Daar kun je dus helemaal niets over zeggen hequote:
Was maar 5 minuten typen hoor. Kost me totaal geen moeite dergelijke proza uit te storten over de nietsvermoedende ganglionen der FOTters.quote:
ah, jij kent je codeboekje goed vanbuiten dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef freud het volgende:
[..]
Was maar 5 minuten typen hoor. Kost me totaal geen moeite dergelijke proza uit te storten over de nietsvermoedende ganglionen der FOTters.
Precies. Gewoon. Heb het hele stukje als één vloeiend verhaal zo getypt. Gewoon hersenen uit, puur op de opbouw werken (onderwerpsvorm, werkwoordsvorm, etc) en dan maar random woorden invullen die aan die criteria voldoen. Je denkt niet meer in woorden, maar in categorieën. Is best leuk om zo je hersenen eens aan te zetten. Gaat verbazend makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef -Marjo- het volgende:
Hoe verzin het ook gewoon...
Verder alles goed Freud?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef freud het volgende:
[..]
Precies. Gewoon. Heb het hele stukje als één vloeiend verhaal zo getypt. Gewoon hersenen uit, puur op de opbouw werken (onderwerpsvorm, werkwoordsvorm, etc) en dan maar random woorden invullen die aan die criteria voldoen. Je denkt niet meer in woorden, maar in categorieën. Is best leuk om zo je hersenen eens aan te zetten. Gaat verbazend makkelijk.
Uhhh ... heb je mij niet gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef Ynske het volgende:
Avifauna viel mee en tegen
de vliegshow, pinguins en lori's waren leuk
de pelikanenvijver ook
maar de rest vond ik erg kleine hokjes voor al die vogels
euhm weet niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhh ... heb je mij niet gezien?![]()
Geintje Ynske, ik was iets uit de buurt denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm weet niet?
was van half 1 tot 3 uur daar
en tijdens voederen van pinguins daar
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef Yoni het volgende:
Tijd voor je pilletje freudje?![]()
Hierbij taart omdat ik zomaar salarisverhoging kreeg:
[afbeelding]
leuke pingu hoorquote:
ja... na een hele tijd wachten, duikt ie in t water, ik schiet plaatje, duikt dat ***beest net met zijn kop uit mijn beeldquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
leuke pingu hoor, hij staat precies klaar om iets te doen, maar durft het nog niet ofzo
(heb je hem zien springen?)
Wat een hele mooie madeliefjes zeg! En wat is het gras mooi groen! Kijk, daar zie je pas de echte waarde van een 70-200 f2.8 met 1.4x TC!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
LenteKijk....allemaal madeliefjes
Madeliefjes? Waar? Verder welquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
LenteKijk....allemaal madeliefjes
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef freud het volgende:
Kijk, daar zie je pas de echte waarde van een 70-200 f2.8 met 1.4x TC!
Paddestoelen zijn niet wit met kleine blaadjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef prupke het volgende:
ik kan niet zien dat het madeliefjes zijn ..
het hadden net zogoed paddestoelen kunnen zijn P
die zijn heul wel wit (soms)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn niet wit met kleine blaadjes
Ik zou bijna denken dat jij net zo erg bent als ikquote:
quote:
Je moet ook wegblijven uit het Westland! Levensgevaarlijk daarquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Xilantof het volgende:
Ik ging net ff hardlopen. En hardvallen.![]()
Loop altijd even stukje naar het Westland en terug (duh). Een deel is niet goed verlicht i.v.m. bouwwerkzaamheden. Gevolg is, dat ik een loszittende tegel niet zag. Auw.
Maar! Ik heb wel foto's!Jammer dat we geen EHBO-forum hebben ofzo.
Dat blijkt maar weer...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Je moet ook wegblijven uit het Westland! Levensgevaarlijk daar
Geen hardloopschema voor jouquote:Op woensdag 25 april 2007 07:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer...
En van die schaafwonden zijn altijd klote...
Zeker als je dan weer een lange broek aan moet... Én fietst naar je werk.
Wordt een pijnlijk dagje
quote:Op woensdag 25 april 2007 07:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen hardloopschema voor jouEerst leren lopen
![]()
Je had het ook wat spectaculairder kunnen maken om jezelf in te dekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer...
En van die schaafwonden zijn altijd klote...
Zeker als je dan weer een lange broek aan moet... Én fietst naar je werk.
Wordt een pijnlijk dagje
quote:Ik liep rustig mijn rondje, toen opeens uit het niets twee klinkers uit de bosjes stapten. Je kon aan de kleur zien dat ze niets goed voor ogen hadden. Rooie klinkers zijn notoir gevaarlijk en agressief, dat is algemeen bekend. Met een schijnbeweging kon ik ze op de verkeerde kiezel zetten, en was er langs. Hard door rennend wilde ik de afstand vergroten toen een ordinaire straattegel zijn kop omhoog stak om te kijken wat er gebeurde. Met een katachtige reflex wist ik de jonge kei te ontwijken, en met een karate-rol die Bruce Lee niet misstaat, kwam ik weer tot stilstand.
En aan dit alles heb ik alleen een schaafwond over gehouden!!
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef freud het volgende:
[..]
Je had het ook wat spectaculairder kunnen maken om jezelf in te dekken.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent trouwens "Is het al weekend?" vergetenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef Mauro het volgende:
Gaat t hier nog steeds over goede morgen/middag/avond/nacht? check
Ik heb geen zin in werk? Klopt helemaal
Ik ben klaar met werk? Was het maar waar
Ik moet poepen? Hoe weet jij dat????
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef Mauro het volgende:
Gaat t hier nog steeds over goede morgen/middag/avond/nacht?
Ik heb geen zin in werk?
Ik ben klaar met werk?
Ik moet poepen?
etc?Goeiemorgen mauro. Met jou ook alles goed? Leuk dat je weer eens langskomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huis al verkocht?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hhahaha.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeiemorgen mauro. Met jou ook alles goed? Leuk dat je weer eens langskomtHuis al verkocht?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allen,
Ik heb moeite vandaag wakker te worden, zelfs Senseo helpt niet. Strax mijn leesbril ophalen (pffff) en naar de kapper. Verplichtingen die je met dit weer eigenlijk niet moet hebben.:-)
Ja of leren statistiekquote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]jeumig waar kun je over klagen. andere mensen zitten binnen op kantoor
@freud Jou wijze van schrijven doet mij denken aan de pockets over 'Adriaan en Olivier' , alleen weet ik niet meer welke schrijver dat was.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef freud het volgende:
[..]
Je had het ook wat spectaculairder kunnen maken om jezelf in te dekken.
[..]
neuj anders had ik er zelf wel een laptop van gebouwdquote:Op woensdag 25 april 2007 14:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Als het genoeg onderdelen zijn om een complete laptop in elkaar te zetten dan wel.
Losse onderdelen hebben we hier ook nog genoeg liggen
Leonhard Huizingaquote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
@freud Jou wijze van schrijven doet mij denken aan de pockets over 'Adriaan en Olivier' , alleen weet ik niet meer welke schrijver dat was.![]()
Ik heb het op Marktplaats gegooid gewoonquote:Op woensdag 25 april 2007 15:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Das typisch een gevalletje magazijn. Daar blijft het dan nog een paar jaar liggen en dan wordt het weg gemikt.
Want stel je voor dat je die ouwe zooi nog nodig zou hebben. Zo gaat het hier althans.
Iemand nog een versmeerd oud toetsenbord nodig?
Het is niet door ons gekocht grotendeels. Mijn voorganger was nogal een verzamelaarquote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef CocaColaLight het volgende:
bedrijfseigendommen verkopen op marktplaats?![]()
Doe maar wel eens overgooien hoor op msn!quote:Op woensdag 25 april 2007 07:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen hardloopschema voor jouEerst leren lopen
![]()
eikûl is datquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Yoni het volgende:
Grr ik zou vanavond gaan eten met een vriend. Ik wachten tot ie belt om te parkeren hier op mijn werk, verschijnt ie net op MSN.........
*zucht*
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Yoni het volgende:
Grr ik zou vanavond gaan eten met een vriend. Ik wachten tot ie belt om te parkeren hier op mijn werk, verschijnt ie net op MSN.........
*zucht*
Nee we zouden uit eten gaanquote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
je hebt nu een lekker hapje voor jou alleen?
![]()
![]()
jammerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee we zouden uit eten gaanDus moest ineens nog boodschappen doen enzo
ow ja xs.to was het thanksquote:
ik snap hem ik snap hemquote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef pea4fun het volgende:
Heeft er nou nog niemand een fantasyfair topic geopend? tjonge....
Mannen ...tssssssssssss ....quote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Yoni het volgende:
*zucht*
Ik ben ff te druk met mailen, had een linkje van mijn foto's of de fantasyfair site gezetquote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
ik snap hem ik snap hem![]()
kom maar op met die plaatjes![]()
heb geduldquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben ff te druk met mailen, had een linkje van mijn foto's of de fantasyfair site gezetmaar er komt nog wel wat aan hoor
Nee, nog geen tijd voor. Ben bezig met de foto's.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef pea4fun het volgende:
Heeft er nou nog niemand een fantasyfair topic geopend? tjonge....
Ik heb niet echt geweldige plaatjes gemaakt, maar ach, het blijft leuk...mensen kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd voor. Ben bezig met de foto's.![]()
En dan eens bekijken welke ik show-waardig vind.![]()
heb zondag eigenlijk alleen maar met één model gewerktquote:Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb niet echt geweldige plaatjes gemaakt, maar ach, het blijft leuk...mensen kijken.
Heb het topic maar geopend
Ik heb gewoon in het gras gelegen en op terasjes gezeten en lukraak mensen geschotenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
heb zondag eigenlijk alleen maar met één model gewerktHeb van de zaterdag wel iets meer verschillende mensen.
![]()
Ik heb het topic net een beetje aangevuldquote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd voor. Ben bezig met de foto's.![]()
En dan eens bekijken welke ik show-waardig vind.![]()
nog niet verkocht?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hhahaha.
Zeker is alles goed! En ik dacht, kom laat ik mijn avatar hier ook maar weer eens om de hoek steken
Maar huis is nog niet verkocht helaasch
heb zelf toevallig recent de A570 door mijn paps laten aanschaffen. Leuk toestelletje.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand al eens de Canon naar Etbas gebracht voor het schoonmaken? Ik zit nog steeds te twijfelen, of zelf een schoonmaaksetje kopen of Canon laten doen. Yep, is een stuk duurder ...
Verders:
Ik zit te denken om voor mijn vriendin een camera te kopen (Canon), maar twijfel. Zij gebruikt nu steeds de mijne een Canon S70, maar die is net te klein om stevig vast te houden. Ondanks haar kleine handen. Heb zelf die Powershot A570 IS in gedachte. Iemand nog tips?
Dus, wel een compacte en niet te groot.
GoeieZonnigeMorgen allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 07:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb zelf toevallig recent de A570 door mijn paps laten aanschaffen. Leuk toestelletje.
Goeiemorgen Chanty.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:29 schreef Chanty het volgende:
Em het is weer een prachtige zomerse dag
Waarop ik statistiek moet doen
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Chanty het volgende:
Hoe vaak is meer een kijk en optelvraagVraag dan of de gemiddelde apriltemperatuur deviant afwijkt van de andere gemiddelde apriltemperaturen in de afgelopen honderd jaar
Maar geef me dan ook meteen even de gegevens van de afgelopen honderd jaar want heb geen zin die zelf op te zoeken
Damn, miss moet ik de juf helpen met het maken van het tentamen
ja om te voorkomen dat je het daadwerkelijk gaat opzoeken en ik nog meer moet gaan rekenenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoor het al, je hebt er duidelijk zin in vandaag![]()
Tssssss ... afgelopen 100 jaar. Gelijk zo veeleisend![]()
![]()
Nog warm genoeg om te weinig kleren aan te trekken en door de stad te lopen.quote:
ik heb liever mijn dslr in handenquote:Op donderdag 26 april 2007 07:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
GoeieZonnigeMorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Ynske ... Hoe ligt die camera in je vrouwenhand?
ga je gang, ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog warm genoeg om te weinig kleren aan te trekken en door de stad te lopen.![]()
.. ja. ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat opvielquote:Op donderdag 26 april 2007 08:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Shirt met korte mouwen is schaars genoeg voor mij. Op de een of andere manier schijnt het er bij vrouwen toch iets beter uit te zien.
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:52 schreef Chanty het volgende:
idd vrouwen zien er beter uit in shirt, mannen moeten maar met ontbloot bovenlichaam lopen![]()
Pppff als ik dat moet doen wordt ik zelfs hier gebanned, dus maar minstens een t-shirt aanhoudenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:52 schreef Chanty het volgende:
idd vrouwen zien er beter uit in shirt, mannen moeten maar met ontbloot bovenlichaam lopen![]()
Ok niet alle mannenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]wat doe je ons aan
sommige mannen wil ik echt niet zonder shirt zien hoor
*brrrr* al die haren
ze zeggen dat dat wel lekker koel is...quote:Op donderdag 26 april 2007 08:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ok niet alle mannenze moeten idd wel voldoen aan bepaalde criteria
Maarja, dat wordt ook zo'n gedoe. En dan krijg je weer dat mensen zich gediscrimineerd voelen enzo. Laten we collectief een burka gaan dragen
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat wel lekker koel is...
maar dan blijf ik een melkfles
Had je ook maar kleren aan moeten trekkenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Chanty het volgende:
Het is 23,5 graden hierbinnen en ik presteer het om t koud te hebben
ik heb kleren aan, zit hier zelfs met een dekentje om me heenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Had je ook maar kleren aan moeten trekken![]()
kan ook wonderen doen
klinkt als een typisch geval van ziek zijn/worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik heb kleren aan, zit hier zelfs met een dekentje om me heen
Heel nederland heeft het warm? Heel nederland? Nee, één meisje bleef zich dapper verzetten tegen alle warmte...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik heb kleren aan, zit hier zelfs met een dekentje om me heen
Ziek zijn: ja geestelijk compleet gestoordquote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
klinkt als een typisch geval van ziek zijn/worden.
atlijd tegen de stroom in hequote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Heel nederland heeft het warm? Heel nederland? Nee, één meisje bleef zich dapper verzetten tegen alle warmte...
Klinkt vaag bekend...
ben benieuwdquote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaaaagggg![]()
Ramen open, Koffie heet, verstand op 1/3 capaciteit.En de EFF2007 fotoverwerking vorderd gestaag
![]()
Je bent te ver van de evenaar geboren, heeft de ooievaar indertijd een verkeerde afslag genomen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ziek zijn: ja geestelijk compleet gestoord
ziek worden: neuy, heb het altijd koud onder de 25 graden
Chanty tegen de grootte boze wereldquote:
briljante verklaringquote:Op donderdag 26 april 2007 09:28 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Je bent te ver van de evenaar geboren, heeft de ooievaar indertijd een verkeerde afslag genomen.
Maar ja wist hij veel, hij had nog geen TomTom of zo.
ik ben zowat jou tegenpool dan, heb het bijna altijd te warm boven de 10 gradenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ziek zijn: ja geestelijk compleet gestoord
ziek worden: neuy, heb het altijd koud onder de 25 graden
Ga jij naar de noordpool, vertrek ik naar de Canarische eilandenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ik ben zowat jou tegenpool dan, heb het bijna altijd te warm boven de 10 graden![]()
maar goed, rekening houdend met het normale weer in de neederlanden hebben wij het beide bijna nooit goed![]()
ja lang leve de opwarming van de aardequote:Op donderdag 26 april 2007 09:39 schreef FReNsJ het volgende:
jij betaald![]()
maar kom, ik wil nog wel iets kunnen doen ook; de noordpool is zo leeg, en binnen tien jaar zal die ook nog gesmolten zijn waarschijnlijk
mij ff lekker gaan verdrinken he! en maar zwemmen op jou eilandje, en maar zonnen
![]()
ik denk dat ik mezelf ff ga genetisch laten modificeren, kom ik wel naast je liggen op je eilandquote:Op donderdag 26 april 2007 09:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja lang leve de opwarming van de aardeEn iedereen die daarover zeikt verzuipen we samen met jou op de noordpool
damn wat ben ik weer aardig vandaag
oh dat mag zekerquote:Op donderdag 26 april 2007 09:43 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ik denk dat ik mezelf ff ga genetisch laten modificeren, kom ik wel naast je liggen op je eiland![]()
als ik nog mag![]()
als je lief bentquote:Op donderdag 26 april 2007 09:48 schreef FReNsJ het volgende:
ja voor wat hoort wat he, jij mij ook!
Oh jawel, hartstikke lief maar dat moet je wel in stand houden hequote:Op donderdag 26 april 2007 09:53 schreef FReNsJ het volgende:
ik laat me al speciaal genetisch modificeren voor jou, en je vindt me nog niet lief?![]()
wat dacht je van onbewoond met eigen minibar en ijskraam?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:57 schreef FReNsJ het volgende:
dusss, ik smeer je in (=lief, niet?) en jij mij.![]()
zal ook wel geregeld drankjes gaan halen, zit je op een bewoond of onbewoond eiland btw, anders moet ik nog zelf de cocosnoten gaan kappen enzo![]()
nee deze week gaat te snel, statistiek komt steeds dichter bij....quote:Op donderdag 26 april 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Goeiemorgenis het nou nóg geen weekend? Deze week duurt te lang
![]()
Beter dan een lading sneeuw hequote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef FReNsJ het volgende:
aha, onbewoond maar niet onbebouwd! het wordt beter met de minuut![]()
tot na de operatie moet ik helaas negatief antwoorden op deze stellingquote:
ik vind ze momenteel ook best snel gaan eigenlijk, het is altijd ineens na elf uur enzo (merk ik juist) tijd voor te gaan lunchen dus!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Goeiemorgenis het nou nóg geen weekend? Deze week duurt te lang
![]()
nou vooruitquote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
tot na de operatie moet ik helaas negatief antwoorden op deze stelling![]()
heftig idd, vreselijk te zien hoe zo'n ziekte dat lichaampje helemaal opvreetquote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
http://www.pulitzer.org/y(...)phy/works/index.html
Ik kwam net dit linkje tegen, serie van foto's van een jongetje met kanker wat uiteindelijk sterft. Heel heftig, maar ik vind het echt een prachtige serie.
Heel heftig inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
Ik kwam net dit linkje tegen, serie van foto's van een jongetje met kanker wat uiteindelijk sterft. Heel heftig, maar ik vind het echt een prachtige serie.
Ik vind het echt prachtig vastgelegd. Geen verhullende foto's, maar de 'harde' waarheid. Maar wel op een hele integere manier. Ik zou het geweldig vinden om zoiets te mogen doen, zwaar, maar wel geweldig.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Heel heftig inderdaad.
Zou me vereerd voelen als ik zo'n serie mocht maken, MAAR ik twijfel eraan of ik het zou kunnen.
Hele heftig, maar mooie seriequote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja om te voorkomen dat je het daadwerkelijk gaat opzoeken en ik nog meer moet gaan rekenen![]()
Hihi...dat van jou wist ikw el al, ook ik heb liever een slr in de handen. Vind zelfs die 400d enigzins te klein, had liever de 5dquote:Op donderdag 26 april 2007 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb liever mijn dslr in handen
hijs klein en compact maar voor mijn ouders is hij goed voor vakantiefoto's etc
Ja..uhm...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Ja verdomme, waar blijft die meet nou eens joh. Zo krijg ik natuurlijk nooit een sociaal leven
!
Ja sux... Weet hetquote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
nog niet verkocht?
dat is balen..
nu je in braboland zit ... wanneer kunnen we je verwachten?
is goedquote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja sux... Weet het
Zou willen dat het verkocht werd
Maar ik kom wel een keer aanwaaien!
Bel wel tevoren
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja sux... Weet het
Zou willen dat het verkocht werd
* aai over bolletje PDJ geeft *quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Mauro : Ook ik zou willen dat ik mijn huis al verkocht had![]()
Ik weet wat het probleem is met je huis. Hij staat niet in V&A!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
* aai over bolletje PDJ geeft *
Maar, het is lente! Het is mooi weer! Mensen krijgen verhuiskriebels.
Dus.......![]()
Gaat geregeld worden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet wat het probleem is met je huis. Hij staat niet in V&A!
Goeiemorgen Frensj, Marjo en Freud:quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef FReNsJ het volgende:
goeiemorgee!![]()
ik kan jullie wel van je huizen afhelpen als je wanhopig bent hoor![]()
aha, er zijn -andere- probleempjes blijkbaar dan kopers te vindenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Frensj, Marjo en Freud:
@ Frensj: Er van afkomen is het punt ook niet.![]()
@ Freud : Hoeveel vrijdagen heb jij in de week?En wat is V&A?
@ Mauro : aai over de bol terug![]()
En als ik al kopers heb, zal ik via de rechter mijn ex moeten dwingen te verkopen![]()
Wat boeit mij dat nou?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef freud het volgende:
@Mauro: eengezins, eensgezind of eensgezins woning?
ga dan naar de cocktailbarquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ga dan naar de cocktailbar![]()
bij de 4e boom links moest je het niet weten omdat ik altijd drinken moet gaan halen![]()
Hey wat doe jij op mijn eiland?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef freud het volgende:
@Chanty: mondje open, oogjes dicht. Hier komt de koffie...
@PW: gevoelsmatig heb ik er 5... Wil je ex dan niet verkopen
5 Vrijdagen ...proesssssssssssssssstquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef freud het volgende:
@Chanty: mondje open, oogjes dicht. Hier komt de koffie...
@PW: gevoelsmatig heb ik er 5... Wil je ex dan niet verkopen
vooruit dan maar... of misschien kunnen we freud overhalen, hij is er nu toch.quote:
goed planquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
vooruit dan maar... of misschien kunnen we freud overhalen, hij is er nu toch.
geef hem die puppyface ook maarniemand die dat kan weerstaan.
Hey Annquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
ikkes online
![]()
jah, moest eigenlijk werken, maar ben gister gekraakt en durfde met mijn wankele lijf nog niet in de trein te stappen. Gelukkig heb ik een heule goeie baas![]()
@PDJ, je hebt gewoon "ex pech"...die van mij is nog steeds netjes![]()
Die 28-300 is die f3-5.6?? Want zo'n extender kkost je gewoon een bak licht en met een lens die al maar 5.6 op 300mm is, hef je dat niet meer op met een Isootje 400 hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Oeps .... vergeet nog wat:
Iemand al een keer de Canon extender 2x gebruikt of in bezit? Ik zag hem gisteren bij ETB ass in een brochure en zat ff te denken in combinatie met die 28-300 mm. Vraag me af of ik er wat mee kan in dierentuinen enz. Zal toch al snel ISO 200 of 400 worden waarmee je nog foto's maken kunt ... toch?
Yep, dat is ook mijn twijfel Yoni. Misschien onder zeer gunstige lichtomstandigheden ... ik weet het niet. Totaal geen ervaring mee met de digitale Canon.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die 28-300 is die f3-5.6?? Want zo'n extender kkost je gewoon een bak licht en met een lens die al maar 5.6 op 300mm is, hef je dat niet meer op met een Isootje 400 hoor
Ik zou het echt niet doen. Het kost je gewoon 2 stops én scherpte. Met een lichtsterke lens (2.8) is het nog wel te doen, maar ook daar hoor je mensen toch vaak klagen over verlies aan scherpte. Aangezien je nu al klaagt over onscherpe foto's, ga je er dan alleen nog maar meer maken....quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, dat is ook mijn twijfel Yoni. Misschien onder zeer gunstige lichtomstandigheden ... ik weet het niet. Totaal geen ervaring mee met de digitale Canon.
Gelijk heb je Yoni. Dat van scherpteverlies van anderen wist ik niet, maar zal ongetwijfeld zo zijn. Ja, soms heb ik dat zowiezo al, en dan met die extender uiteraard helemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet doen. Het kost je gewoon 2 stops én scherpte. Met een lichtsterke lens (2.8) is het nog wel te doen, maar ook daar hoor je mensen toch vaak klagen over verlies aan scherpte. Aangezien je nu al klaagt over onscherpe foto's, ga je er dan alleen nog maar meer maken....
Zwaai enzo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik gaat er van tussen. cu ltrz all:-)
Yoni heeft gelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelijk heb je Yoni. Dat van scherpteverlies van anderen wist ik niet, maar zal ongetwijfeld zo zijn. Ja, soms heb ik dat zowiezo al, en dan met die extender uiteraard helemaal.
En circa 300 Euro is niet om ff gewoon uit te proberen en later te laten liggen omdat het toch niet voldoet.
Lekker als er 1 meedenkt![]()
Maar ziet er op papier best verleidelijk uit![]()
Dan maar doorsparen voor de 600 of 1200 mm![]()
![]()
Hardcore maar...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed plan
FreudjeWil jij nog wat koffie voor ons halen *puppyogen in het kwadraat*
![]()
whehehe het werktquote:
ik begin ook wat verbrand te ruiken freud, hier mag je ook passeren dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
whehehe het werkt![]()
Wil je ook mijn rug insmeren met zonnebrandcreme?
Wit is voor mietjes. Echte nerds fluoriserenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:bruin is niet meer "in" tegenwoordig, uit de zon jullie
Wit zijn zou de trend zijn dus de "IT'er" wordt weer hip
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:bruin is niet meer "in" tegenwoordig, uit de zon jullie
goed dat ik dus stiekem al heel de dag in een klein kamertje achter een pc zit?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:bruin is niet meer "in" tegenwoordig, uit de zon jullie
Ja maar.... Jij bent Lekker Apartquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef LekkerApart het volgende:
Geen ITer, wel witte benen
Ik kan uren in de zon zitten, een half jaar zonnebanken en nog ben ik wit..
En je hebt wel allerlei smeersels, maar dat is niet aan mij besteed..
Nee hoor, dat doe ik de rest van de wereld én mezelf niet aan. Ik heb een keurige rok tot over mijn knieën aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL je hebt je schaamte overwonnen en je riem als rokje gebruikt?
ssssssttttquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef LekkerApart het volgende:
hehe![]()
Ik vrees dat ik gewoon lui ben.. Als ik al die dames uit mijn klas hoor.. Die hebben 's ochtends een half visagie-programma voordat ze de deur uit lopen.. Poederen, mascara, honderd potloden hier en daar enz...
Ik spring uit bed, lenzen in, kleren aan, eten + drinken, ff een borstel door mijn haar + lak in en ik ben weg..
Maare Hm, volgens mij was jij de laatste keer ook niet heel bruin
Drom, Yoni heeft me ff met beide benen op de grond gezet ...dus die optie laat ik zittenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yoni heeft gelijkHet levert je een gigantisch bak lichtverlies op (idd die twee stoppen) en met een prime is het scherpteverlies te overzien, maar het wordt al afgeraden op mijn 70-200 2.8
Daarnaast gaat je AF niet meer werken denk ik
F3 + 2 stops is volgens mij meer dan F5.6
Kortom....geen goed plan.
Daarnaast is 600mm echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay teveel in de dierentuin. Als je toch die kant op wil, kijk dan eens naar een combinatie van Bigma (Sigma 50-500) en een monopod (als IS)
Enig idee hoe gierend korte sluitertijden je nodig hebt op 600mm om een scherpe foto te krijgen van een dier? Wat jij wil, is niet echt haalbaar denk ik. Tenzij je 7500 euro neerlegt voor een Canon 600mm f4.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Drom, Yoni heeft me ff met beide benen op de grond gezet ...dus die optie laat ik zitten![]()
![]()
Weet je P. Het hoofd of kop van een dier ...ogen, dat is wat ik graag vol in beeld zou willen pakken. En zo zijn er meer details die ik op de foto wil en wanneer een dier wat verder weg is, helpt mij die 28-300 ook niet echt meer. OK, kan naderhand croppen ... maar toch.
Drom zou een 600 best wel gaaf zijn, alleen .... veeeeels te duur![]()
Ik zal die Sigma eens bekijken ...thnx
Dat moet dan maarquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef freud het volgende:
[..]
Tenzij je 7500 euro neerlegt voor een Canon 600mm f4.
Weet het Freud, is ook maar een wensquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef freud het volgende:
[..]
Enig idee hoe gierend korte sluitertijden je nodig hebt op 600mm om een scherpe foto te krijgen van een dier? Wat jij wil, is niet echt haalbaar denk ik. Tenzij je 7500 euro neerlegt voor een Canon 600mm f4.
Ach het steekt een stukje uit, maakt het uit johquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Weet het Freud, is ook maar een wensMet de 1200/5.6 zou ik ook wel tevreden zijn, ondanks dat deze niet meer zo makkelijk in de rugzak past
![]()
Mooie lenzen heeft Canon, maar beetje veel kostend![]()
nuja, ik blijf nog ff zitten op werk, men vriend is nog niet klaar met zijn takenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Hier nog niet maar wel over 2 uur borreltijd bij Dommelschoek
Dat stukje zal dan wel tegen de hakken aan stoten met lopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ach het steekt een stukje uit, maakt het uit joh
Blijft leuk, onder het motto iemand moet aanwezig zijn hier op de IT afdeling.... En blijkbaar ben ik de sjaak...
Voor een halve ezel en een paardekop hier de middag blijven zitten![]()
Zie je, je maakt je nog nuttig ook die laatste uren voor het weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef CocaColaLight het volgende:
Ach jah tis niet alof ik nog veel nuttigs ga doen vanmiddag
Der moeten alleen nog een paar mailtjes uit om het hoofdkantoor aan het werk te zetten op vrijdag middagstelltetje eikels verprutsen een stuk van de Active Directory en de DNS
![]()
Deze is echt hopeloosquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Jij hebt ook al zo'n figuur in de buurt
Geloof me op den duur ga je je er niet meer aan ergeren maar automatisch mailtjes schrijven in de trend van heb je daar daar en daar aan gedacht
statistiek lerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ff kijken:quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ja...leer jij eens doorquote:
Druk dus weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff kijken:Morgen krijg ik vrienden over de vloer Zondagochtend ga ik naar de Oostvaardersplassen met vrienden en dat wordt retevroeg op geloof ik 's avonds met Yoni naar Koninginnenach Maandag ga ik eens fijn op de fiets met fotorugzak het westland verkennen denk ik
dat is na het tentamen lieve schatquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...leer jij eens doorJe moet wel mee naar Blijdorp volgende week
quote:
Soms is ze wel lief en aardigquote:
heeeeeeel somsquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Soms is ze wel lief en aardig@ Chanty
Vanavond naar mijn vriendjequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Poeh, wat zijn we weer koningsgezind. Krijg je een vrije dag is het weer niet goedquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Maandag: géén idee. In ieder geval alles vermijden wat lijkt op Koninginnedag
Mijn weekend is al een tijdje begonnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Top weekend zo leer je wel fotograferenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn weekend is al een tijdje begonnen.
Gisteravond etentje, vandaag gezellig gebept met wat oud collega's, morgen naar thorn, zondag Puk op de foto zetten en maandag een 40 jarig huwelijkspaar met familie fotograferenen dan is het weekend zo weer om
Doe t baasje van Puk maar de groeten van mequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn weekend is al een tijdje begonnen.
Gisteravond etentje, vandaag gezellig gebept met wat oud collega's, morgen naar thorn, zondag Puk op de foto zetten en maandag een 40 jarig huwelijkspaar met familie fotograferenen dan is het weekend zo weer om
Ik ben hartstikke koningsgezind, maar ik ben allergisch voor mensenmassa'squote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Poeh, wat zijn we weer koningsgezind. Krijg je een vrije dag is het weer niet goed![]()
Echt welquote:
die kan je ook uittuffenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
niet onvervelend...die groene klodders waar je vervolgens op kunt kauwen neem ik voor lief
![]()
ja vind ik eigenlijk ook wel..bedankt voor je tipquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
die kan je ook uittuffen
is prettiger iig
nu pas?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond Zwartboek gekeken. Ben normaal niet zo van de nederlandse films, maar deze was echt heel goed zeg![]()
Nee...da's absolute baggerquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Die witte lenzen van Canon, zijn die een beetje goed?
Als in..doe mij die maarquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, algemene vraag, misschien dat iemand kan helpen.
Die witte lenzen van Canon, zijn die een beetje goed?
quote:
West Wingquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb het druk gehad met allemaal andere dingen en zo
West Wing S1-5 + 7
NIetquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...da's absolute baggerNiet kopen hoor
Nee...je ziet er ook veel te veel mensen mee rondlopen johquote:
Als je toch geld uit gaat geven zou ik de 2.8 nemenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM + zonnekap
of beter deze
Canon EF 70-200mm F 4.0 L IS USM (Actie)
Dus dat zou kunnen? Ook voor die hockeyfoto's
Die 2.8 is nu 29 euro duurder dus voor prijs maakt het niet uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je toch geld uit gaat geven zou ik de 2.8 nemenMaar goed...weet niet hoe bibberig je handen zijn
In het kader van de reviews:quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 2.8 is nu 29 euro duurder dus voor prijs maakt het niet uit
De reviews zitten niet ver van elkaar, thx iigquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het kader van de reviews:
2.8L: http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=13&sort=7&cat=27&page=2
F4L met IS: http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=304&sort=7&cat=27&page=3
Ik weet het nietIk heb de 2.8 genomen omdat ik dat gewoon echt belangrijk (zeker het dofje die het oplevert
) vond, zeker icm de F4 die een 1.4x extender eventueel nog oplevert. Ik kan me voorstellen dat je, als je dat iets minder belangrijk vind, genoegen kan nemen met de F4 met IS. En zeker rond de 200+mm is de IS natuurlijk best fijn
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De reviews zitten niet ver van elkaar, thx iig
Dat zou wel weer schelen jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar lees ook ff mijn laatste aanvulling over die EUR 120 terug bij een F4 IS
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:38 schreef freud het volgende:
Ik hier?!
nope ik zie je nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:38 schreef freud het volgende:
Ik hier?!
ik gedraag me altijd volgens mijn normen en waarden lijstjequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik kom ook nog ff spieken ... kijken of jullie je gedragen enzo.:-)
Hey Prupkequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef prupke het volgende:
[..]
ik gedraag me altijd volgens mijn normen en waarden lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |