ja preciesquote:
Ik heb knalgeel en knalblauw. What was I thinkingquote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef Nesle het volgende:
Mijn kamer is nu paars met rood () wilde mijn zus 4 jaar geleden en ik moest het slikken
maar als we gaan verhuizen wordt mijn kamer roomwit met één muur mooiblauw
jaartje of 5 jaquote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef Nesle het volgende:
Zal ook wel weer een paar jaar zijn geleden?
een beetje wel he. Ik zoek verderquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef Nesle het volgende:
Die is gaaf Soemp.
Ik vind die bomen niks B. is me te rustgevend
Doe dan roti. Dat is lekker en nog enigzins gezond.quote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef Neleos het volgende:
MacDonalds doen? Of Roti? Of gewoon cafetaria?
Wat vinden jullie?
Roti:quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Roti ken ik nietdoe maar gewoon cafetaria
Jaloers isquote:
Hey..ík begon er niet overquote:
De afbeelding deed het hemquote:
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunenquote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan 30 dagen niet snoepen
Heb nou al trek![]()
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al m'n opdrachten voor volgende week af.![]()
En ben halverwege met m'n opdrachten voor die week erna.![]()
Ik wil ook gaan rennen, heb het alleen nog nooit gedaan. Begin lijkt me heel moeilijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunen![]()
Ik ben ook weer begonnen met rennen. Voor morgenochtend een berichtje ingesteld: opstaan slome slak, hup, hup, hup!!
![]()
mwa genoeg herkansingen straks hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!
Maar je krijgt niks.quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan 30 dagen niet snoepen
Heb nou al trek![]()
wij zeggen stuudjequote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!
quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunen![]()
Ik ben ook weer begonnen met rennen. Voor morgenochtend een berichtje ingesteld: opstaan slome slak, hup, hup, hup!!
![]()
Snoep vind ik echt niet aantrekkelijk. doe mij maar een cakejequote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar je krijgt niks.
[afbeelding]
Dat eet ik lekker alleen op. Ik moet namelijk ook aan mijn lijn denken, anders val ik teveel af.
Houden jullie eens gauw je mond dicht allemaal over snoepquote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Snoep vind ik echt niet aantrekkelijk. doe mij maar een cakeje
Je hebt wel van die schema's op internet http://www.hardloopschema.nl/ hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan rennen, heb het alleen nog nooit gedaan. Begin lijkt me heel moeilijk
Je volgt niet eens ons advies opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |