Ben een beetje aan het mopperen omdat ik twee keer een vraag heb moeten stellen omdat anderen het verzuimden. Is jammer voor de reeks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben precies binnen de 10 minuten gebleven hoor![]()
Omdat de meeste toch geen grieks kunnen en in het nederlands staat het vreemd vind ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Yuri, wat ik me al een hele tijd afvraag: waarom citeer je een griekse wijsgeer in het engels?
Dat laatste vind ik altijd zo opvallend. Waarom staat het in het Nederlands gekker dan in het Engels. Het is allebei een vertalingquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omdat de meeste toch geen grieks kunnen en in het nederlands staat het vreemd vind ik
Bij mij kan het soms wat langer duren maar ik stel altijd een vraagquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het mopperen omdat ik twee keer een vraag heb moeten stellen omdat anderen het verzuimden. Is jammer voor de reeks.
Omdat engels inteligenter klinkt ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik altijd zo opvallend. Waarom staat het in het Nederlands gekker dan in het Engels. Het is allebei een vertaling![]()
Was niet persoonlijk, sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mij kan het soms wat langer duren maar ik stel altijd een vraag
Dat verklaart het een en anderquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar ik heb net met kinderen gevoetbald buiten
Als ik naar buiten kijk krijg ik eerder zin in stamppotquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
net lekker sla gegeten, ideaal met dit weer.
beter dan nasi iig![]()
Ik had wel zin in sla met kip en cherry tomaatjes, icm gebakken aardapeltjes en een gehaktbal en dat stond nog op tafel ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk krijg ik eerder zin in stamppot![]()
Dat is inderdaad beter dan nasiquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had wel zin in sla met kip en cherry tomaatjes, icm gebakken aardapeltjes en een gehaktbal en dat stond nog op tafel ook![]()
En je mag nog 3 dagen zeker?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik had wel zin in sla met kip en cherry tomaatjes, icm gebakken aardapeltjes en een gehaktbal en dat stond nog op tafel ook![]()
Nog 4quote:
aaaahhhh... Ik stuur je wel een bakje cherrytomaatjesquote:
afkicken 'cold turkey' in jouw gevalquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
afkicken 'cold turkey' in jouw geval
graag gedaan zei hij met zijn meest onschuldige blikquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das nog het ergst, ik dacht, dan ga ik wel bellen, maar dat gaat er natuurlijk ook uit
Dus jij bent niet zo iemand die 30 euro ber maand wegbelt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook geen beller, ik zie mensen het liefst gewoon in het echie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |