abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48776609
Heeej,

hier mijn foto's van de alweer minimeet van Hm, Wurm en mij van 14 april te Groningen..
We zijn uiteindelijk in een park belandt, dat volgens mensen in het meettopic het Sterrebos is..

En toen wij een poosje op ons veroverd bankje hebben gezeten en HM's maffe lens bewonderd, kwam er een dame haar vogels uitlaten.
Zij had 1 grijzeroodstraatpapegaai, 1 parkiet en 2 kleinere parkietachtigen. Vooral de papegaai werd chagarijnig als ze niet even met ze naar het bos. De vogels vlogen niet weg (alhoewel ze wel snel kunnen rondrennen over takken ), en waren niet schuw..

Drie mensen met camera's, zonder zinnig onderwerp = vogels fotograferen..
Nog best lastig omdat ze behoorlijk beweeglijk waren, er zijn van mijn kant daarom ook geen te showen foto's van de parkieten.

1.

2.

3.

4.

5.

Tips/adviezen zijn welkom
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_48777731
Jammer dat dit niet zon kleurrijke vogel was, maar zeker bij de wat mooier gekleurde vogels zijn closeups vaak mooi.

Maar waren ook de parkieten gekort dan? Mijn parkieten kunnen goed vliegen namelijk..
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:35:55 #3
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_48778064
wij hebben thuis ook een grijze roodstaart, hij plukt zichzelf alleen

kan er wel mooie closeups/beeldvullende fotos van maken anders, ik zal eens zien als ik terug op men kot ben binnen een uurtje
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_48779185
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef FReNsJ het volgende:
wij hebben thuis ook een grijze roodstaart, hij plukt zichzelf alleen
Dan laat je m te weinig uit
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:05:45 #5
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_48779382
hij mag dus vrij rondlopen waar hij wil, ook al komt hij niet echt van zijn kooi af
zou misschien niet zo goed zijn ook met de honden... (moeder en dochter). De moeder denkt altijd dat alles dat beweegt speelgoed is, zo heeft ze al een kanarie en een wilde duif om zeep geholpen . De dochter is algoed ongeveer bang van alles dat beweegt.
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:33:03 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_48780324
ik vind die laatste echt heel mooi met dat licht en in dat pootje die bloesem zo
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_48781507
Die heb ik ook als bureuablad momenteel..
Vind het wel jammer dat de staart een beetje donker was, maar de papegaai zat geen seconde later alweer anders..
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')