kuiks gaan ook doodquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kuiks.
PaNic! OPWARMING VAN DE AARDE!!!! WE GAAN DOOD! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Zeeheldenbuurt, V. Heemskerckstraat/Abel Tasmanplein. Beesten zijn verdomd iritant... schijten alles onder, zijn agressief, maken je om 8 uur wakker als je een keer uit kan slapen... Wat mij betreft mogen ze verdwijnen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar in Groningen is dat precies?
Daarom maak ik ook een nieuwequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:46 schreef MaxMark het volgende:
Hey, goh, ik zag 'em niet in de Index. Goh, enzo.
weet je hoeveel eenden je dan straks hebt..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
Heb niet zo'n wrede gedachte. Het is dan wel de natuur, maar liever heb ik dat er wat meer leden van de familie Kwak blijven leven
Oh daar, de hoendiepflatsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Zeeheldenbuurt, V. Heemskerckstraat/Abel Tasmanplein. Beesten zijn verdomd iritant... schijten alles onder, zijn agressief, maken je om 8 uur wakker als je een keer uit kan slapen... Wat mij betreft mogen ze verdwijnen...
Hoendiepflats ja.quote:
Joehoe! *zwaait*quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, waar moet ik nu zijn?
Geen ideequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een vriend van mij woont in die kleine daar. Daarom kom ik daar wel eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoendiepflats ja.
Leuke plek om te wonen verder, alleen jammer van die kutganzen...
Hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
gratisquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Leren, meer niet en hopelijk als het ijs gratis is bij Tres Bien dat ik nog even de stad in ga om een ijsje
Volgens de zoekfunctie kunnen we hier allemaal terecht:quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
ik weet het namelijk niet zeker. Het is vandaag Free Cone Day bij Ben & Jerry's. Dan delen ze vanaf 12.00 gratis ijsjes uit. Tres Bien is de scoopshop in Groningen. Echter staat deze niet op het lijstje van de scoopshops die bij de link achter het artikel hoort. Dus als iemand vanmiddag eens even wil kijken daar en het hier zou willen melden of het ijs gratis of niet dan zou ik dat zeer op prijs stellen
http://www.benjerry.nl/
Valt te proberen natuurlijk, helaas ben ik niet in Stadquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vorig jaar was het ijs bij Tres Bien wel gratis op Free Cone Day
Ja klopt, alleen was ik toen te lui om erheen te fietsenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vorig jaar was het ijs bij Tres Bien wel gratis op Free Cone Day
Wat is dat UB nu?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo ben ik hè, vaag.
Misschien naar de UB. Of de soa-kliniek. Of een heel mooi hoog viaduct.
Nee, niet dat laatste. Dat laat ik hem me niet aandoen. Maar de weg een beetje kwijt, dat ben ik wel.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Jo0Lz het volgende:
Universiteits Biblio ofzo?
Hmm, dat klint niet zo bestquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo ben ik hè, vaag.
Misschien naar de UB. Of de soa-kliniek. Of een heel mooi hoog viaduct.
Nee, niet dat laatste. Dat laat ik hem me niet aandoen. Maar de weg een beetje kwijt, dat ben ik wel.
Net gedaan.quote:
Ik weet nu ook waar je naam vandaan komt, toevallig.quote:
Bij de lama's werd z'n naam ook al eens een paar keer genoemd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet nu ook waar je naam vandaan komt, toevallig.
Zat met de kids Sesamstraat te kijken, toen ieniemini (spelling?) en tommie de verkleedkist deden.
Toen zei ieniemini, tararaboem, tararaboem, tararaboemdijee!
Enigzins.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:11 schreef maok het volgende:
is in Groningen de zon ook verdwenen?
Als je het echt niet meer weet (en anders ook) je weet ons nu te wonen hè?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo voelt het ook niet.
Maar wat ik ook ga doen, ik doe het wel nu.![]()
TARAraboemdijee heb ik zelf bedacht, maar ik ben het tegen gekomen op deze plekken:quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet nu ook waar je naam vandaan komt, toevallig.
Zat met de kids Sesamstraat te kijken, toen ieniemini (spelling?) en tommie de verkleedkist deden.
Toen zei ieniemini, tararaboem, tararaboem, tararaboemdijee!
Aww, wat liefquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet (en anders ook) je weet ons nu te wonen hè?
Puik sluitwerk, mên.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:25 schreef Renesite het volgende:
Pompiedompiedom
Dat klinkt kut.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Luco het volgende:
Verdomme, net tentamen biostatistiek gehad. Heb het na een half uur opgegeven, heb blanco ingeleverd en ben weggegaan. Nog nooit zo'n dramatisch tentamen (of toets) gehad...
Ik vind Hasret wel relaxed, tegenover de MediaMarkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef JimmyJames het volgende:
Wat is een goeie kebabtent hier in Groningen?
Klopt.quote:
Die vind ik ook wel goed, ging ik eerder vaak na het stappen heenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Hasret wel relaxed, tegenover de MediaMarkt.
Ja klopt, die was 2 jaar geleden ofso Kebab-tent van het jaar, maar die eigenaar zit nu bij Ozan, ben daar nog nooit geweest. Maar er zitten in het centrum ook nog wel een paar aardigen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hasret Steentilstraat is ook prima.
Hasret Poelestraat wat minder en in de Ozan Döner(ook Poele) ben ik nog nooit geweest, maar de eigenaar van die tent schijnt de originele eigenaar van Hasret Westerhaven te zijn geweest.
Was dat die bij de Brug A-Weg/Brugstraat?quote:
de 'havle-prijs'-pizzariaquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef Renesite het volgende:
Ja, geloof het wel!
Die dat daar toch helemaal rechts op de hoek? Het staat daar leeg geloof ik!
Wtf, sinds wanneer? Ik heb er zondag nog pizza gehaald!?!?!quote:
Waarom leek het nou zo leeg dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Wtf, sinds wanneer? Ik heb er zondag nog pizza gehaald!?!?!
Lijkt me sterk, het liep er echt storm.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom leek het nou zo leeg dan?Ik reed er vorige week langs en het leek nogal leeg?
!
Zou ook goed kunnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef nietzman het volgende:
Ze waren toch gewoon aan het verbouwen?
Nee, nergens meer te krijgen, die van het merk Duck!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je nog een rolletje zwarte Ducktape over?
Minimeets brengt elkander dichter tot mekaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef manou het volgende:
sjezus wat gaat het snel in de groningentopics tegenwoordig...
Ik had een gave stoelquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zat anders vrij ver van me vandaan.
Tulk wel muts!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef manou het volgende:
owww ok nou dan hoor ik er niet echt meer bij haha...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tulk wel muts!Wij hebben je later nodig voor den nodige pedicures
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerigquote:
Op stoelen met oude veren is het goed neuken! ha! En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerig
Oh, dat klinkt het nu nog hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerig
maar niet tijdens de minimeet dus, dat ik dat denk he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!
Alex zegt wat iedereen denkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op stoelen met oude veren is het goed neuken! ha! En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!
Hij is ziekquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt geen zin om te gaan?
Geen Mr. X morgen in groningen helaas.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, mooi dat je over school begint.
Elke week weer vergeet ik dat ik om 9 uur college heb op woensdag.
Ik snap er niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
Hahaha!
Nu ik er opeens over nadenk: Ik smste jou ja DaD, over dat huisnummer van Tara en Freecell, maar ik zei niets tegen hun, omdat ik er van uit ging dat jij bij hun was.
De deur ging open en ze hadden misschien jou wel verwacht!
Hmm... Out of the blue
zo van "quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Of nee wacht. Zij wisten niet dat je kwam?
Wat zullen ze me er gek uit hebben vinden zien![]()
Wat ben jij lelijk gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo van "wat zijn je benen ineens harig!
"
"hey, Rene, scheer jij je benen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, dat dachten ze pas toen ik er ECHT was.
Neuh, maar ik vermaak me wel, en dat is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alexxxx lieverd, ik snap er geen fuck meer van. Jij?
Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vermaak me wel, en dat is het belangrijkst.
quote:
nu snap ik je nog minderquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar gaat het om.
Dat, en heen en weer draaien op je stoel.
Wie is wijquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij gaan shoppen. Bij de ikea.
Dat klopt, maar ik was uberhaupt met andere dingen bezig, alles liep via freecell, dus wist niet wie wel en niet kwamen. Maar toen de bel ging dacht ik inderdaad dat het DaD was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
Hahaha!
Nu ik er opeens over nadenk: Ik smste jou ja DaD, over dat huisnummer van Tara en Freecell, maar ik zei niets tegen hun, omdat ik er van uit ging dat jij bij hun was.
De deur ging open en ze hadden misschien jou wel verwacht!
Hmm... Out of the blue
de sinistere fûgelkop fan Jelkequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Want ik ben hip.
Ik had het niet over shoppen bij de ikea hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wij gaan shoppen. Bij de ikea.
Voor een keertje is dat prima te eten jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je van patat en zweedse gehaktballetjes houdt![]()
Normaal ben ik niet zo hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik was uberhaupt met andere dingen bezig, alles liep via freecell, dus wist niet wie wel en niet kwamen. Maar toen de bel ging dacht ik inderdaad dat het DaD was.
Toen ik je aan zag komen lopen herkende ik je wel direct als Renesite
Overigens, wij hebben het op geen enkele stoel gedaan hoor
(van de bank weet ik het echter niet zeker)
Wijze vrouwen? Waar?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Luister altijd naar het advies van wijze vrouwen!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef Noca het volgende:
Ik was laatst ergens op bezoek waar de vrouw des huizes de man des huizes en mij voetbal liet kijken terwijl zij ging afwassen.. dat noem ik pas een wijze vrouw
in de kroeg gezienquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
'In het echt' gezien. Dat klinkt toch raar.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:26 schreef Noca het volgende:
Ik was laatst ergens op bezoek waar de vrouw des huizes de man des huizes en mij voetbal liet kijken terwijl zij ging afwassen.. dat noem ik pas een wijze vrouw
Dan mag je je nu een beetje als een beroemd iemand voelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
'In het echt' gezien. Dat klinkt toch raar.
*kuch*quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan mag je je nu een beetje als een beroemd iemand voelen
de bekendste benen van fok!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan mag je je nu een beetje als een beroemd iemand voelen
Tsja, ik heb van de mensen hier nog bijna niemand in het echt gezienquote:
je hebt mijtoch eens foto's zien maken in leeuwarden?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja, ik heb van de mensen hier nog bijna niemand in het echt gezien![]()
Het terras van de 3?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
We moeten eens in de zomer een terras afhuren
Ik kijk Fresh prince of bell air ff afquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef S-Two het volgende:
Mensen, ik ben moe en morgen weer vroeg naar de UB, dus duik na Married With Childeren mn bedje in. Trustennn
Ook leuk, maar die heb ik eigenlijk allemaal al wel eens gezien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk Fresh prince of bell air ff af
zomer 2006. je postte zo iets van "ik heb iemand op sttaion leeuwarden foto's zienmaken" en teon was ik datquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
@Alex: wanneer was dat dan, want ik kan het me niet herinneren
Ik nog nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ook leuk, maar die heb ik eigenlijk allemaal al wel eens gezien.
Alex zijn huisjequote:Op dinsdag 17 april 2007 23:34 schreef Renesite het volgende:
We moeten eens in de zomer een terras afhuren
Oh ja, dat was toen, maar ik weet niet meer zeker of jij het was of EHH, omdat hij ook wel op diegene lijkt die het was. Maar het is te lang geleden om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zomer 2006. je postte zo iets van "ik heb iemand op sttaion leeuwarden foto's zienmaken" en teon was ik dat
oh je kent Eelke Hendrik ook?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toen, maar ik weet niet meer zeker of jij het was of EHH, omdat hij ook wel op diegene lijkt die het was. Maar het is te lang geleden om het zeker te weten.
als je er maar plezier in hebt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik volg het allemaal echt absoluut niet meer.
Ik kom dat zeker per fiets, omdat het vanaf mijn ouderlijk huis wel te befietsen isquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex zijn huisje
ik heb mooi terrasen jullie kunnen vast wel wat carpoolen op de fiets komen
Niet echt, maar hij komt ook wel op een forum waar ik ook zit en als het goed is jij nog een accountje hebt met een post of 10 in totaalquote:
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.quote:
oh het arrivabusrukforum!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt, maar hij komt ook wel op een forum waar ik ook zit en als het goed is jij nog een accountje hebt met een post of 10 in totaal
Daarom moet deze wol. zetten we deel 23 weer overzichtelijk en recht,quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.
En ik ben het allemaal een beetje kwijt geloof ik.
Nee, maar volgens mij was het namelijk iemand met wat korter haar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Het verbaasd met trouwens dat ik op EHH zou lijken,, heft die lang haar?
Er lopen hier meerdere lijnen door elkaar. Iets wat ik zelf altijd wel leuk vindquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou van orde. En regelmaat. En overzicht.
En ik ben het allemaal een beetje kwijt geloof ik.
ja. groningen. en dingen die mensen snappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij was het namelijk iemand met wat korter haar.
Mooi huisje heb je trouwens![]()
We dwalen een beetje af van het topic hier
eindelijk je voorliefde voor bussenverklaard! die lijnen lopen ook door elkaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er lopen hier meerdere lijnen door elkaar. Iets wat ik zelf altijd wel leuk vind![]()
Denk je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We dwalen een beetje af van het topic hier
Helaas. Dat heb je misquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eindelijk je voorliefde voor bussenverklaard! die lijnen lopen ook door elkaar
Mja. Het topic vond ik in een eerder stadium iets liefdevollerquote:
HOHO! Wie ben ik om jou iets te verbieden? Het is slechts een advies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word een beetje moe
En ik mag dit niet teruglezen morgen van Alex.
Niet eens!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. Seks is vies.
Als ik die zou horen dan mag mijn broer wel eens die vriendin van m aan mij voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet eens!
Maar om je bovenburen nou te horen is ook niet alles hoor.
Whehequote:Op woensdag 18 april 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik die zou horen dan mag mijn broer wel eens die vriendin van m aan mij voorstellen
Monologen mogen ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:40 schreef Ewaldus het volgende:
ik had net zin in een leuke slowchat na genoeg gelezen te hebben
niet veel nuttigs imhoquote:Op woensdag 18 april 2007 08:14 schreef maok het volgende:
goedemorgen, wat is hier allemaal gebeurt
![]()
Neh, geen zin inquote:Op woensdag 18 april 2007 10:13 schreef Luco het volgende:
That sucks... Ach ja, je bent dus niet aan het werk neem ik aan?
Bel op en zeg dat je school hebt, die smoes werkt áltijdquote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bel op en zeg: NEIN!
Kan ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bel op en zeg dat je school hebt, die smoes werkt áltijd
Daar zijn vele betekenissen voor, maar het komt erop neer dat het een vriendengroep isquote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Luco het volgende:
Waar staat H.K.A.S. eigenlijk voor?
En, viel het mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Toch maar even gister teruglezen...
Ik durf niet terug te lezenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk aan jou moeten vragen![]()
bij deze![]()
DaD! Heb je zin om eens met een decibelmeter in den holst van den nachte eens het een en ander vast te leggen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wilgenlaan ook weer present
Ik vrees dat wij eerder de bovenburen met teveel lawaai tijdens sex zijn
ligt dat niet meer aan de onderburen?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wilgenlaan ook weer present
Ik vrees dat wij eerder de bovenburen met teveel lawaai tijdens sex zijn
who can tell......quote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef maok het volgende:
[..]
ik wil het ook niet weten eigenlijk...
Wij wonen gelukkig vrijstaand nuquote:
Whoi!quote:
Met jou altijd Rene, met jou altijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
DaD! Heb je zin om eens met een decibelmeter in den holst van den nachte eens het een en ander vast te leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |