als dat zou mogenquote:
Vraag ik me ook af.... ben benieuwdquote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
Is er hier al eens iemand naar Avifauna geweest? is dat de moeite waard om naar toe te gaan?
denk erover om er morgen overdag naar toe te gaanquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.... ben benieuwd![]()
Zeker de moeite waard, maar je moet wel zon hebben. Anders knallen die kleuren niet zo bij de vogels. Het is wel een uitdaging om overal het hekwerk weg te focussen trouwens...quote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
Is er hier al eens iemand naar Avifauna geweest? is dat de moeite waard om naar toe te gaan?
He bah, dat is behoorlijk naarquote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
Kutdag omdat directe collega van me is overleden in het weekend..![]()
Waarom heb je dat niet gedaan? flauwerd...ik was nog wel aan het rondkijken of ik geen fokkers zagquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je was 't dus tochIk twijfelde en vond het zo stom om op je af te stappen en te zeggen "hoi ben jij pea, ik ben yoni"
Ik was er ook dus. En het was heeeerlijkEn ik heb Hamster gemeet. En zijn lens meegesnaaid
En qua foto's moet ik nog even kijken.
sterkte an, en toch ook een beetje gefeliciteerd....kan me voorstellen dat je nu niet zo goed weet hoe je je moet voelen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
Godver zeg, hoe dubbel kan je gevoel zijn..
Kutdag omdat directe collega van me is overleden in het weekend..![]()
En blij omdat een aantal partypics van mij op de site van ID&T zelf staan
http://www.id-t.com/experience-events-pics-convertible2007-01.php
124 tot en met 133, met naamvermelding !
De rest komt op Technolusion.com vanavond.
Ik voel me best raar![]()
Ik weet niet of de "vliegshow" het hele jaar is, maar die is echt erg de moeite waard vind ikquote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
Thanksquote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
sterkte an, en toch ook een beetje gefeliciteerd....kan me voorstellen dat je nu niet zo goed weet hoe je je moet voelen.
Ik heb een echte YXTM grip uit Hongkong, en die werkt prima (na omruilen defectequote:Op maandag 23 april 2007 15:50 schreef Yoni het volgende:
Is het verschil tussen die Delta grips en de Canon grips echt alleen maar het gebrek aan een merkje en de prijs? Of is er ook kwaliteitsverschil? Het scheelt nu iets van 20 euro, niet veel, maar als het goedkoper kan, ga ik natuurlijk voor goedkoper![]()
Naja ik twijfelde dus in eerste instantie of je het echt wasquote:Op maandag 23 april 2007 19:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan? flauwerd...ik was nog wel aan het rondkijken of ik geen fokkers zagniemand gezien....of ze moeten natuurlijk in zo'n geweldig pak hebben gezeten
![]()
Bij EOSdigitaal zijn ze 80 euro nu en de gewone Canons zijn rond de 100. Dus wel minder groot verschil, maar ik weet niet of ik zin heb om in Hongkong te gaan bestellenquote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb een echte YXTM grip uit Hongkong, en die werkt prima (na omruilen defecte). Prijs scsheelde inclusief ruilen, 50 euro met een echte grip...
Kan je ze niet 2e hands op de kop tikken? Zo niet, dan de canon doen. Net iets betere 'fit' denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 19:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bij EOSdigitaal zijn ze 80 euro nu en de gewone Canons zijn rond de 100. Dus wel minder groot verschil, maar ik weet niet of ik zin heb om in Hongkong te gaan bestellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |