Goeiemorgen Chanty.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:29 schreef Chanty het volgende:
Em het is weer een prachtige zomerse dag
Waarop ik statistiek moet doen
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:02 schreef Chanty het volgende:
Hoe vaak is meer een kijk en optelvraagVraag dan of de gemiddelde apriltemperatuur deviant afwijkt van de andere gemiddelde apriltemperaturen in de afgelopen honderd jaar
Maar geef me dan ook meteen even de gegevens van de afgelopen honderd jaar want heb geen zin die zelf op te zoeken
Damn, miss moet ik de juf helpen met het maken van het tentamen
ja om te voorkomen dat je het daadwerkelijk gaat opzoeken en ik nog meer moet gaan rekenenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoor het al, je hebt er duidelijk zin in vandaag![]()
Tssssss ... afgelopen 100 jaar. Gelijk zo veeleisend![]()
![]()
Nog warm genoeg om te weinig kleren aan te trekken en door de stad te lopen.quote:
ik heb liever mijn dslr in handenquote:Op donderdag 26 april 2007 07:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
GoeieZonnigeMorgen allemaal![]()
![]()
![]()
Ynske ... Hoe ligt die camera in je vrouwenhand?
ga je gang, ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog warm genoeg om te weinig kleren aan te trekken en door de stad te lopen.![]()
.. ja. ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat opvielquote:Op donderdag 26 april 2007 08:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Shirt met korte mouwen is schaars genoeg voor mij. Op de een of andere manier schijnt het er bij vrouwen toch iets beter uit te zien.
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:52 schreef Chanty het volgende:
idd vrouwen zien er beter uit in shirt, mannen moeten maar met ontbloot bovenlichaam lopen![]()
Pppff als ik dat moet doen wordt ik zelfs hier gebanned, dus maar minstens een t-shirt aanhoudenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:52 schreef Chanty het volgende:
idd vrouwen zien er beter uit in shirt, mannen moeten maar met ontbloot bovenlichaam lopen![]()
Ok niet alle mannenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]wat doe je ons aan
sommige mannen wil ik echt niet zonder shirt zien hoor
*brrrr* al die haren
ze zeggen dat dat wel lekker koel is...quote:Op donderdag 26 april 2007 08:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ok niet alle mannenze moeten idd wel voldoen aan bepaalde criteria
Maarja, dat wordt ook zo'n gedoe. En dan krijg je weer dat mensen zich gediscrimineerd voelen enzo. Laten we collectief een burka gaan dragen
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat wel lekker koel is...
maar dan blijf ik een melkfles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |