Hey Annquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef An24 het volgende:
ikkes online
![]()
jah, moest eigenlijk werken, maar ben gister gekraakt en durfde met mijn wankele lijf nog niet in de trein te stappen. Gelukkig heb ik een heule goeie baas![]()
@PDJ, je hebt gewoon "ex pech"...die van mij is nog steeds netjes![]()
Die 28-300 is die f3-5.6?? Want zo'n extender kkost je gewoon een bak licht en met een lens die al maar 5.6 op 300mm is, hef je dat niet meer op met een Isootje 400 hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Oeps .... vergeet nog wat:
Iemand al een keer de Canon extender 2x gebruikt of in bezit? Ik zag hem gisteren bij ETB ass in een brochure en zat ff te denken in combinatie met die 28-300 mm. Vraag me af of ik er wat mee kan in dierentuinen enz. Zal toch al snel ISO 200 of 400 worden waarmee je nog foto's maken kunt ... toch?
Yep, dat is ook mijn twijfel Yoni. Misschien onder zeer gunstige lichtomstandigheden ... ik weet het niet. Totaal geen ervaring mee met de digitale Canon.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die 28-300 is die f3-5.6?? Want zo'n extender kkost je gewoon een bak licht en met een lens die al maar 5.6 op 300mm is, hef je dat niet meer op met een Isootje 400 hoor
Ik zou het echt niet doen. Het kost je gewoon 2 stops én scherpte. Met een lichtsterke lens (2.8) is het nog wel te doen, maar ook daar hoor je mensen toch vaak klagen over verlies aan scherpte. Aangezien je nu al klaagt over onscherpe foto's, ga je er dan alleen nog maar meer maken....quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Yep, dat is ook mijn twijfel Yoni. Misschien onder zeer gunstige lichtomstandigheden ... ik weet het niet. Totaal geen ervaring mee met de digitale Canon.
Gelijk heb je Yoni. Dat van scherpteverlies van anderen wist ik niet, maar zal ongetwijfeld zo zijn. Ja, soms heb ik dat zowiezo al, en dan met die extender uiteraard helemaal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet doen. Het kost je gewoon 2 stops én scherpte. Met een lichtsterke lens (2.8) is het nog wel te doen, maar ook daar hoor je mensen toch vaak klagen over verlies aan scherpte. Aangezien je nu al klaagt over onscherpe foto's, ga je er dan alleen nog maar meer maken....
Zwaai enzo...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik gaat er van tussen. cu ltrz all:-)
Yoni heeft gelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gelijk heb je Yoni. Dat van scherpteverlies van anderen wist ik niet, maar zal ongetwijfeld zo zijn. Ja, soms heb ik dat zowiezo al, en dan met die extender uiteraard helemaal.
En circa 300 Euro is niet om ff gewoon uit te proberen en later te laten liggen omdat het toch niet voldoet.
Lekker als er 1 meedenkt![]()
Maar ziet er op papier best verleidelijk uit![]()
Dan maar doorsparen voor de 600 of 1200 mm![]()
![]()
Hardcore maar...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed plan
FreudjeWil jij nog wat koffie voor ons halen *puppyogen in het kwadraat*
![]()
whehehe het werktquote:
ik begin ook wat verbrand te ruiken freud, hier mag je ook passeren dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
whehehe het werkt![]()
Wil je ook mijn rug insmeren met zonnebrandcreme?
Wit is voor mietjes. Echte nerds fluoriserenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:bruin is niet meer "in" tegenwoordig, uit de zon jullie
Wit zijn zou de trend zijn dus de "IT'er" wordt weer hip
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:bruin is niet meer "in" tegenwoordig, uit de zon jullie
goed dat ik dus stiekem al heel de dag in een klein kamertje achter een pc zit?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef CocaColaLight het volgende:bruin is niet meer "in" tegenwoordig, uit de zon jullie
Ja maar.... Jij bent Lekker Apartquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef LekkerApart het volgende:
Geen ITer, wel witte benen
Ik kan uren in de zon zitten, een half jaar zonnebanken en nog ben ik wit..
En je hebt wel allerlei smeersels, maar dat is niet aan mij besteed..
Nee hoor, dat doe ik de rest van de wereld én mezelf niet aan. Ik heb een keurige rok tot over mijn knieën aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL je hebt je schaamte overwonnen en je riem als rokje gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |