Ik kom jullie reddenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
het valt ook meteen stil zonder B. he
Ik kan daar gewoon tegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pas op, er Kryptonite ontdekt
daar gaan je superkrachten
Duiken! dat lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga ff mn spullen voor morgenavond bij elkaar zoeken, morgen weer lekker duikenlekker ff 45 minuten niet praten en niet hoeven luisteren naar anderen, maar alleen een beetje om je heen kijken
en dat weet jij omdat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er is een Israeilier ie het emailadres teeveepee@hotmail.com heeft
is het ookquote:
Mwah, als je het er voor over hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
is het ookvooral in egypte, maar das zo'n eind rijden op woensdagavond
![]()
Dan duik ik wel 't Twiske in, net iets dicherbijquote:
Ken het niet, maar als jij zegt dat het leuk isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan duik ik wel 't Twiske in, net iets dicherbij
zicht van hooguit 4 meter, maar veel snoek en snoekbaars als je geluk hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ken het niet, maar als jij zegt dat het leuk is
Ik heb nog nooit gedoken
Komen? waar moet ik dan helemaal heen zeg!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zicht van hooguit 4 meter, maar veel snoek en snoekbaars als je geluk hebt
kom maar eens een proefduik maken in t zwembad
Dat blijft ook een leuke ervaringquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook nog nooit echt gedoken. Tot nu toe blijft het bij iedere avond onder de dekens duiken
Hell yeahquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef Plasterk het volgende:
Put Down the Duckie
Is het geen weekend dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan kan ik daar vandaag helaas geen verandering in brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef erkel het volgende:
Avond
Ik heb de hele wedstrijd niet gezien maar alleen het laatste stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |