Dat klinkt kut.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:24 schreef Luco het volgende:
Verdomme, net tentamen biostatistiek gehad. Heb het na een half uur opgegeven, heb blanco ingeleverd en ben weggegaan. Nog nooit zo'n dramatisch tentamen (of toets) gehad...
Ik vind Hasret wel relaxed, tegenover de MediaMarkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef JimmyJames het volgende:
Wat is een goeie kebabtent hier in Groningen?
Klopt.quote:
Die vind ik ook wel goed, ging ik eerder vaak na het stappen heenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Hasret wel relaxed, tegenover de MediaMarkt.
Ja klopt, die was 2 jaar geleden ofso Kebab-tent van het jaar, maar die eigenaar zit nu bij Ozan, ben daar nog nooit geweest. Maar er zitten in het centrum ook nog wel een paar aardigen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hasret Steentilstraat is ook prima.
Hasret Poelestraat wat minder en in de Ozan Döner(ook Poele) ben ik nog nooit geweest, maar de eigenaar van die tent schijnt de originele eigenaar van Hasret Westerhaven te zijn geweest.
Was dat die bij de Brug A-Weg/Brugstraat?quote:
de 'havle-prijs'-pizzariaquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef Renesite het volgende:
Ja, geloof het wel!
Die dat daar toch helemaal rechts op de hoek? Het staat daar leeg geloof ik!
Wtf, sinds wanneer? Ik heb er zondag nog pizza gehaald!?!?!quote:
Waarom leek het nou zo leeg dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Wtf, sinds wanneer? Ik heb er zondag nog pizza gehaald!?!?!
Lijkt me sterk, het liep er echt storm.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom leek het nou zo leeg dan?Ik reed er vorige week langs en het leek nogal leeg?
!
Zou ook goed kunnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef nietzman het volgende:
Ze waren toch gewoon aan het verbouwen?
Nee, nergens meer te krijgen, die van het merk Duck!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je nog een rolletje zwarte Ducktape over?
Minimeets brengt elkander dichter tot mekaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:32 schreef manou het volgende:
sjezus wat gaat het snel in de groningentopics tegenwoordig...
Ik had een gave stoelquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zat anders vrij ver van me vandaan.
Tulk wel muts!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:39 schreef manou het volgende:
owww ok nou dan hoor ik er niet echt meer bij haha...
quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tulk wel muts!Wij hebben je later nodig voor den nodige pedicures
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerigquote:
Op stoelen met oude veren is het goed neuken! ha! En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerig
Oh, dat klinkt het nu nog hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat klinkt, wanneer ik een puber was geweest, erg doordenkerig
maar niet tijdens de minimeet dus, dat ik dat denk he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!
Alex zegt wat iedereen denkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op stoelen met oude veren is het goed neuken! ha! En ik ben er van overtuigd dat Tara en freecell dat ook op die steol hebben gedaan! ook nog!
Hij is ziekquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt geen zin om te gaan?
Geen Mr. X morgen in groningen helaas.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, mooi dat je over school begint.
Elke week weer vergeet ik dat ik om 9 uur college heb op woensdag.
Ik snap er niets van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
Hahaha!
Nu ik er opeens over nadenk: Ik smste jou ja DaD, over dat huisnummer van Tara en Freecell, maar ik zei niets tegen hun, omdat ik er van uit ging dat jij bij hun was.
De deur ging open en ze hadden misschien jou wel verwacht!
Hmm... Out of the blue
zo van "quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Of nee wacht. Zij wisten niet dat je kwam?
Wat zullen ze me er gek uit hebben vinden zien![]()
Wat ben jij lelijk gewordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo van "wat zijn je benen ineens harig!
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |