wat dacht je van onbewoond met eigen minibar en ijskraam?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:57 schreef FReNsJ het volgende:
dusss, ik smeer je in (=lief, niet?) en jij mij.![]()
zal ook wel geregeld drankjes gaan halen, zit je op een bewoond of onbewoond eiland btw, anders moet ik nog zelf de cocosnoten gaan kappen enzo![]()
nee deze week gaat te snel, statistiek komt steeds dichter bij....quote:Op donderdag 26 april 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Goeiemorgenis het nou nóg geen weekend? Deze week duurt te lang
![]()
Beter dan een lading sneeuw hequote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef FReNsJ het volgende:
aha, onbewoond maar niet onbebouwd! het wordt beter met de minuut![]()
tot na de operatie moet ik helaas negatief antwoorden op deze stellingquote:
ik vind ze momenteel ook best snel gaan eigenlijk, het is altijd ineens na elf uur enzo (merk ik juist) tijd voor te gaan lunchen dus!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Goeiemorgenis het nou nóg geen weekend? Deze week duurt te lang
![]()
nou vooruitquote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
tot na de operatie moet ik helaas negatief antwoorden op deze stelling![]()
heftig idd, vreselijk te zien hoe zo'n ziekte dat lichaampje helemaal opvreetquote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
http://www.pulitzer.org/y(...)phy/works/index.html
Ik kwam net dit linkje tegen, serie van foto's van een jongetje met kanker wat uiteindelijk sterft. Heel heftig, maar ik vind het echt een prachtige serie.
Heel heftig inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
Ik kwam net dit linkje tegen, serie van foto's van een jongetje met kanker wat uiteindelijk sterft. Heel heftig, maar ik vind het echt een prachtige serie.
Ik vind het echt prachtig vastgelegd. Geen verhullende foto's, maar de 'harde' waarheid. Maar wel op een hele integere manier. Ik zou het geweldig vinden om zoiets te mogen doen, zwaar, maar wel geweldig.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Heel heftig inderdaad.
Zou me vereerd voelen als ik zo'n serie mocht maken, MAAR ik twijfel eraan of ik het zou kunnen.
Hele heftig, maar mooie seriequote:Op donderdag 26 april 2007 10:21 schreef Yoni het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja om te voorkomen dat je het daadwerkelijk gaat opzoeken en ik nog meer moet gaan rekenen![]()
Hihi...dat van jou wist ikw el al, ook ik heb liever een slr in de handen. Vind zelfs die 400d enigzins te klein, had liever de 5dquote:Op donderdag 26 april 2007 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb liever mijn dslr in handen
hijs klein en compact maar voor mijn ouders is hij goed voor vakantiefoto's etc
Ja..uhm...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Ja verdomme, waar blijft die meet nou eens joh. Zo krijg ik natuurlijk nooit een sociaal leven
!
Ja sux... Weet hetquote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
nog niet verkocht?
dat is balen..
nu je in braboland zit ... wanneer kunnen we je verwachten?
is goedquote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja sux... Weet het
Zou willen dat het verkocht werd
Maar ik kom wel een keer aanwaaien!
Bel wel tevoren
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja sux... Weet het
Zou willen dat het verkocht werd
* aai over bolletje PDJ geeft *quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Mauro : Ook ik zou willen dat ik mijn huis al verkocht had![]()
Ik weet wat het probleem is met je huis. Hij staat niet in V&A!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
* aai over bolletje PDJ geeft *
Maar, het is lente! Het is mooi weer! Mensen krijgen verhuiskriebels.
Dus.......![]()
Gaat geregeld worden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:21 schreef freud het volgende:
[..]
Ik weet wat het probleem is met je huis. Hij staat niet in V&A!
Goeiemorgen Frensj, Marjo en Freud:quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:26 schreef FReNsJ het volgende:
goeiemorgee!![]()
ik kan jullie wel van je huizen afhelpen als je wanhopig bent hoor![]()
aha, er zijn -andere- probleempjes blijkbaar dan kopers te vindenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:34 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen Frensj, Marjo en Freud:
@ Frensj: Er van afkomen is het punt ook niet.![]()
@ Freud : Hoeveel vrijdagen heb jij in de week?En wat is V&A?
@ Mauro : aai over de bol terug![]()
En als ik al kopers heb, zal ik via de rechter mijn ex moeten dwingen te verkopen![]()
Wat boeit mij dat nou?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef freud het volgende:
@Mauro: eengezins, eensgezind of eensgezins woning?
ga dan naar de cocktailbarquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:00 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ga dan naar de cocktailbar![]()
bij de 4e boom links moest je het niet weten omdat ik altijd drinken moet gaan halen![]()
Hey wat doe jij op mijn eiland?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef freud het volgende:
@Chanty: mondje open, oogjes dicht. Hier komt de koffie...
@PW: gevoelsmatig heb ik er 5... Wil je ex dan niet verkopen
5 Vrijdagen ...proesssssssssssssssstquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef freud het volgende:
@Chanty: mondje open, oogjes dicht. Hier komt de koffie...
@PW: gevoelsmatig heb ik er 5... Wil je ex dan niet verkopen
vooruit dan maar... of misschien kunnen we freud overhalen, hij is er nu toch.quote:
goed planquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:18 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
vooruit dan maar... of misschien kunnen we freud overhalen, hij is er nu toch.
geef hem die puppyface ook maarniemand die dat kan weerstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |