knieblessure opgelopen, moest met een brace spelen (a la robocopquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies, die kick! Dat je je aanloop neemt, springt en dat het wel slow motion lijkt. Dat gevoel ook als je die bal goed raakt en ze aan de andere kant kunnen duiken wat ze willen, maar hem toch niet meer halen![]()
![]()
Kan dat gevoel niet uitleggen, maar mźn:![]()
Waarom ben jij gestopt met handbal?
quote:Op zondag 22 april 2007 18:51 schreef Jojoortje het volgende:!
Ja die mannen zo:![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
Die mannen zo: Je mag wel mee douchen hoor!![]()
Ik zo: Eeh... (En weg was ik)![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
ik ben een keer na een wedstrijd de kleedkamer ingesjokt, had in het halletje ervoor m'n speelshirt al uitgedaan
was lichtelijk vergeten dat de trainer na kwam kletsendaar sta je dan in je bh
Hoe is het met je schilderwerk? En hoe was 't in de tuin?quote:Op zondag 22 april 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
tvp
Schilderwerk aan de achterkant is al lang afquote:Op zondag 22 april 2007 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is het met je schilderwerk? En hoe was 't in de tuin?![]()
Morgen even laten zien voor de quiz! Hoe laat kom je morgen?quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schilderwerk aan de achterkant is al lang af
Heb een deel van de voorkant geschuurd.
De tuin was geweldig. Ik begin zelfs een klein kleurtje te krijgen
ja lach maarquote:
Waarschijnlijk naar Rotterdam om lekker op het terras een biertje te doenquote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Ik heb de foto's gemist dan? Of heb je ze nog niet geplaatst?quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schilderwerk aan de achterkant is al lang af
Heb een deel van de voorkant geschuurd.
De tuin was geweldig. Ik begin zelfs een klein kleurtje te krijgen
Ik zal ze wel op mijn PSP zetten met wellicht nog wat ander eye candy erbijquote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Morgen even laten zien voor de quiz! Hoe laat kom je morgen?
's nachts naar het centrum is allemaal muziek enzo ('Knoalsternacht)quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Nog niet geplaatstquote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gemist dan? Of heb je ze nog niet geplaatst?
M'n schoonouders komen over, dus ik denk dat we met z'n allen lekker de stad in gaan, en dat we op een gegeven moment allemaal een andere kant uitgaan of zoquote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal ze wel op mijn PSP zetten met wellicht nog wat ander eye candy erbij
20:30 waarschijnlijk gewoon weer
quote:Op zondag 22 april 2007 19:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
's nachts naar het centrum is allemaal muziek enzo ('Knoalsternacht)
overdag is er een grote vrijmarkt door heel het centrum, daar ga ik ook nog even heen
heb jij nog wilde plannen
in Stadskanaalquote:Op zondag 22 april 2007 19:35 schreef Soempie het volgende:
Knoalsternacht...in Groningen? Heb nog nooit koninginnenacht/ dag gevierd in Groningen.
Vind het in Amsterdam echt leuk. Dat je een straat in loopt, iemand gewoon keihard muziek aan heeft staan op een bovenverdieping en er een grote groep beneden staat te dansenquote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef Etcetera het volgende:
klinkt leuk
alhoewel ik denk ik echt niet naar A'dam zou willen met die topdrukte (ik vind het hier al druk dan)
habanero? Waar gebruik je dat voor?quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn handen weten te leggen op Jalapenozaadjes en habanerozaadjes. Morgen eens even aan het minituinieren slaan
Zie hier..de habanero:quote:
Maar voor mij is vooral de Jalapeno van belangquote:
Een rookoventje inderdaadquote:
En het reservegetal is 24quote:Op zondag 22 april 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Temperaturen deze week: 22, 22, 23, 25, 25
jammer, moet werkenquote:Op zondag 22 april 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Hoeveel kost zo'n oventje?quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een rookoventje inderdaad
Maar die zijn al zo klein verkrijgbaar dat je ze op een pitje van je gasfornuis kwijt kan
[afbeelding]
Prima!quote:Op zondag 22 april 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
is 'quote:
Hier beginnen ze bij de ¤53 maar wellicht kun je ze op Marktplaats iets goedkoper krijgen.quote:
Soempie mag dat zeggen want die heeft pas haar eigen kamer opgeruimd en ze weet hoe weinig werk dat isquote:
Nouja, dat ligt natuurlijk aan de hoeveelheid troep die je hadquote:
Hij was op zn plaatsquote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt natuurlijk aan de hoeveelheid troep die je hadMisschien was de '
' ook wel op z'n plaats...
Ik was sarcastischquote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik zal nog 's complimenten uitdelen hier
zie je welquote:Op zondag 22 april 2007 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mocht ook wel hoor, sinds mn verhuizing (vorig jaar juli) nooit echt afgemaakt die kamer
Zoiets had ik bij hockey, maar dan net wat andersquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik vond het team niet meer gezellig, eerder was het gewoon leuk en gezellig, samen spelen en winnen of verliezen was niet zo heel erg belangrijk. kwamen er nieuwe meiden en toen namen zij het ineens over, ik vond er niks meer aan.
oh!quote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie mag dat zeggen want die heeft pas haar eigen kamer opgeruimd en ze weet hoe weinig werk dat is![]()
![]()
dat snap ik IRL al nauwelijkquote:
oh dat is ook baggerquote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets had ik bij hockey, maar dan net wat anders. Bij overgang van ene klasse naar de volgende was ik de enige van m'n team die bij de D2 kwam, de rest werd D1
. Daarna nog wel even volgehouden, toen kwam er iemand die gelijk keeper mocht worden (had niet eerder gehockeyd) en dat wilde ik graag ook, dus moesten we delen. Dat zoog zwaar
. Redelijk kort daarna gestopt, omdat ik er toen achter was dat dingen makkelijker gingen als je ouders extra werk deden binnen die club, en dat vond ik idioot. Ik vond hockey best leuk, maar niet zoals het daar ging. Ook maakt het me niks uit of ik win of verlies, als ik het maar leuk heb gehad
Daar hielp het als je ouders vrijwillig bardiensten draaiden, extra naar uitwedstrijden toereden, langs de kant stonden enz.quote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is ook baggervriendjespolitiek
bij ons was het zo, als je maar hard genoeg schreeuwde kreeg je je ding wel klaar
niks voor mij
quote:Op zondag 22 april 2007 18:51 schreef Jojoortje het volgende:!
Ja die mannen zo:![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
Die mannen zo: Je mag wel mee douchen hoor!![]()
Ik zo: Eeh... (En weg was ik)![]()
Werken tegen 200%quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
op vekaasie.quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Dat lijkt me echt vreselijk....... ik heb gelukkig nooit hoeven werken met koninginnedag.quote:
Kan me dus echt niets schelen hč, als ik ķets niet interessant vind, is het koninginnedag.quote:Op zondag 22 april 2007 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk....... ik heb gelukkig nooit hoeven werken met koninginnedag.
Wel met de Giro d'Italia toen die in Groningen startte, maar dat was alleen maar heel leuk, al die Italiaantjes die caffe kwamen halen
Ik bedoelde meer dat het dan heel druk is op je werk. Je zit in de horeca toch?quote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan me dus echt niets schelen hč, als ik ķets niet interessant vind, is het koninginnedag.Met vriendinnen zou ik evt nog wel iets kunnen opzoeken, maar heb toch niks gepland
Nee, slagerijquote:Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het dan heel druk is op je werk. Je zit in de horeca toch?
Daar hebben wij Cuijk Keigoed voor, in juni, dus lekker weer, veel gezelligheid. Leukquote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik blijf bij voorkeur buiten het centrum met koninginnedag, en met koninginnenacht ga ik hooguit op een terrasje zitten of een tent met livemuziek opzoeken.
Rommelmarkten zijn wel leuk natuurlijk
de vrijmarkt is bij ons een rommelmarkt/marktquote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik blijf bij voorkeur buiten het centrum met koninginnedag, en met koninginnenacht ga ik hooguit op een terrasje zitten of een tent met livemuziek opzoeken.
Rommelmarkten zijn wel leuk natuurlijk
Das wel cool jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook werken, denk dat ik Koninginnedag wel een jaar kan missen. Al zou ik het wel leuk vinden als ik even bij de lokale bios langs kan, die verkopen dan posters van het afgelopen jaar. Kan je echt van die megadingen kopen van 5 meter breed
Hee, bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook werken, denk dat ik Koninginnedag wel een jaar kan missen. Al zou ik het wel leuk vinden als ik even bij de lokale bios langs kan, die verkopen dan posters van het afgelopen jaar. Kan je echt van die megadingen kopen van 5 meter breed
Wat cool!! Ik wil ook, ik wil ook!! Welke bios doet dat, Cinestar??quote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook leuk, heb er al twee. Best praktisch ook. Die dingen hebben me 2 blikjes energiedrink gekostquote:Op zondag 22 april 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
Haha ja bij ons in de bios gaven ze vorig jaar oude biosstoelen mee
ja preciesquote:
Ik heb knalgeel en knalblauw. What was I thinkingquote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef Nesle het volgende:
Mijn kamer is nu paars met rood () wilde mijn zus 4 jaar geleden en ik moest het slikken
maar als we gaan verhuizen wordt mijn kamer roomwit met één muur mooiblauw
jaartje of 5 jaquote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef Nesle het volgende:
Zal ook wel weer een paar jaar zijn geleden?
een beetje wel he. Ik zoek verderquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef Nesle het volgende:
Die is gaaf Soemp.
Ik vind die bomen niks B. is me te rustgevend
Doe dan roti. Dat is lekker en nog enigzins gezond.quote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef Neleos het volgende:
MacDonalds doen? Of Roti? Of gewoon cafetaria?
Wat vinden jullie?
Roti:quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Roti ken ik nietdoe maar gewoon cafetaria
Jaloers isquote:
Hey..ķk begon er niet overquote:
De afbeelding deed het hemquote:
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunenquote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan 30 dagen niet snoepen
Heb nou al trek![]()
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al m'n opdrachten voor volgende week af.![]()
En ben halverwege met m'n opdrachten voor die week erna.![]()
Ik wil ook gaan rennen, heb het alleen nog nooit gedaan. Begin lijkt me heel moeilijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunen![]()
Ik ben ook weer begonnen met rennen. Voor morgenochtend een berichtje ingesteld: opstaan slome slak, hup, hup, hup!!
![]()
mwa genoeg herkansingen straks hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!
Maar je krijgt niks.quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan 30 dagen niet snoepen
Heb nou al trek![]()
wij zeggen stuudjequote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!
quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunen![]()
Ik ben ook weer begonnen met rennen. Voor morgenochtend een berichtje ingesteld: opstaan slome slak, hup, hup, hup!!
![]()
Snoep vind ik echt niet aantrekkelijk. doe mij maar een cakejequote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar je krijgt niks.
[afbeelding]
Dat eet ik lekker alleen op. Ik moet namelijk ook aan mijn lijn denken, anders val ik teveel af.
Houden jullie eens gauw je mond dicht allemaal over snoepquote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Snoep vind ik echt niet aantrekkelijk. doe mij maar een cakeje
Je hebt wel van die schema's op internet http://www.hardloopschema.nl/ hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan rennen, heb het alleen nog nooit gedaan. Begin lijkt me heel moeilijk
Je volgt niet eens ons advies opquote:
Beter dan dat een huisgenootje op de rand van je bed gaat zitten en een verhaal begint af te steken.quote:
Zijn die fijn? Hoorde laatst dat je het het beste gewoon zelf kunt opbouwen, als je maar doorzet. Zo'n schema houd ik me toch niet aanquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt wel van die schema's op internet http://www.hardloopschema.nl/ hier bijvoorbeeld.
Ik heb me twee weken aan zo'n schema gehouden...en nee, dat was niet fijn.quote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn die fijn? Hoorde laatst dat je het het beste gewoon zelf kunt opbouwen, als je maar doorzet. Zo'n schema houd ik me toch niet aan
Kreeg het advies om eerst te lopen, 500-1000 meter, en dan rennen en niet meer ophouden tot het eind. Als ik dan moe word, gewoon langzamer rennen. Volgens mij wel een goed advies, want als ik stop, kan ik niet meer verder, weet ik van mezelf.quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb me twee weken aan zo'n schema gehouden...en nee, dat was niet fijn.![]()
![]()
Wat moet je nog meer doen dan? Hoe laat vertrek je morgen?quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb m'n sollicitatie nog niet af.
Ben wel een heel eind, maar heb me net ook bedacht dat ik nog véél meer moest doen. Dat wordt nachtwerk
Oh, die reactie was een beetje laat, maar dat kwam omdat ik eerst minutenlang in een scheur heb gelegen met mn huisgenote toen ik haar Soempie's post liet lezenquote:
Ja preciesquote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kreeg het advies om eerst te lopen, 500-1000 meter, en dan rennen en niet meer ophouden tot het eind. Als ik dan moe word, gewoon langzamer rennen. Volgens mij wel een goed advies, want als ik stop, kan ik niet meer verder, weet ik van mezelf.
Nah, dat lijkt me idd niksquote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja preciesDat is ook veel fijner.
Dat schema is zoiets als: 2 minuten rennen, halve minuut wandelen, 3 minuten rennen, halve minuut wandelen, 2 minuten rennen, 1 minuut sprinten, etc![]()
AKQ Slowchat 116: Voor de rest mankeert er niets aan deze?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, die reactie was een beetje laat, maar dat kwam omdat ik eerst minutenlang in een scheur heb gelegen met mn huisgenote toen ik haar Soempie's post liet lezen
Dat weet ik tochquote:
wat een slap excuusquote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, die roti hoek hierzo zag er zo verlaten uit...
ik kom nooit bij de Macquote:
Ik moet hier weg.............. jullie hebben het over veel te lekkere dingenquote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik kom nooit bij de Mac![]()
In Groningen 1 keer geweest na een concert voor een macflurry![]()
Discipline ontwikkelen, dan houd je het het langst volquote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet hier weg.............. jullie hebben het over veel te lekkere dingen
Je moet echt een keer de MacKroket proberen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik kom nooit bij de Mac![]()
In Groningen 1 keer geweest na een concert voor een macflurry![]()
Schnitzeltje dan maar?quote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Houden jullie eens gauw je mond dicht allemaal over snoep
De mac is coolquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je moet echt een keer de MacKroket proberen.
Kroket, een mosterd-majo sausje en een flauw broodje.
Echt een aanrader![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt een aanrader![]()
Kijk, maar įls ik dan bij de Mac kom, neem ik ook graag een Milkshakequote:Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat u vooral door over vlees, dat is geen probleem
Vega
Ik eet er bijna wekelijks de laatste tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De mac is cool
Kom er eigenlijk bijna nooit
Goed voor je buikjequote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik eet er bijna wekelijks de laatste tijd.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, maar įls ik dan bij de Mac kom, neem ik ook graag een Milkshake![]()
Meer krokante gevallen dan kipquote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb onlangs weer eens (uit nood) bij de KFC gegeten. Wįt een vette hap. Ik eet het echt niet meer plezier meer
Ik probeer je ook alleen te helpenquote:Op zondag 22 april 2007 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..](als in de smile-therapy uit Ally McBeal
)
klinkt goedquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt een aanrader![]()
Is ook veel lekkerder!quote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Mac en KFC![]()
Doe mij maar gezond roerbakken!![]()
Of Subway als ik toch een zaakje moet noemenquote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Mac en KFC![]()
Doe mij maar gezond roerbakken!![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of Subway als ik toch een zaakje moet noemen
één keer geweest, met een verkoper die te dom voor woorden was en een broodje dat naar waterige sla smaaktequote:Op zondag 22 april 2007 22:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
En het grappige is toch wel dat de meeste mannen wijn ook wel kunnen waarderenquote:Op maandag 23 april 2007 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Bier, bah!
Waarom is dat toch? Mannen vinden bier lekker en vrouwen vinden wijn heel lekker...![]()
Waar ga je nog maar weer heen dan?quote:Op maandag 23 april 2007 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Zo... net ff vlug m'n tas bij elkaar geraapt, nu maar hopen dat ik niks vergeten ben
Zit er een rotihoek in Enschede?quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, die roti hoek hierzo zag er zo verlaten uit...
Prima broodjes, maar neem de meatball niet. Die viel me zwaar tegen. Steak & Cheese daarentegenquote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of Subway als ik toch een zaakje moet noemen
Wyccie!quote:
Uitstekend, vooral als het niet alleen pils isquote:Op maandag 23 april 2007 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van een vrouw die bier drinkt dan? Sommige mannen vinden dat lomp![]()
Niets mis met een vrouw die een biertje drinkt..maar zodra het bier zuipen wordt trek ik de grensquote:Op maandag 23 april 2007 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van een vrouw die bier drinkt dan? Sommige mannen vinden dat lomp![]()
Echt zuipen doe ik ook liever niet met vrouwen er bij, dan moet je meer opletten op wat je zegtquote:Op maandag 23 april 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets mis met een vrouwt die een biertje drinkt..maar zodra het bier zuipen wordt trek ik de grens
ooooohhh,quote:Op maandag 23 april 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- bijgevoegde nuance: als ze meer zuipt dan ik
Het was inderdaad een groot succesquote:
Ik had m'n wekker ook wel een uur later kunnen zetten. Zit nog steeds als een duf konijn achter de computerquote:Op maandag 23 april 2007 06:23 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik ben er uitdag kan beginnen
![]()
ga je lenzen nemen?quote:Op maandag 23 april 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik moet naar de oogarts![]()
Na het geven van een verdovingsdruppel en het aanbrengen van een lichtreflecterende stof wordt een apparaatje tegen het oog geplaatst.Met behulp van blauw licht kan de oogarts de mate van vervorming van het oog beoordelen. Naarmate de oogdruk hoger is moet meer kracht uitgeoefend worden door dit apparaatje om het oog enigszins van vorm te doen veranderen. De mate van uit te oefenen kracht is dus een maat voor de oogdruk. Het onderzoek is pijnloos en kortdurend. Vanwege de gebruikte reflecterende stof kunnen de ogen enige tijd een gele kleur vertonen.
![]()
oh, meisquote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
hoi allen
opa van m'n vriend is overleden![]()
het is gelukkig snel gegaan, is een lange lijdensweg bespaard gebleven maar toch:
Nee. Hoeveel meets zijn er intussen al geweest?quote:Op maandag 23 april 2007 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie, kom je ook naar de meet in Enschede?
Sterkte, ook voor je vriend. Verwacht of niet, het blijft altijd klotequote:Op maandag 23 april 2007 10:40 schreef Etcetera het volgende:
is idd het enige wat ikkan doen: het over me heen laten komen
Nee trouwens. Ze gaan onderzoeken of ik glaucoom heb:quote:
Waarom gaan ze dat doen dan? Heb je last van die uitval enz? Of was je oogdruk "gewoon" zo hoog bij de laatste test?quote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee trouwens. Ze gaan onderzoeken of ik glaucoom heb:
Glaucoom is een aandoening van de oogzenuw. De oorzaak ervan is nog onbekend. Vaak speelt een verstoring van de waterhuishouding in het oog een rol. Hierdoor ontstaat er een te hoge druk binnen het oog. Door die verhoogde oogdruk wordt de bloedvoorziening van de oogzenuw afgekneld. Daardoor raken de vezels van de oogzenuw steeds meer beschadigd.
Blijft de oogdruk te hoog, dan gaan de zenuwvezels kapot. Hierdoor vallen er, zonder dat men het opmerkt, gedeelten van het gezichtsveld uit. In het beginstadium veroorzaakt glaucoom dus geen klachten. Vroege herkenning is belangrijk, omdat onbehandeld glaucoom tot onherstelbare schade aan de oogzenuw en uiteindelijk tot blindheid kan leiden.
't Zit in de familie. M'n zus heeft het, m'n vader had het. M'n zus is vorige week gelaserdquote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dat doen dan? Heb je last van die uitval enz? Of was je oogdruk "gewoon" zo hoog bij de laatste test?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo trouwens even naar het postkantoor lopen
Absoluutquote:Op maandag 23 april 2007 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]lekker met dit weer.
Ik ga zo eerst maar eens douchen. En dan een beetje rondscharrelen in huis en opruimen.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2007 10:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Hoeveel meets zijn er intussen al geweest?
Er worden gaatjes geschoten waardoor het vocht van de ene kamer naar de andere kan en makkelijker afgevoerd kan worden.quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
En die oogdruk: het is in ieder geval goed dat je er vroeg bijbent.
Maar je ogen laseren heeft toch niet zoveel zin lijkt me? Kunnen ze niet de druk in je ogen verlagen door wat af te tappen ofso?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo trouwens even naar het postkantoor lopen
Veel sterktequote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
hoi allen
opa van m'n vriend is overleden![]()
het is gelukkig snel gegaan, is een lange lijdensweg bespaard gebleven maar toch:
quote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er worden gaatjes geschoten waardoor het vocht van de ene kamer naar de andere kan en makkelijker afgevoerd kan worden.
Of:
Bij een filtrerende operatie worden openingen gemaakt in de kamerhoek en in de iris (perifere iridectomie) waardoor het kamerwater gemakkelijker de voorste oogkamer kan bereiken en zich van daaruit kan verspreiden onder de buitenste lagen van het oog, om tenslotte in het bloed te worden opgenomen.
Je kunt ook een implantaat krijgen:
Bij het plaatsen van een glaucoomimplantaat wordt een hol buisje in de voorste oogkamer gebracht. Via dit buisje wordt het oogvocht afgevoerd naar een kunststof plaatje dat verder naar achteren op de harde oogrok (sclera) wordt vastgezet.
gooeeed, ik geloof dat ik gewoon even ga afwachten wat de uitslag is en verder niks meer opzoek erover op internet
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
het dringt nu net pas door waarom je waarschijnlijk naar het postkantoor gaat![]()
![]()
Dan had je eerst moeten kijken of het nog wel in vooraad wasquote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word niet goed
Van de 3 produkten die ik bij Bol heb besteld zijn er 2 niet op voorraad terwijl de levertijd op 3-4 werkdagen staan
Ik heb dit nog nooit meegemaakt
En ik wacht al zo lang
Jij hebt zeker nooit iets bij Bol besteld?quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan had je eerst moeten kijken of het nog wel in vooraad was![]()
Neequote:Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit iets bij Bol besteld?![]()
Dat dacht ik alquote:
Maar wat heb je bestelt dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Bij ieder product staat de levertijd. Dat betekent in principe dat ze op voorraad zijn.
Vandaag pas is mijn status veranderd terwijl ik vorige week besteld heb. Dat is dus niet te zien van tevoren. Eigenlijk is ook altijd alles op voorraad maar dit waren nieuwe en gewilde produkten
De DVD van Girl In The Café. Dit was voorheen niet te verkrijgen in Nederland. Waarom niet is me een raadsel.quote:
Hup, schiet op danquote:
Die eigenwijze oudjes ookquote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Hij was in zn eentje het behang van de muur aan het trekken en dat moet ie ook niet doenmaarja
quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Sterkte, ook voor je vriend. Verwacht of niet, het blijft altijd klote![]()
dank jullie welquote:
jij ook bedanktquote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veel sterkte![]()
Mijn opa ligt sinds dit weekend ook in het ziekenhuismaar gelukkig is het niet ernstig wel wat met zijn hart maar dat komt waarschijnlijk omdat hij zich te druk heeft gemaakt.
Hij was in zn eentje het behang van de muur aan het trekken en dat moet ie ook niet doenmaarja
Sent! Heb je morgen binnenquote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hup, schiet op dan![]()
Je moet even doorgeven wat je van me krijgt![]()
Ik hoor het net jaquote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef Plasterk het volgende:
Boris Jeltsin overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |