Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerigquote:
Op stoelen met oude veren is het goed neuken! ha! En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerig
Oh, dat klinkt het nu nog hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerig
maar niet tijdens de minimeet dus, dat ik dat denk he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!
Alex zegt wat iedereen denkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op stoelen met oude veren is het goed neuken! ha! En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!
Hij is ziekquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt geen zin om te gaan?
Geen Mr. X morgen in groningen helaas.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, mooi dat je over school begint.
Elke week weer vergeet ik dat ik om 9 uur college heb op woensdag.
Ik snap er niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
Hahaha!
Nu ik er opeens over nadenk: Ik smste jou ja DaD, over dat huisnummer van Tara en Freecell, maar ik zei niets tegen hun, omdat ik er van uit ging dat jij bij hun was.
De deur ging open en ze hadden misschien jou wel verwacht!
Hmm... Out of the blue
zo van "quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Of nee wacht. Zij wisten niet dat je kwam?
Wat zullen ze me er gek uit hebben vinden zien![]()
Wat ben jij lelijk gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo van "wat zijn je benen ineens harig!
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |