Daar kun je dus helemaal niets over zeggen hequote:
Was maar 5 minuten typen hoor. Kost me totaal geen moeite dergelijke proza uit te storten over de nietsvermoedende ganglionen der FOTters.quote:
ah, jij kent je codeboekje goed vanbuiten dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef freud het volgende:
[..]
Was maar 5 minuten typen hoor. Kost me totaal geen moeite dergelijke proza uit te storten over de nietsvermoedende ganglionen der FOTters.
Precies. Gewoon. Heb het hele stukje als één vloeiend verhaal zo getypt. Gewoon hersenen uit, puur op de opbouw werken (onderwerpsvorm, werkwoordsvorm, etc) en dan maar random woorden invullen die aan die criteria voldoen. Je denkt niet meer in woorden, maar in categorieën. Is best leuk om zo je hersenen eens aan te zetten. Gaat verbazend makkelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:03 schreef -Marjo- het volgende:
Hoe verzin het ook gewoon...
Verder alles goed Freud?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef freud het volgende:
[..]
Precies. Gewoon. Heb het hele stukje als één vloeiend verhaal zo getypt. Gewoon hersenen uit, puur op de opbouw werken (onderwerpsvorm, werkwoordsvorm, etc) en dan maar random woorden invullen die aan die criteria voldoen. Je denkt niet meer in woorden, maar in categorieën. Is best leuk om zo je hersenen eens aan te zetten. Gaat verbazend makkelijk.
Uhhh ... heb je mij niet gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef Ynske het volgende:
Avifauna viel mee en tegen
de vliegshow, pinguins en lori's waren leuk
de pelikanenvijver ook
maar de rest vond ik erg kleine hokjes voor al die vogels
euhm weet niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Uhhh ... heb je mij niet gezien?![]()
Geintje Ynske, ik was iets uit de buurt denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm weet niet?
was van half 1 tot 3 uur daar
en tijdens voederen van pinguins daar
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef Yoni het volgende:
Tijd voor je pilletje freudje?![]()
Hierbij taart omdat ik zomaar salarisverhoging kreeg:
[afbeelding]
leuke pingu hoorquote:
ja... na een hele tijd wachten, duikt ie in t water, ik schiet plaatje, duikt dat ***beest net met zijn kop uit mijn beeldquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
leuke pingu hoor, hij staat precies klaar om iets te doen, maar durft het nog niet ofzo
(heb je hem zien springen?)
Wat een hele mooie madeliefjes zeg! En wat is het gras mooi groen! Kijk, daar zie je pas de echte waarde van een 70-200 f2.8 met 1.4x TC!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
LenteKijk....allemaal madeliefjes
Madeliefjes? Waar? Verder welquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
LenteKijk....allemaal madeliefjes
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef freud het volgende:
Kijk, daar zie je pas de echte waarde van een 70-200 f2.8 met 1.4x TC!
Paddestoelen zijn niet wit met kleine blaadjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef prupke het volgende:
ik kan niet zien dat het madeliefjes zijn ..
het hadden net zogoed paddestoelen kunnen zijn P
die zijn heul wel wit (soms)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paddestoelen zijn niet wit met kleine blaadjes
Ik zou bijna denken dat jij net zo erg bent als ikquote:
quote:
Je moet ook wegblijven uit het Westland! Levensgevaarlijk daarquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Xilantof het volgende:
Ik ging net ff hardlopen. En hardvallen.![]()
Loop altijd even stukje naar het Westland en terug (duh). Een deel is niet goed verlicht i.v.m. bouwwerkzaamheden. Gevolg is, dat ik een loszittende tegel niet zag. Auw.
Maar! Ik heb wel foto's!Jammer dat we geen EHBO-forum hebben ofzo.
Dat blijkt maar weer...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Je moet ook wegblijven uit het Westland! Levensgevaarlijk daar
Geen hardloopschema voor jouquote:Op woensdag 25 april 2007 07:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer...
En van die schaafwonden zijn altijd klote...
Zeker als je dan weer een lange broek aan moet... Én fietst naar je werk.
Wordt een pijnlijk dagje
quote:Op woensdag 25 april 2007 07:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen hardloopschema voor jouEerst leren lopen
![]()
Je had het ook wat spectaculairder kunnen maken om jezelf in te dekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 07:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer...
En van die schaafwonden zijn altijd klote...
Zeker als je dan weer een lange broek aan moet... Én fietst naar je werk.
Wordt een pijnlijk dagje
quote:Ik liep rustig mijn rondje, toen opeens uit het niets twee klinkers uit de bosjes stapten. Je kon aan de kleur zien dat ze niets goed voor ogen hadden. Rooie klinkers zijn notoir gevaarlijk en agressief, dat is algemeen bekend. Met een schijnbeweging kon ik ze op de verkeerde kiezel zetten, en was er langs. Hard door rennend wilde ik de afstand vergroten toen een ordinaire straattegel zijn kop omhoog stak om te kijken wat er gebeurde. Met een katachtige reflex wist ik de jonge kei te ontwijken, en met een karate-rol die Bruce Lee niet misstaat, kwam ik weer tot stilstand.
En aan dit alles heb ik alleen een schaafwond over gehouden!!
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef freud het volgende:
[..]
Je had het ook wat spectaculairder kunnen maken om jezelf in te dekken.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |