quote:
trustenquote:Op maandag 23 april 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
Ik ga ook
Geen klap uitgevoerd vanavond![]()
En vanmorgen was het best vroeg. Ik ben doodopPlus dat ik morgen weer om een uur of 7 op wil.
Dus, welterusten!![]()
![]()
Ahww, nou, helemaal goed nu hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* gooit een kopje en daarna een schoteltje op Soempies tong
Ik was aan het lurken in klaagbaak. En moest lachen om een post van Maikuuulquote:
Jij bent duidelijk aan slaap toequote:Op maandag 23 april 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken in klaagbaak. En moest lachen om een post van Maikuuul![]()
![]()
Wil je nog wat drinken? *Nee, maar toch wel*
Dat lijkt me de enige juiste conclusiequote:
quote:Op maandag 23 april 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken in klaagbaak. En moest lachen om een post van Maikuuul![]()
![]()
Wil je nog wat drinken? *Nee, maar toch wel*
Dat kloptquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij moe tik hier ouwehoeren ipv in de quiz zelf
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een rampzalig resultaat bij de quiz
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een rampzalig resultaat bij de quiz
quote:
Wat waren de resultaten ten opzichte van elkaar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wij waren ook niet bepaald tevreden
![]()
leuk zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, hoe zeggen ze dat, in blije verwachting
Het houdt ons continu bezig, het halve huis moet op z'n kop, spullen aanschaffen, naam bedenken enz.
Zenuwachtig zijn of je wel goede ouders zult zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, hoe zeggen ze dat, in blije verwachting
Het houdt ons continu bezig, het halve huis moet op z'n kop, spullen aanschaffen, naam bedenken enz.
Wacht maarquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
En of we goede ouders zijn, ach, we zijn zelf ook goed terecht gekomen. Goed voorbeeld doet volgen.
Volgens nu.nlquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef Etcetera het volgende:
daar kan ik me nog vaag wat over herinneren
hier geen nieuwszit te wachten op de volgende les, ben nog steeds brak en moe en ik wil weer naar huis
weet iemand al iets over de busstakingen? over? opgeschort? er is immers een akkoord bereikt of ben ik nu gek
quote:Bonden overleggen met chauffeurs over cao-akkoord
Bussen in avondspits mogelijk weer volgens boekje
Inderdaad...dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Superman-'kryptoniet' gevonden in mijnik wist niet dat de exacte samenstelling in de strips is neergezet
Ik denk wel dat het vandaag bekend wordtquote:Trouwens, we weten nu dus nog niks over het al dan niet staken morgen, voor hetzelfde geld gaan ze níet akkoord
nou ja, ik zal het nieuws maar in de gaten houden
Ze trekken ook altijd van die "leuke" conclusies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |