is 'quote:
Hier beginnen ze bij de ¤53 maar wellicht kun je ze op Marktplaats iets goedkoper krijgen.quote:
Soempie mag dat zeggen want die heeft pas haar eigen kamer opgeruimd en ze weet hoe weinig werk dat isquote:
Nouja, dat ligt natuurlijk aan de hoeveelheid troep die je hadquote:
Hij was op zn plaatsquote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt natuurlijk aan de hoeveelheid troep die je hadMisschien was de '
' ook wel op z'n plaats...
Ik was sarcastischquote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
ik zal nog 's complimenten uitdelen hier
zie je welquote:Op zondag 22 april 2007 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mocht ook wel hoor, sinds mn verhuizing (vorig jaar juli) nooit echt afgemaakt die kamer
Zoiets had ik bij hockey, maar dan net wat andersquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ik vond het team niet meer gezellig, eerder was het gewoon leuk en gezellig, samen spelen en winnen of verliezen was niet zo heel erg belangrijk. kwamen er nieuwe meiden en toen namen zij het ineens over, ik vond er niks meer aan.
oh!quote:Op zondag 22 april 2007 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie mag dat zeggen want die heeft pas haar eigen kamer opgeruimd en ze weet hoe weinig werk dat is![]()
![]()
dat snap ik IRL al nauwelijkquote:
oh dat is ook baggerquote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets had ik bij hockey, maar dan net wat anders. Bij overgang van ene klasse naar de volgende was ik de enige van m'n team die bij de D2 kwam, de rest werd D1
. Daarna nog wel even volgehouden, toen kwam er iemand die gelijk keeper mocht worden (had niet eerder gehockeyd) en dat wilde ik graag ook, dus moesten we delen. Dat zoog zwaar
. Redelijk kort daarna gestopt, omdat ik er toen achter was dat dingen makkelijker gingen als je ouders extra werk deden binnen die club, en dat vond ik idioot. Ik vond hockey best leuk, maar niet zoals het daar ging. Ook maakt het me niks uit of ik win of verlies, als ik het maar leuk heb gehad
Daar hielp het als je ouders vrijwillig bardiensten draaiden, extra naar uitwedstrijden toereden, langs de kant stonden enz.quote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is ook baggervriendjespolitiek
bij ons was het zo, als je maar hard genoeg schreeuwde kreeg je je ding wel klaar
niks voor mij
quote:Op zondag 22 april 2007 18:51 schreef Jojoortje het volgende:!
Ja die mannen zo:![]()
Ik zo:![]()
![]()
![]()
Die mannen zo: Je mag wel mee douchen hoor!![]()
Ik zo: Eeh... (En weg was ik)![]()
Werken tegen 200%quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
op vekaasie.quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Dat lijkt me echt vreselijk....... ik heb gelukkig nooit hoeven werken met koninginnedag.quote:
Kan me dus echt niets schelen hè, als ik íets niet interessant vind, is het koninginnedag.quote:Op zondag 22 april 2007 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk....... ik heb gelukkig nooit hoeven werken met koninginnedag.
Wel met de Giro d'Italia toen die in Groningen startte, maar dat was alleen maar heel leuk, al die Italiaantjes die caffe kwamen halen
Ik bedoelde meer dat het dan heel druk is op je werk. Je zit in de horeca toch?quote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan me dus echt niets schelen hè, als ik íets niet interessant vind, is het koninginnedag.Met vriendinnen zou ik evt nog wel iets kunnen opzoeken, maar heb toch niks gepland
Nee, slagerijquote:Op zondag 22 april 2007 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het dan heel druk is op je werk. Je zit in de horeca toch?
Daar hebben wij Cuijk Keigoed voor, in juni, dus lekker weer, veel gezelligheid. Leukquote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik blijf bij voorkeur buiten het centrum met koninginnedag, en met koninginnenacht ga ik hooguit op een terrasje zitten of een tent met livemuziek opzoeken.
Rommelmarkten zijn wel leuk natuurlijk
de vrijmarkt is bij ons een rommelmarkt/marktquote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik blijf bij voorkeur buiten het centrum met koninginnedag, en met koninginnenacht ga ik hooguit op een terrasje zitten of een tent met livemuziek opzoeken.
Rommelmarkten zijn wel leuk natuurlijk
Das wel cool jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook werken, denk dat ik Koninginnedag wel een jaar kan missen. Al zou ik het wel leuk vinden als ik even bij de lokale bios langs kan, die verkopen dan posters van het afgelopen jaar. Kan je echt van die megadingen kopen van 5 meter breed
Hee, bedankt voor de tipquote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook werken, denk dat ik Koninginnedag wel een jaar kan missen. Al zou ik het wel leuk vinden als ik even bij de lokale bios langs kan, die verkopen dan posters van het afgelopen jaar. Kan je echt van die megadingen kopen van 5 meter breed
Wat cool!! Ik wil ook, ik wil ook!! Welke bios doet dat, Cinestar??quote:Op zondag 22 april 2007 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook leuk, heb er al twee. Best praktisch ook. Die dingen hebben me 2 blikjes energiedrink gekostquote:Op zondag 22 april 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
Haha ja bij ons in de bios gaven ze vorig jaar oude biosstoelen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |