Klik hier voor de belangrijkste post uit het vorige topic!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tja, waarheid zeggen helpt dan vaak ook niet meer.![]()
oh maar da's toch normaal, waarom makkelijk doen als het moeiljk kan?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:11 schreef PdeHoog het volgende:
HoiZe zijn bezig om het de hakken in het zand lekker bureaucratisch te doen zeg maar
En niet met gerichte oplossingen te komen
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
oh maar da's toch normaal, waarom makkelijk doen als het moeiljk kan?
mja het is ook irri, maar probeer je er niet al te druk om te maken, zonde van je humeur en je energiequote:Op donderdag 19 april 2007 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind het hoogst frustrerend
Maar goed.....laat maar gaan. Hoef ik er ook niet naar om te kijken
En straks lekker naar huis als ik hier wat dingen heb afgerond
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
mja het is ook irri, maar probeer je er niet al te druk om te maken, zonde van je humeur en je energie![]()
Dan kots je je ff hier uitquote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Weet ik
Maar af en toe kan ik er niet goed tegen. Gisteren was zo'n dag
Neuhquote:
ik wil meeeeeeee!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhNiet meer nodig
Ik heb net besloten zo lekker naar het strand te rijden en daar te gaan wandelen
zodra de file de snelweg op tenminste weg is
Kom maar naar Rotterdam met de treinquote:
weet je hoe ver dat isquote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom maar naar Rotterdam met de treinUitstappen op Rotterdam Alexander.
Joepie....gefeliquote:Op donderdag 19 april 2007 18:24 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc is klaarWordt nu opgehaald...
Vanavond weer alle programma's erop zetten, da's minder![]()
Aaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef An24 het volgende:
Ik heb zwaar gebabbeld vandaag..alleen maar mensen confronteren die uiterst slechte dingen hebben gedaan![]()
Ik ben gaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |