SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent trouwens "Is het al weekend?" vergetenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef Mauro het volgende:
Gaat t hier nog steeds over goede morgen/middag/avond/nacht? check
Ik heb geen zin in werk? Klopt helemaal
Ik ben klaar met werk? Was het maar waar
Ik moet poepen? Hoe weet jij dat????
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef Mauro het volgende:
Gaat t hier nog steeds over goede morgen/middag/avond/nacht?
Ik heb geen zin in werk?
Ik ben klaar met werk?
Ik moet poepen?
etc?Goeiemorgen mauro. Met jou ook alles goed? Leuk dat je weer eens langskomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huis al verkocht?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hhahaha.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeiemorgen mauro. Met jou ook alles goed? Leuk dat je weer eens langskomtHuis al verkocht?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allen,
Ik heb moeite vandaag wakker te worden, zelfs Senseo helpt niet. Strax mijn leesbril ophalen (pffff) en naar de kapper. Verplichtingen die je met dit weer eigenlijk niet moet hebben.:-)
Ja of leren statistiekquote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]jeumig waar kun je over klagen. andere mensen zitten binnen op kantoor
@freud Jou wijze van schrijven doet mij denken aan de pockets over 'Adriaan en Olivier' , alleen weet ik niet meer welke schrijver dat was.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef freud het volgende:
[..]
Je had het ook wat spectaculairder kunnen maken om jezelf in te dekken.
[..]
neuj anders had ik er zelf wel een laptop van gebouwdquote:Op woensdag 25 april 2007 14:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Als het genoeg onderdelen zijn om een complete laptop in elkaar te zetten dan wel.
Losse onderdelen hebben we hier ook nog genoeg liggen
Leonhard Huizingaquote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
@freud Jou wijze van schrijven doet mij denken aan de pockets over 'Adriaan en Olivier' , alleen weet ik niet meer welke schrijver dat was.![]()
Ik heb het op Marktplaats gegooid gewoonquote:Op woensdag 25 april 2007 15:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Das typisch een gevalletje magazijn. Daar blijft het dan nog een paar jaar liggen en dan wordt het weg gemikt.
Want stel je voor dat je die ouwe zooi nog nodig zou hebben. Zo gaat het hier althans.
Iemand nog een versmeerd oud toetsenbord nodig?
Het is niet door ons gekocht grotendeels. Mijn voorganger was nogal een verzamelaarquote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef CocaColaLight het volgende:
bedrijfseigendommen verkopen op marktplaats?![]()
Doe maar wel eens overgooien hoor op msn!quote:Op woensdag 25 april 2007 07:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen hardloopschema voor jouEerst leren lopen
![]()
eikûl is datquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Yoni het volgende:
Grr ik zou vanavond gaan eten met een vriend. Ik wachten tot ie belt om te parkeren hier op mijn werk, verschijnt ie net op MSN.........
*zucht*
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Yoni het volgende:
Grr ik zou vanavond gaan eten met een vriend. Ik wachten tot ie belt om te parkeren hier op mijn werk, verschijnt ie net op MSN.........
*zucht*
Nee we zouden uit eten gaanquote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
je hebt nu een lekker hapje voor jou alleen?
![]()
![]()
jammerquote:Op woensdag 25 april 2007 19:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee we zouden uit eten gaanDus moest ineens nog boodschappen doen enzo
ow ja xs.to was het thanksquote:
ik snap hem ik snap hemquote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef pea4fun het volgende:
Heeft er nou nog niemand een fantasyfair topic geopend? tjonge....
Mannen ...tssssssssssss ....quote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Yoni het volgende:
*zucht*
Ik ben ff te druk met mailen, had een linkje van mijn foto's of de fantasyfair site gezetquote:Op woensdag 25 april 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
ik snap hem ik snap hem![]()
kom maar op met die plaatjes![]()
heb geduldquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben ff te druk met mailen, had een linkje van mijn foto's of de fantasyfair site gezetmaar er komt nog wel wat aan hoor
Nee, nog geen tijd voor. Ben bezig met de foto's.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef pea4fun het volgende:
Heeft er nou nog niemand een fantasyfair topic geopend? tjonge....
Ik heb niet echt geweldige plaatjes gemaakt, maar ach, het blijft leuk...mensen kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd voor. Ben bezig met de foto's.![]()
En dan eens bekijken welke ik show-waardig vind.![]()
heb zondag eigenlijk alleen maar met één model gewerktquote:Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb niet echt geweldige plaatjes gemaakt, maar ach, het blijft leuk...mensen kijken.
Heb het topic maar geopend
Ik heb gewoon in het gras gelegen en op terasjes gezeten en lukraak mensen geschotenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
heb zondag eigenlijk alleen maar met één model gewerktHeb van de zaterdag wel iets meer verschillende mensen.
![]()
Ik heb het topic net een beetje aangevuldquote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd voor. Ben bezig met de foto's.![]()
En dan eens bekijken welke ik show-waardig vind.![]()
nog niet verkocht?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hhahaha.
Zeker is alles goed! En ik dacht, kom laat ik mijn avatar hier ook maar weer eens om de hoek steken
Maar huis is nog niet verkocht helaasch
heb zelf toevallig recent de A570 door mijn paps laten aanschaffen. Leuk toestelletje.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand al eens de Canon naar Etbas gebracht voor het schoonmaken? Ik zit nog steeds te twijfelen, of zelf een schoonmaaksetje kopen of Canon laten doen. Yep, is een stuk duurder ...
Verders:
Ik zit te denken om voor mijn vriendin een camera te kopen (Canon), maar twijfel. Zij gebruikt nu steeds de mijne een Canon S70, maar die is net te klein om stevig vast te houden. Ondanks haar kleine handen. Heb zelf die Powershot A570 IS in gedachte. Iemand nog tips?
Dus, wel een compacte en niet te groot.
GoeieZonnigeMorgen allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 07:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb zelf toevallig recent de A570 door mijn paps laten aanschaffen. Leuk toestelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |