quote:
En het grappige is toch wel dat de meeste mannen wijn ook wel kunnen waarderenquote:Op maandag 23 april 2007 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Bier, bah!
Waarom is dat toch? Mannen vinden bier lekker en vrouwen vinden wijn heel lekker...![]()
Waar ga je nog maar weer heen dan?quote:Op maandag 23 april 2007 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Zo... net ff vlug m'n tas bij elkaar geraapt, nu maar hopen dat ik niks vergeten ben
Zit er een rotihoek in Enschede?quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, die roti hoek hierzo zag er zo verlaten uit...
Prima broodjes, maar neem de meatball niet. Die viel me zwaar tegen. Steak & Cheese daarentegenquote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of Subway als ik toch een zaakje moet noemen
Wyccie!quote:
Uitstekend, vooral als het niet alleen pils isquote:Op maandag 23 april 2007 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van een vrouw die bier drinkt dan? Sommige mannen vinden dat lomp![]()
Niets mis met een vrouw die een biertje drinkt..maar zodra het bier zuipen wordt trek ik de grensquote:Op maandag 23 april 2007 00:38 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van een vrouw die bier drinkt dan? Sommige mannen vinden dat lomp![]()
Echt zuipen doe ik ook liever niet met vrouwen er bij, dan moet je meer opletten op wat je zegtquote:Op maandag 23 april 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niets mis met een vrouwt die een biertje drinkt..maar zodra het bier zuipen wordt trek ik de grens
ooooohhh,quote:Op maandag 23 april 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- bijgevoegde nuance: als ze meer zuipt dan ik
Het was inderdaad een groot succesquote:
Ik had m'n wekker ook wel een uur later kunnen zetten. Zit nog steeds als een duf konijn achter de computerquote:Op maandag 23 april 2007 06:23 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik ben er uitdag kan beginnen
![]()
ga je lenzen nemen?quote:Op maandag 23 april 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik moet naar de oogarts![]()
Na het geven van een verdovingsdruppel en het aanbrengen van een lichtreflecterende stof wordt een apparaatje tegen het oog geplaatst.Met behulp van blauw licht kan de oogarts de mate van vervorming van het oog beoordelen. Naarmate de oogdruk hoger is moet meer kracht uitgeoefend worden door dit apparaatje om het oog enigszins van vorm te doen veranderen. De mate van uit te oefenen kracht is dus een maat voor de oogdruk. Het onderzoek is pijnloos en kortdurend. Vanwege de gebruikte reflecterende stof kunnen de ogen enige tijd een gele kleur vertonen.
![]()
oh, meisquote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
hoi allen
opa van m'n vriend is overleden![]()
het is gelukkig snel gegaan, is een lange lijdensweg bespaard gebleven maar toch:
Nee. Hoeveel meets zijn er intussen al geweest?quote:Op maandag 23 april 2007 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie, kom je ook naar de meet in Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |