Sterkte, ook voor je vriend. Verwacht of niet, het blijft altijd klotequote:Op maandag 23 april 2007 10:40 schreef Etcetera het volgende:
is idd het enige wat ikkan doen: het over me heen laten komen
Nee trouwens. Ze gaan onderzoeken of ik glaucoom heb:quote:
Waarom gaan ze dat doen dan? Heb je last van die uitval enz? Of was je oogdruk "gewoon" zo hoog bij de laatste test?quote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee trouwens. Ze gaan onderzoeken of ik glaucoom heb:
Glaucoom is een aandoening van de oogzenuw. De oorzaak ervan is nog onbekend. Vaak speelt een verstoring van de waterhuishouding in het oog een rol. Hierdoor ontstaat er een te hoge druk binnen het oog. Door die verhoogde oogdruk wordt de bloedvoorziening van de oogzenuw afgekneld. Daardoor raken de vezels van de oogzenuw steeds meer beschadigd.
Blijft de oogdruk te hoog, dan gaan de zenuwvezels kapot. Hierdoor vallen er, zonder dat men het opmerkt, gedeelten van het gezichtsveld uit. In het beginstadium veroorzaakt glaucoom dus geen klachten. Vroege herkenning is belangrijk, omdat onbehandeld glaucoom tot onherstelbare schade aan de oogzenuw en uiteindelijk tot blindheid kan leiden.
't Zit in de familie. M'n zus heeft het, m'n vader had het. M'n zus is vorige week gelaserdquote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dat doen dan? Heb je last van die uitval enz? Of was je oogdruk "gewoon" zo hoog bij de laatste test?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo trouwens even naar het postkantoor lopen
Absoluutquote:Op maandag 23 april 2007 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]lekker met dit weer.
Ik ga zo eerst maar eens douchen. En dan een beetje rondscharrelen in huis en opruimen.![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 23 april 2007 10:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Hoeveel meets zijn er intussen al geweest?
Er worden gaatjes geschoten waardoor het vocht van de ene kamer naar de andere kan en makkelijker afgevoerd kan worden.quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
En die oogdruk: het is in ieder geval goed dat je er vroeg bijbent.
Maar je ogen laseren heeft toch niet zoveel zin lijkt me? Kunnen ze niet de druk in je ogen verlagen door wat af te tappen ofso?
quote:Op maandag 23 april 2007 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo trouwens even naar het postkantoor lopen
Veel sterktequote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
hoi allen
opa van m'n vriend is overleden![]()
het is gelukkig snel gegaan, is een lange lijdensweg bespaard gebleven maar toch:
quote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er worden gaatjes geschoten waardoor het vocht van de ene kamer naar de andere kan en makkelijker afgevoerd kan worden.
Of:
Bij een filtrerende operatie worden openingen gemaakt in de kamerhoek en in de iris (perifere iridectomie) waardoor het kamerwater gemakkelijker de voorste oogkamer kan bereiken en zich van daaruit kan verspreiden onder de buitenste lagen van het oog, om tenslotte in het bloed te worden opgenomen.
Je kunt ook een implantaat krijgen:
Bij het plaatsen van een glaucoomimplantaat wordt een hol buisje in de voorste oogkamer gebracht. Via dit buisje wordt het oogvocht afgevoerd naar een kunststof plaatje dat verder naar achteren op de harde oogrok (sclera) wordt vastgezet.
gooeeed, ik geloof dat ik gewoon even ga afwachten wat de uitslag is en verder niks meer opzoek erover op internet
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
het dringt nu net pas door waarom je waarschijnlijk naar het postkantoor gaat![]()
![]()
Dan had je eerst moeten kijken of het nog wel in vooraad wasquote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word niet goed
Van de 3 produkten die ik bij Bol heb besteld zijn er 2 niet op voorraad terwijl de levertijd op 3-4 werkdagen staan
Ik heb dit nog nooit meegemaakt
En ik wacht al zo lang
Jij hebt zeker nooit iets bij Bol besteld?quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan had je eerst moeten kijken of het nog wel in vooraad was![]()
Neequote:Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit iets bij Bol besteld?![]()
Dat dacht ik alquote:
Maar wat heb je bestelt dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Bij ieder product staat de levertijd. Dat betekent in principe dat ze op voorraad zijn.
Vandaag pas is mijn status veranderd terwijl ik vorige week besteld heb. Dat is dus niet te zien van tevoren. Eigenlijk is ook altijd alles op voorraad maar dit waren nieuwe en gewilde produkten
De DVD van Girl In The Café. Dit was voorheen niet te verkrijgen in Nederland. Waarom niet is me een raadsel.quote:
Hup, schiet op danquote:
Die eigenwijze oudjes ookquote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Hij was in zn eentje het behang van de muur aan het trekken en dat moet ie ook niet doenmaarja
quote:Op maandag 23 april 2007 10:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Sterkte, ook voor je vriend. Verwacht of niet, het blijft altijd klote![]()
dank jullie welquote:
jij ook bedanktquote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veel sterkte![]()
Mijn opa ligt sinds dit weekend ook in het ziekenhuismaar gelukkig is het niet ernstig wel wat met zijn hart maar dat komt waarschijnlijk omdat hij zich te druk heeft gemaakt.
Hij was in zn eentje het behang van de muur aan het trekken en dat moet ie ook niet doenmaarja
Sent! Heb je morgen binnenquote:Op maandag 23 april 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hup, schiet op dan![]()
Je moet even doorgeven wat je van me krijgt![]()
Ik hoor het net jaquote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef Plasterk het volgende:
Boris Jeltsin overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |