je dat voor? Loop je stage op een basisschool oid?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het was ook superleuk. Met opdrachtvakjes, zoals een snoepje happen uit een teiltje water. En tegen iemand anders een parcours lopen met een lepel + ei. Wie won mocht dan nog een keer gooien.De kinderen vonden het helemaal geweldig
![]()
![]()
Hell noquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef Etcetera het volgende:
nog stampvoetendeniettegenhunverlieskunnendekiddo's erbij?
Nee, een soort club waar kinderen een keer in de twee weken op woensdag spelletjes kunnen doen en kunnen knutselen. Paar weken terug was het gestopt en samen met een vriendin weer opgepakt.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Leuk! Waar organiseerde je dat voor? Loop je stage op een basisschool oid?
Doe ik ook, maar dan op vrijdag, heel leukquote:Op woensdag 25 april 2007 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, een soort club waar kinderen een keer in de twee weken op woensdag spelletjes kunnen doen en kunnen knutselen. Paar weken terug was het gestopt en samen met een vriendin weer opgepakt.![]()
Nou, het was een groot succes. We gaan er mee door.![]()
Oh wauwquote:Op woensdag 25 april 2007 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, een soort club waar kinderen een keer in de twee weken op woensdag spelletjes kunnen doen en kunnen knutselen. Paar weken terug was het gestopt en samen met een vriendin weer opgepakt.![]()
Nou, het was een groot succes. We gaan er mee door.![]()
Zonde is dat. In eerste instantie waren er maar een paar kinderen. Maar met het ganzenborden kwamen er nog meer kinderen langsfietsen. Wilden graag meedoen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dan op vrijdag, heel leuk. Loopt alleen een beetje leeg
Het hele dorp is al lidquote:Op woensdag 25 april 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonde is dat. In eerste instantie waren er maar een paar kinderen. Maar met het ganzenborden kwamen er nog meer kinderen langsfietsen. Wilden graag meedoen.![]()
Hangen jullie ook posters op? Dat hielp bij ons wel.![]()
Ben je thuis, is de zon zeker weg?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef Homdeck het volgende:
ik wil naar huis! op mijn balkonnetje zitten![]()
Ik ben er allergisch voorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik ben dol op hoerige kleding
En mijn man ook hahaha
herman finkers' belspelquote:
Hadden jullie nou al? Klinkt wel heel leukquote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef Nesle het volgende:
Geweldig de stunt op schoolde stuntstunt zelf was wel bagger maar er was zon zeskamp opgezet en er waren van die sumoworstelpakken wardoor je heel dik wordt en haast niet meer kan lopen. Daarna met de hele zooi naar het park en daar gingen alle examenmensen zich vol laten lopen en zwemmen in de parkvijver
politie derbij allemaal boetes voor wildplassen
nu ga ik eten en daarna weer op de fiets naar de afterparty van de stunt
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef Nesle het volgende:
Geweldig de stunt op schoolde stuntstunt zelf was wel bagger maar er was zon zeskamp opgezet en er waren van die sumoworstelpakken wardoor je heel dik wordt en haast niet meer kan lopen. Daarna met de hele zooi naar het park en daar gingen alle examenmensen zich vol laten lopen en zwemmen in de parkvijver
politie derbij allemaal boetes voor wildplassen
nu ga ik eten en daarna weer op de fiets naar de afterparty van de stunt
Hieperdepiephoeraquote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Ik let ook twee dagen niet op. Ze komen al boven de rand van de bak uit![]()
![]()
![]()
Oja. En de bak die ik eigenlijk al op had gegeven:
[afbeelding]
check dat groene blaaaadjee![]()
![]()
Nu post ik geen foto's meer tot er bloemetjes aan zitten hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Werder opstandingquote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik moet bekennen dat ik het steeds leuker begin te vinden.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
soempie, je wordt nog 's tuinierster zo
ja er was eigenlijk niet echt een stunt, behalve dat alle deuren vanochtend op slot zaten zodat we niet naar binnen konden. en alle tuinslangen waren in handen van examenklassersquote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hadden jullie nou al? Klinkt wel heel leukWat was de stunstunt zelf dan, dat het bagger was?
Oh, als wij water gebruiken, worden we geschorstquote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja er was eigenlijk niet echt een stunt, behalve dat alle deuren vanochtend op slot zaten zodat we niet naar binnen konden. en alle tuinslangen waren in handen van examenklassers
Dat hadden wij ook ooit, was echt heel coolquote:Op woensdag 25 april 2007 18:59 schreef Nesle het volgende:
het was écht een bende! maar alle leraren gingen ook gewoon van dat enorme glijding af. dus ze deden zelf ook mee. één grapjas gooide allemaal zeep in dat waterglij ding en toen lag er allemaal zeepsop voor school
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef Nesle het volgende:
Oh bij ons doet ook lang niet iedereen mee, maar zeker wel alle concierges en toch wel zo'n 20 leraren. Alleen had ik van een paar die blote buik niet hoeven zien
Weet ik amperquote:Op woensdag 25 april 2007 19:15 schreef Nesle het volgende:
Wat is jullie stunt dan?
Er is een hele lijst met wat niet mag. Het idee is dat je je daar gewoon niet aan houdt, anders kun je het net zo goed laten zitten inderdaad. Als we het maar binnen te perken houden, is het allemaal best. We mogen alleen toch wel minder dan we zouden willen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij mochten vrijwel niks als stunt... was eerst traditie dat iedereen in de gymzaal bleef slapen, en er de volgende dag hard muziek werd gedraaid met de meeste deuren op slot en dat iedereen werd natgespoten, altijd leuk en bruggers werden ook gewaarschuwd van te voren. Men vond het al wat minder toen er met meel gegooid ging worden...
Uiteindelijk zat ik in de zesde, slapen op school mocht niet, meel niet, harde muziek 's ochtends niet, water niet, deuren op slot niet... uiteindelijk hebben we niks gedaan, want zo was het ook niet leuk meer
wat houdt dat datingprogramma in dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet ik amperRegelt de commissie. Eigenlijk iets met schuim, maar dat gaat niet door volgens mij, de brandweer zeikte weer
We doen wel nog allerlei datingprogramma's enzo en aan het begin scholiertje pesten
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:33 schreef Soempie het volgende:
En oja, je wilt je scheikundeleraar ook niet zien in netkousen, een minirok en een naveltruitje
1 lerares, 4 leraren die zich moeten aanprijzen, met stemvervorming enzo. Kijken wat met wie uitkomt en hele rare vragen stellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
wat houdt dat datingprogramma in dan?
Dat lijkt me leukquote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1 lerares, 4 leraren die zich moeten aanprijzen, met stemvervorming enzo. Kijken wat met wie uitkomt en hele rare vragen stellen.
Daar wil je mijn leraar niet tegenkomen hoor.. Die is al over de 50quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef Nesle het volgende:
Bij ons is de nederlandse leraar homo. En hij staat ook op gay.nl![]()
Ik ook. Dat heb ik haast nooit.quote:
ga een boek lezen, ik heb nog wel een aanrader. In Europa van Geert Makquote:
die heb ik serieus nog liggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga een boek lezen, ik heb nog wel een aanrader. In Europa van Geert Mak
Geen van allenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:52 schreef Soempie het volgende:
En wat was het geworden. Spitten of schuren?
wachtquote:Op woensdag 25 april 2007 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga een boek lezen, ik heb nog wel een aanrader. In Europa van Geert Mak
wat heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen van allen
We zouden de steiger op gaan zetten maar dat werd steeds later en later en toen had m'n pa er geen zin meer in want het was zulk lekker weer
Hoe kwam je bij dat topic?quote:
quote:
Geen ruk. Wachten. En daarom verveel ik mequote:
quote:
ik lees redelijk veel en ook ik heb een aantal boeken waar ik soms niet doorheen komquote:
voor de mensen die alleen maar in de MEN AKQ SC zittenquote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
In Europa van Geert Mak. Aankomende zomervakantie weer proberen. Vond het helemaal niet saai, maar het is gewoon geen boek wat je makkelijk meeneemt of in bed leest. Dan pak ik al snel een ander boek.
In Babylon van Marcel Möring.![]()
![]()
Bij welk boek lukt t je niet 'm uit te lezenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Wat mis ik met Geert Mak?
valt toch wel mee. Het was wel een erg makkelijke grap....quote:
oh zoquote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik lees redelijk veel en ook ik heb een aantal boeken waar ik soms niet doorheen kom
heb er trouwens ook gepost
en ik deed het nog via een lastige weg ookquote:Op woensdag 25 april 2007 20:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bij welk boek lukt t je niet 'm uit te lezen
Ah, Etcy was me voor
wie heb je misbruikt om de in TTK te komenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
oh zoIk vond het grappig dat etcetera in hetzelfde topic zat al
Soms klik ik trouwens op jullie active topics. Zo van: die topics vind ik dan vast ook wel interessant.
Nem vooral, maar die post overal.![]()
Hmm...wellicht moet ik maar eens voorzichtiger selecteren waar ik postquote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms klik ik trouwens op jullie active topics. Zo van: die topics vind ik dan vast ook wel interessant.
ben je al in wat twijfelachtige fora tegengekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm...wellicht moet ik maar eens voorzichtiger selecteren waar ik post
Op nieuws, wetenschap en cultuur geklikt.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie heb je misbruikt om de in TTK te komen
Bij mij vind je niet veelquote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou zijn we nieuwsgierig. FF klikkenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel, heel somsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel met je eens.![]()
Maar ben ik dan de enige die in anderen hun active topics kijkt, zo nu en dan?![]()
![]()
![]()
nee, doe ik ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Meestal ben ik het wel met je eens.![]()
Maar ben ik dan de enige die in anderen hun active topics kijkt, zo nu en dan?![]()
![]()
![]()
Mwa,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:16 schreef Soempie het volgende:
- elke dag een aantal uur studeren
- afvallen![]()
- vaker naar de kapper![]()
- geen maaltijden overslaan
- vroeger naar bed![]()
- eerder m'n biebboeken terugbrengen![]()
- minder op Fok! posten![]()
- vaker op vakantie
Doe je goed danquote:Op woensdag 25 april 2007 20:18 schreef Soempie het volgende:
Ik keek even bij m'n eigen topics:
[Centraal] Goede voornemens 2007
[..]
Mwa,'t is nu april. Ik ga nog steeds te laat naar bed, post nog steeds te vaak hier, ben nog niet op vakantie geweest, studeren gaat prut, afvallen is ook nog niet gelukt, ik ben nog maar 1 keer naar de kapper geweest dit jaar, sla nog steeds maaltijden over...
Tja, ik leen gewoon geen biebboeken meer. Dat is dan het enige![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben je al in wat twijfelachtige fora tegengekomen![]()
ja, en wat ik er dan deed...
quote:
Tien gaat geld vragen voor de livestreams!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:19 schreef B.ertha het volgende:
Tien gaat geld vragen voor de livestreams!
Hoe komt dit in MyActive? Heb er nooit gepost en het heeft 10 pagina's
Ah, fout is al weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
verkeerde merge zoals aan het eind van het topic staat
Dan nog hoort het niet in mn MAquote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
verkeerde merge zoals aan het eind van het topic staat
nee op 2 juni, stond op de wachtlijst en kreeg vandaag mailtje dat er weer kaarten beschikbaar warenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Doe jij boodschappen bij C1000?
Had ik al van gehoord ja. Ik zal eens kijken in de vakantiequote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
Hardloopschema op je mp3speler!
B.toch wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |