Daar kun je dus helemaal niets over zeggen hequote:
Was maar 5 minuten typen hoor. Kost me totaal geen moeite dergelijke proza uit te storten over de nietsvermoedende ganglionen der FOTters.quote:
ah, jij kent je codeboekje goed vanbuiten dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef freud het volgende:
[..]
Was maar 5 minuten typen hoor. Kost me totaal geen moeite dergelijke proza uit te storten over de nietsvermoedende ganglionen der FOTters.
Precies. Gewoon. Heb het hele stukje als één vloeiend verhaal zo getypt. Gewoon hersenen uit, puur op de opbouw werken (onderwerpsvorm, werkwoordsvorm, etc) en dan maar random woorden invullen die aan die criteria voldoen. Je denkt niet meer in woorden, maar in categorieën. Is best leuk om zo je hersenen eens aan te zetten. Gaat verbazend makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef -Marjo- het volgende:
Hoe verzin het ook gewoon...
Verder alles goed Freud?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef freud het volgende:
[..]
Precies. Gewoon. Heb het hele stukje als één vloeiend verhaal zo getypt. Gewoon hersenen uit, puur op de opbouw werken (onderwerpsvorm, werkwoordsvorm, etc) en dan maar random woorden invullen die aan die criteria voldoen. Je denkt niet meer in woorden, maar in categorieën. Is best leuk om zo je hersenen eens aan te zetten. Gaat verbazend makkelijk.
Uhhh ... heb je mij niet gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef Ynske het volgende:
Avifauna viel mee en tegen
de vliegshow, pinguins en lori's waren leuk
de pelikanenvijver ook
maar de rest vond ik erg kleine hokjes voor al die vogels
euhm weet niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhh ... heb je mij niet gezien?![]()
Geintje Ynske, ik was iets uit de buurt denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm weet niet?
was van half 1 tot 3 uur daar
en tijdens voederen van pinguins daar
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef Yoni het volgende:
Tijd voor je pilletje freudje?![]()
Hierbij taart omdat ik zomaar salarisverhoging kreeg:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |