Als je in KPD gaat posten hoef ik het niet te zien. Of word je vader,m dat je in OUD gaat posten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb ook andere kanten die ik nog niet op Fok! heb getoond
Wie weet duik ik binnenkort zomaar op een ander subforum op
Ik kan FC aanradenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
Die 2 subfora boeien me niet. Zijn wel meer interessante subfora te bedenken, naast GC, PTA en Stad & Streek
Onder de gordelquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, ga msnen.
Allemaal een druk en belangrijk bestaan hequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef Peterselieman het volgende:
We zijn er allemaal vandaag redelijk vroeg bij
Ik zag ze enkele weken geleden al rondvliegenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
ik ben vannacht gestoken door een mug..
Ik wist niet dat die krengen er al weer zo vroeg waren dit jaar...
vorig jaar zomer zeker...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:10 schreef MaxMark het volgende:
Sterker nog, maanden geleden al.
Nou. Nee. Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef maok het volgende:
laten we over koetjes en kalfjes gaan praten.![]()
hebben jullie al kalfjes gezien dit jaar?
lief! Ik zag er vorige week ook een aantal, bij huize patrimonium liepen ze...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb baby eentjes gezien![]()
en ben overigens ook net wakker...![]()
Natures all fucked up!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Luco het volgende:
Voor mijn flat waren in Februari ofzo al ganzenkuikens...
Waar in Groningen is dat precies?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Luco het volgende:
Voor mijn flat waren in Februari ofzo al ganzenkuikens...
Pulletjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In de vijver naast winkelcentrum Paddepoel is een gezin eendjes met 4 kuiks
Kuiksquote:
Wil jij misschien een (niet al te subtiel) punt maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kuiks.
PaNic! OPWARMING VAN DE AARDE!!!! WE GAAN DOOD! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wehhehe, nee hoor, geloof er geen snars van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wil jij misschien een (niet al te subtiel) punt maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |