Zijn die fijn? Hoorde laatst dat je het het beste gewoon zelf kunt opbouwen, als je maar doorzet. Zo'n schema houd ik me toch niet aanquote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt wel van die schema's op internet http://www.hardloopschema.nl/ hier bijvoorbeeld.
Ik heb me twee weken aan zo'n schema gehouden...en nee, dat was niet fijn.quote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn die fijn? Hoorde laatst dat je het het beste gewoon zelf kunt opbouwen, als je maar doorzet. Zo'n schema houd ik me toch niet aan
Kreeg het advies om eerst te lopen, 500-1000 meter, en dan rennen en niet meer ophouden tot het eind. Als ik dan moe word, gewoon langzamer rennen. Volgens mij wel een goed advies, want als ik stop, kan ik niet meer verder, weet ik van mezelf.quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb me twee weken aan zo'n schema gehouden...en nee, dat was niet fijn.![]()
![]()
Wat moet je nog meer doen dan? Hoe laat vertrek je morgen?quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb m'n sollicitatie nog niet af.
Ben wel een heel eind, maar heb me net ook bedacht dat ik nog véél meer moest doen. Dat wordt nachtwerk
Oh, die reactie was een beetje laat, maar dat kwam omdat ik eerst minutenlang in een scheur heb gelegen met mn huisgenote toen ik haar Soempie's post liet lezenquote:
Ja preciesquote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kreeg het advies om eerst te lopen, 500-1000 meter, en dan rennen en niet meer ophouden tot het eind. Als ik dan moe word, gewoon langzamer rennen. Volgens mij wel een goed advies, want als ik stop, kan ik niet meer verder, weet ik van mezelf.
Nah, dat lijkt me idd niksquote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja preciesDat is ook veel fijner.
Dat schema is zoiets als: 2 minuten rennen, halve minuut wandelen, 3 minuten rennen, halve minuut wandelen, 2 minuten rennen, 1 minuut sprinten, etc![]()
AKQ Slowchat 116: Voor de rest mankeert er niets aan deze?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, die reactie was een beetje laat, maar dat kwam omdat ik eerst minutenlang in een scheur heb gelegen met mn huisgenote toen ik haar Soempie's post liet lezen
Dat weet ik tochquote:
wat een slap excuusquote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, die roti hoek hierzo zag er zo verlaten uit...
ik kom nooit bij de Macquote:
Ik moet hier weg.............. jullie hebben het over veel te lekkere dingenquote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik kom nooit bij de Mac![]()
In Groningen 1 keer geweest na een concert voor een macflurry![]()
Discipline ontwikkelen, dan houd je het het langst volquote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet hier weg.............. jullie hebben het over veel te lekkere dingen
Je moet echt een keer de MacKroket proberen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik kom nooit bij de Mac![]()
In Groningen 1 keer geweest na een concert voor een macflurry![]()
Schnitzeltje dan maar?quote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Houden jullie eens gauw je mond dicht allemaal over snoep
De mac is coolquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je moet echt een keer de MacKroket proberen.
Kroket, een mosterd-majo sausje en een flauw broodje.
Echt een aanrader![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt een aanrader![]()
Kijk, maar áls ik dan bij de Mac kom, neem ik ook graag een Milkshakequote:Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat u vooral door over vlees, dat is geen probleem
Vega
Ik eet er bijna wekelijks de laatste tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De mac is cool
Kom er eigenlijk bijna nooit
Goed voor je buikjequote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik eet er bijna wekelijks de laatste tijd.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kijk, maar áls ik dan bij de Mac kom, neem ik ook graag een Milkshake![]()
Meer krokante gevallen dan kipquote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb onlangs weer eens (uit nood) bij de KFC gegeten. Wát een vette hap. Ik eet het echt niet meer plezier meer
Ik probeer je ook alleen te helpenquote:Op zondag 22 april 2007 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..](als in de smile-therapy uit Ally McBeal
)
klinkt goedquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt een aanrader![]()
Is ook veel lekkerder!quote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Mac en KFC![]()
Doe mij maar gezond roerbakken!![]()
Of Subway als ik toch een zaakje moet noemenquote:Op zondag 22 april 2007 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Mac en KFC![]()
Doe mij maar gezond roerbakken!![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of Subway als ik toch een zaakje moet noemen
één keer geweest, met een verkoper die te dom voor woorden was en een broodje dat naar waterige sla smaaktequote:Op zondag 22 april 2007 22:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
En het grappige is toch wel dat de meeste mannen wijn ook wel kunnen waarderenquote:Op maandag 23 april 2007 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Bier, bah!
Waarom is dat toch? Mannen vinden bier lekker en vrouwen vinden wijn heel lekker...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |