"with fluorine" is het probleem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef PhysicsRules het volgende:
natriumlithiumboorsilicaathydroxide = sodium lithium boron silicate hydroxide
Wat is het probleem?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:![]()
de gemiddelde fokker is zeker te dom om iets te kunnen begrijpen dat niet ronduit vaststaat
Op die mineraalwebsite wordt deze opmerking ook gemaakt. Het is geen fout van FP maar van het nieuwsbericht zelfquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"with fluorine" is het probleem.
Dus....
Dat is dus exact mijn punt (lees de post nog maar eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op die mineraalwebsite wordt deze opmerking ook gemaakt.
Dat weet ik. En dat is dus exact mijn punt.quote:Het is geen fout van FP maar van het nieuwsbericht zelf![]()
Schandelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Er wordt maar van alles klakkeloos overgenomen..het is een ramp.
je mag een vraag stellen in de quiz volgens mijquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Er wordt maar van alles klakkeloos overgenomen..het is een ramp.
De FP is ook vooral leuk om de idioot domme reacties te lezen. behoorlijk triest vaak, eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
ik lees de FP eigenlijk alleen voor de 'geinige/maffe' berichten, voor 'serieus' nieuws ga ik wel naar nu.nl ofzo (op internet dan he)
quote:
Ja, duidelijker kon haast nietquote:
Vet!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
Voor morgen moet ik levend ganzenbord organiserenNu dus even stoepkrijt en een mega dobbelsteen kopen
![]()
Jawel, want haar moeder heet ook zo en een studieboek ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
Zo mooi, ik hoor de hele dag al mensen: "ja maar anders zou de serie toch geen Grey's Anatomy heten?" "Ik heb gauw even in de episode guide gekeken of het nog goedkomt!"
Ik krijg nog mail van jequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn koffie is klaar dus ik ga weer lekker naar buiten
Het is de hele dag al bewolkt en daarom juist PERFECT lekker. Precies warm genoeg...lekker rustig
Jaja, komt eraan...perv!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik krijg nog mail van jeen ik zag dat MaJo had gemailed, over 7 mei. Wat mij betreft is het een goede datum, maar PhysicsRules kan helaas niet... we moeten eigenlijk even conference-callen met z'n * iamredleader telt even na...* viertjes. Maar heb er nu al zin in
![]()
Ik ben precies binnen de 10 minuten gebleven hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is er vandaag met de AKQ? Mensen lopen weg zonder vragen te stellen. Zelfs Nem enYuri doen het nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |