abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 14:09:20 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_48704590

ff de definitie van Sharking.
quote:
Sharking
Bronnen
  • Wikipedia
  • Dorpsgekken
  • whitelinefirm

This article has been tagged since March 2007.

Sharking refers to a form of malicious prank that has supposedly become fairly popular in Japan.[citation needed] In the act of sharking, the perpetrator sneaks up on a victim in a public area in open view and forcefully exposes the victim's intimate parts to be seen by the public for a brief moment before running away. It is very similar to the common schoolyard prank of pantsing practiced by bullies, although sharking is done for the sexual stimulation of the perpetrator, whereas pantsing is done solely for the humiliation of the victim.

The act

Identities

The sharker is generally a man/boy wearing a hat or other disguise, and the victim, or sharkee, is generally a woman/girl wearing a skirt or flimsy, easily manipulated clothing.

Environment

Sharking generally takes place in open view in an area, usually in broad daylight, on a busy street. This usually makes it more embarrassing and surprising for victims. It makes it more dangerous for the perpetrator as he will be more easily caught or identified in broad daylight, and must escape very quickly.

Process

The sharker first exposes and then (at least partially) removes undergarments to expose the victim briefly (victims are quick to shield themselves, scream, and put their clothing back on). Normally, a girl wearing a skirt has it quickly flipped/pulled up, panties pulled down, and then the sharker sprints away before receiving repercussion. This is what is generally meant by sharking but can be referred to as bottom sharking.

The opposite, top sharking, occurs only to women (as men are generally not embarrassed by having an exposed chest), in which the girls's shirt/jacket are pulled out of the way and bra pulled down/unhooked. It is not unheard of, but generally much less common.[citation needed]

The least common is the act of bukkake-sharking. This is where the man masturbates, usually behind a newspaper or something equally concealing. Then, at the last moment, he exposes himself to the sharkee and ejaculates on her. This leaves the victim to deal with semen on their hair and face. This is the least common, and generally more dangerous method of sharking due to the amount of preparation necessary.[citation needed]

Videotaping

The crime is best known due to the frequency of men partaking in such assaults to record their actions (although the men in question typically take measures to conceal their own identities in the videos, presumably so as to minimize the risk of legal prosecution), although there is a good deal of debate as to whether or not many of these videos are authentic, or staged. These videos can be found on numerous internet sites intended to display distasteful or questionable humor, and have become the source of much controversy online.
  • quote:
    Dat er in Japan een raar volk rondhuppelt weten we al langer. Zij zijn bijvoorbeeld de grondleggers van een 'spel' waarbij ze voorbijlopende mooie dames zomaar het rokje van de kont, dan wel het blousje, naar beneden trekken. Dit fenomeen wordt 'sharking' genoemd. Natuurlijk snappen jullie er nog steeds helemaal geen ene reet van en daarom hebben we wat filmpjes op een rij gezet. Dat Jappanners invloed uitoefenen op het Westen is te zien in het eerste filmpje waar het allemaal draait om 'European Sharking'!
    Woah Gertje, da kannie!

Is het nou onderbroekenlol of toch gewoon een ordinaire en strafbare aanranding ?

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 25-04-2007 14:25:03 ]
    pi_48704902
    quote:
    The least common is the act of bukkake-sharking. This is where the man masturbates, usually behind a newspaper or something equally concealing. Then, at the last moment, he exposes himself to the sharkee and ejaculates on her. This leaves the victim to deal with semen on their hair and face.
    Dit lijkt me in ieder geval een vorm van aanranding.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      woensdag 25 april 2007 @ 14:20:18 #3
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_48704997
    Leuke kikkert!
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_48704998
    Tja, zware straffen uitdelen is daarvoor de enige oplossing. Het is natuurlijk aanranding.
      woensdag 25 april 2007 @ 14:25:22 #5
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
      woensdag 25 april 2007 @ 14:25:28 #6
    177580 maffemuts
    Maf en mutsig
    pi_48705185
    ziek hoor :s
    Gewoon n stuiterballetje
    http://youtu.be/JI-o25K6B-E
    pi_48705323
    Wat een ziek fenomeen
    pi_48705354
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef Aufruhr het volgende:
    Wat een ziek fenomeen
    je reinste aanranding
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_48705930
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als er bij mij (mannelijk) een meeuw op mijn hoofd schijt dan ben ik al in staat om het beest en zijn complete familie uit te roeien. Kan jij nagaan wat er door je heen moet gaan als er zo'n japanner op je hoofd ejaculeert
    pi_48706104
    Ziek!
    quote:
    The least common is the act of bukkake-sharking.
    pi_48706183
    Dat filmpje is toch al wat ouder? Ik weet zeker dat ik dat een jaar geleden al gezien heb...
    I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
    pi_48706404
    Gezien het feit dat het doel seksuele stimulatie van de uitvoerder is zou ik zeggen dat het aanranding is. Sick fucks.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_48706493
    quote:

[..]

Wat een mongolen zijn die Jappen toch ook. Zo'n beetje alle vreemde rages worden daar uitgevonden, mensen van achteren besluipen en dan plotseling keihard in hun oor schreeuwen, dan hebben ze ineens weer allemaal kwallen als huisdier, dan staan ze weer met zijn allen te dansen in een arcade, om vervolgens weer allemaal verslaafd te zijn aan een virtueel huisdier, en ga zo maar door.
    Radical islam is the snake in the grass.
    Moderate islam is the grass that hides the snake.
    pi_48707063
    Sick basterds idd !

Zag laatst een filmpje van die lui, moest wel lachen !
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      woensdag 25 april 2007 @ 15:35:31 #15
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_48707122
    Tja Japanners.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_48709359
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 14:50 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als er bij mij (mannelijk) een meeuw op mijn hoofd schijt dan ben ik al in staat om het beest en zijn complete familie uit te roeien. Kan jij nagaan wat er door je heen moet gaan als er zo'n japanner op je hoofd ejaculeert
    Maak er een filmpje van en misschien heb je een nieuwe hype te pakken in Japan.
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
    pi_48711652
    Ik mag hopen dat zo'n Jap een keer de verkeerde pakt en de string van een shemale naar beneden trekt en vervolgens die shemale hem compleet in elkaar rost.
    pi_48712069
    Doe je dat in thailand heb je kans dat je zijn lala tegen je schedel krijgt
    pi_48714219
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

je reinste aanranding
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      woensdag 25 april 2007 @ 19:22:01 #20
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_48714465
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

je reinste aanranding
    Eens. Overigens, als ze de dames aanleren om instinctief naar achteren te schoppen dan is 't zo afgelopen

'Nadeel' is wel dat alle mensen met bokserneuzen worden aangekeken als zielige perverselingen
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
      woensdag 25 april 2007 @ 19:39:33 #21
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_48715160
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef rutger05 het volgende:
    Tja, zware straffen uitdelen is daarvoor de enige oplossing. Het is natuurlijk aanranding.
    Idd, en gelijk achter uittrappen als zo iets gebeurd
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      woensdag 25 april 2007 @ 19:43:02 #22
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_48715300
    Wat een saaie slipjes.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_48715642
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Wat een saaie slipjes.
    valt me trouwens wel op hoe makkelijk dat gaat
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      woensdag 25 april 2007 @ 20:04:47 #24
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_48716195
    Rare jongens, die jappen.
    pi_48716401
    quote:

[..]

Sick
    Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
    Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')