Maar als het zo bloedje warm is, heb ik dan nog wel de puf om daarheen te bewegenquote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh
PDJ als je weer eens naar de Apenheul gaat moet je voor de gein op een erg warme dag gaan. Dan zijn die apen niet vooruit te branden. Zelf woon ik er vrij dichtbij en zat er over na te denken om een abbo te nemen.
Mogguhh Freud en anderenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:18 schreef freud het volgende:
Zoo, ook alweer aan het werk. Kort nachtje... Squashen tot 23:00 is geen goed idee als je voor 2:30 wil slapen...
Mja, met heavy sporten maakt je lichaam allerlei activerende stofjes aan... Heel erg activerende stofjes.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhh Freud en anderen![]()
Lag je in bed dan nog te squashen?![]()
Dat noem je toch gewoon Testosteron?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, met heavy sporten maakt je lichaam allerlei activerende stofjes aan... Heel erg activerende stofjes.
ik ben echt ontzettend aan t twijfelen of ik zou gaan...quote:Op maandag 23 april 2007 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet niet of de "vliegshow" het hele jaar is, maar die is echt erg de moeite waard vind ik
Oeps, wat voor sport doe ik dan dat ik s'avonds ook nog zo actief ben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, met heavy sporten maakt je lichaam allerlei activerende stofjes aan... Heel erg activerende stofjes.
Pie, please.... hou dat lekker voor jezelfquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, wat voor sport doe ik dan dat ik s'avonds ook nog zo actief ben?![]()
![]()
Maar dan mag je haast eerst wel een paar uur aclimatiseren![]()
Huh? Dat jij daar allerlei fantasieen bij krijgt,quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Pie, please.... hou dat lekker voor jezelf
(nor)adrenalinequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat noem je toch gewoon Testosteron?![]()
Squashen. Dat andere is even geen optie...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Oeps, wat voor sport doe ik dan dat ik s'avonds ook nog zo actief ben?![]()
![]()
Maar dan mag je haast eerst wel een paar uur aclimatiseren![]()
Die heeft maar 45 mmquote:
Da's nog altijd meer dan 35 mmquote:
Met een camera kan je meer schade aanrichten dan een tank lijkt me. The lens is more powerfull than the sword en zo...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:02 schreef Gremen het volgende:maar minder dan de 50mm lens van het plaatje
Wat een vergelijking
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:05 schreef Yoni het volgende:
Ik heb zomaar 100 euro salarisverhoging gekregenZonder er om te vragen ofzo. Wist van niks, vond vandaag ineens een brief in de bus dat mijn salaris per 1 april 2007 met 100 euro is verhoogd omdat ik hard op weg ben MCSE'er te worden en prima werk verricht bij de opdrachtgever
Echt tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |