op vekaasie.quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Dat lijkt me echt vreselijk....... ik heb gelukkig nooit hoeven werken met koninginnedag.quote:
Kan me dus echt niets schelen hè, als ik íets niet interessant vind, is het koninginnedag.quote:Op zondag 22 april 2007 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk....... ik heb gelukkig nooit hoeven werken met koninginnedag.
Wel met de Giro d'Italia toen die in Groningen startte, maar dat was alleen maar heel leuk, al die Italiaantjes die caffe kwamen halen
Ik bedoelde meer dat het dan heel druk is op je werk. Je zit in de horeca toch?quote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan me dus echt niets schelen hè, als ik íets niet interessant vind, is het koninginnedag.Met vriendinnen zou ik evt nog wel iets kunnen opzoeken, maar heb toch niks gepland
Nee, slagerijquote:Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het dan heel druk is op je werk. Je zit in de horeca toch?
Daar hebben wij Cuijk Keigoed voor, in juni, dus lekker weer, veel gezelligheid. Leukquote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik blijf bij voorkeur buiten het centrum met koninginnedag, en met koninginnenacht ga ik hooguit op een terrasje zitten of een tent met livemuziek opzoeken.
Rommelmarkten zijn wel leuk natuurlijk
de vrijmarkt is bij ons een rommelmarkt/marktquote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik blijf bij voorkeur buiten het centrum met koninginnedag, en met koninginnenacht ga ik hooguit op een terrasje zitten of een tent met livemuziek opzoeken.
Rommelmarkten zijn wel leuk natuurlijk
Das wel cool jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook werken, denk dat ik Koninginnedag wel een jaar kan missen. Al zou ik het wel leuk vinden als ik even bij de lokale bios langs kan, die verkopen dan posters van het afgelopen jaar. Kan je echt van die megadingen kopen van 5 meter breed
Hee, bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook werken, denk dat ik Koninginnedag wel een jaar kan missen. Al zou ik het wel leuk vinden als ik even bij de lokale bios langs kan, die verkopen dan posters van het afgelopen jaar. Kan je echt van die megadingen kopen van 5 meter breed
Wat cool!! Ik wil ook, ik wil ook!! Welke bios doet dat, Cinestar??quote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook leuk, heb er al twee. Best praktisch ook. Die dingen hebben me 2 blikjes energiedrink gekostquote:Op zondag 22 april 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
Haha ja bij ons in de bios gaven ze vorig jaar oude biosstoelen mee
ja preciesquote:
Ik heb knalgeel en knalblauw. What was I thinkingquote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef Nesle het volgende:
Mijn kamer is nu paars met rood () wilde mijn zus 4 jaar geleden en ik moest het slikken
maar als we gaan verhuizen wordt mijn kamer roomwit met één muur mooiblauw
jaartje of 5 jaquote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef Nesle het volgende:
Zal ook wel weer een paar jaar zijn geleden?
een beetje wel he. Ik zoek verderquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef Nesle het volgende:
Die is gaaf Soemp.
Ik vind die bomen niks B. is me te rustgevend
Doe dan roti. Dat is lekker en nog enigzins gezond.quote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef Neleos het volgende:
MacDonalds doen? Of Roti? Of gewoon cafetaria?
Wat vinden jullie?
Roti:quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Roti ken ik nietdoe maar gewoon cafetaria
Jaloers isquote:
Hey..ík begon er niet overquote:
De afbeelding deed het hemquote:
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunenquote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan 30 dagen niet snoepen
Heb nou al trek![]()
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al m'n opdrachten voor volgende week af.![]()
En ben halverwege met m'n opdrachten voor die week erna.![]()
Ik wil ook gaan rennen, heb het alleen nog nooit gedaan. Begin lijkt me heel moeilijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunen![]()
Ik ben ook weer begonnen met rennen. Voor morgenochtend een berichtje ingesteld: opstaan slome slak, hup, hup, hup!!
![]()
mwa genoeg herkansingen straks hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!
Maar je krijgt niks.quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan 30 dagen niet snoepen
Heb nou al trek![]()
wij zeggen stuudjequote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de middelbare school zeiden we dan: studie!!
quote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh das goed, dan kunnen we elkaar een beetje steunen![]()
Ik ben ook weer begonnen met rennen. Voor morgenochtend een berichtje ingesteld: opstaan slome slak, hup, hup, hup!!
![]()
Snoep vind ik echt niet aantrekkelijk. doe mij maar een cakejequote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar je krijgt niks.
[afbeelding]
Dat eet ik lekker alleen op. Ik moet namelijk ook aan mijn lijn denken, anders val ik teveel af.
Houden jullie eens gauw je mond dicht allemaal over snoepquote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Snoep vind ik echt niet aantrekkelijk. doe mij maar een cakeje
Je hebt wel van die schema's op internet http://www.hardloopschema.nl/ hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan rennen, heb het alleen nog nooit gedaan. Begin lijkt me heel moeilijk
Je volgt niet eens ons advies opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |