ssssssttttquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:11 schreef LekkerApart het volgende:
hehe![]()
Ik vrees dat ik gewoon lui ben.. Als ik al die dames uit mijn klas hoor.. Die hebben 's ochtends een half visagie-programma voordat ze de deur uit lopen.. Poederen, mascara, honderd potloden hier en daar enz...
Ik spring uit bed, lenzen in, kleren aan, eten + drinken, ff een borstel door mijn haar + lak in en ik ben weg..
Maare Hm, volgens mij was jij de laatste keer ook niet heel bruin
Drom, Yoni heeft me ff met beide benen op de grond gezet ...dus die optie laat ik zittenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yoni heeft gelijkHet levert je een gigantisch bak lichtverlies op (idd die twee stoppen) en met een prime is het scherpteverlies te overzien, maar het wordt al afgeraden op mijn 70-200 2.8
Daarnaast gaat je AF niet meer werken denk ik
F3 + 2 stops is volgens mij meer dan F5.6
Kortom....geen goed plan.
Daarnaast is 600mm echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaay teveel in de dierentuin. Als je toch die kant op wil, kijk dan eens naar een combinatie van Bigma (Sigma 50-500) en een monopod (als IS)
Enig idee hoe gierend korte sluitertijden je nodig hebt op 600mm om een scherpe foto te krijgen van een dier? Wat jij wil, is niet echt haalbaar denk ik. Tenzij je 7500 euro neerlegt voor een Canon 600mm f4.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Drom, Yoni heeft me ff met beide benen op de grond gezet ...dus die optie laat ik zitten![]()
![]()
Weet je P. Het hoofd of kop van een dier ...ogen, dat is wat ik graag vol in beeld zou willen pakken. En zo zijn er meer details die ik op de foto wil en wanneer een dier wat verder weg is, helpt mij die 28-300 ook niet echt meer. OK, kan naderhand croppen ... maar toch.
Drom zou een 600 best wel gaaf zijn, alleen .... veeeeels te duur![]()
Ik zal die Sigma eens bekijken ...thnx
Dat moet dan maarquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef freud het volgende:
[..]
Tenzij je 7500 euro neerlegt voor een Canon 600mm f4.
Weet het Freud, is ook maar een wensquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef freud het volgende:
[..]
Enig idee hoe gierend korte sluitertijden je nodig hebt op 600mm om een scherpe foto te krijgen van een dier? Wat jij wil, is niet echt haalbaar denk ik. Tenzij je 7500 euro neerlegt voor een Canon 600mm f4.
Ach het steekt een stukje uit, maakt het uit johquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Weet het Freud, is ook maar een wensMet de 1200/5.6 zou ik ook wel tevreden zijn, ondanks dat deze niet meer zo makkelijk in de rugzak past
![]()
Mooie lenzen heeft Canon, maar beetje veel kostend![]()
nuja, ik blijf nog ff zitten op werk, men vriend is nog niet klaar met zijn takenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Hier nog niet maar wel over 2 uur borreltijd bij Dommelschoek
Dat stukje zal dan wel tegen de hakken aan stoten met lopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ach het steekt een stukje uit, maakt het uit joh
Blijft leuk, onder het motto iemand moet aanwezig zijn hier op de IT afdeling.... En blijkbaar ben ik de sjaak...
Voor een halve ezel en een paardekop hier de middag blijven zitten![]()
Zie je, je maakt je nog nuttig ook die laatste uren voor het weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:21 schreef CocaColaLight het volgende:
Ach jah tis niet alof ik nog veel nuttigs ga doen vanmiddag
Der moeten alleen nog een paar mailtjes uit om het hoofdkantoor aan het werk te zetten op vrijdag middagstelltetje eikels verprutsen een stuk van de Active Directory en de DNS
![]()
Deze is echt hopeloosquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Jij hebt ook al zo'n figuur in de buurt
Geloof me op den duur ga je je er niet meer aan ergeren maar automatisch mailtjes schrijven in de trend van heb je daar daar en daar aan gedacht
statistiek lerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
ff kijken:quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Ja...leer jij eens doorquote:
Druk dus weerquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff kijken:Morgen krijg ik vrienden over de vloer Zondagochtend ga ik naar de Oostvaardersplassen met vrienden en dat wordt retevroeg op geloof ik 's avonds met Yoni naar Koninginnenach Maandag ga ik eens fijn op de fiets met fotorugzak het westland verkennen denk ik
dat is na het tentamen lieve schatquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...leer jij eens doorJe moet wel mee naar Blijdorp volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |