Ik had best een witbroodje met boterhamworst gelustquote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien de rompslomp die het met zich meebrengt als wij meegaan in deze trend en we nog in onze wittebroodsweken zijn gaan wij ook spelbreken
quote:Op maandag 16 april 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bzzzzt, wrong!
DaD zou om half 3 even laten weten wat 't werd. Ik was rond die tijd bij Freecell en Tara in e buurt. Tja, het stond al vast dat DaD naar hun toe ging, dus ging ik ook maar.
Je had kunnen komen![]()
![]()
Ik had arretjescakequote:Op maandag 16 april 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had best een witbroodje met boterhamworst gelust![]()
*trek krijgt.
He, we gaan heus wel eens een keer noorderplantsoenen.quote:
Verrekquote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mis ik nu een insidersgrap?
Nee man, hij had 't toen net uit met een vriendin. Zat echt niet op mijn benen te wachten.quote:Op maandag 16 april 2007 22:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heeft 'ie je benen niet gezien ofzo?.
Toen Renesite binnenkwam stond ik nog pasta te kokenquote:Op maandag 16 april 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mis ik nu een insidersgrap?
Oh, aha! Dus ik heb wel iets gemist, maar de grap niet. Eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen Renesite binnenkwam stond ik nog pasta te koken
En ik had ook 's middags en cake gemaakt
Hmmm... Niet zo moeilijk doenquote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, aha! Dus ik heb wel iets gemist, maar de grap niet. Eigenlijk.
Moet ik hem nu al weg maken>quote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we nog even doorgaan hè, hebben we dit topic in 1 dag vol.
Weg naamtopic![]()
Hei!quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Ewaldus het volgende:
Gaat inderdaad hard in het topic. Vergeet je helemaal met zo'n leuk gesprek met DaD op msn![]()
Wat een zinquote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Ewaldus het volgende:
Gaat inderdaad hard in het topic. Vergeet je helemaal met zo'n leuk gesprek met DaD op msn![]()
echt wel, vrijdag feestje, zaterdag feestje en nog minstens 2 keer een terrasje deze week.quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
Het is nu écht uit met mijn vriendin
Komende dagen dus niet te veel gezelligheid verwachten...![]()
Nou, nou.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Ewaldus het volgende:
Afgeleid van m'n taalgebruik. Dus eigenlijk vind ik het best tof.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
au. Dat moet je niet zo fijn hebben gevonden.
Ik weet het, eigenlijk niet...maar vandaar mn subtekstquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
Je behoort een dame haar leeftijd niet te vragen
Maar goed, ik denk 22 jaar
twee modjes die meeposten, dat is snel gergeeld hoor, een naamtopicquote:Op maandag 16 april 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als we nog even doorgaan hè, hebben we dit topic in 1 dag vol.
Weg naamtopic![]()
Sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
en internet is neit traag, ik was gewoon afgeleid
Zeker. Tentamens makenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef MaxMark het volgende:
Peterselieman heeft een kleine obsessie, momenteel.
Ik heb ook andere kanten die ik nog niet op Fok! heb getoondquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
wacht maar tot je over bussen begint te praten, dan komt ie pas echt los
(ik blijf het achterlijk vinden, een gelede op lijn 22)
Als je in KPD gaat posten hoef ik het niet te zien. Of word je vader,m dat je in OUD gaat posten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb ook andere kanten die ik nog niet op Fok! heb getoond
Wie weet duik ik binnenkort zomaar op een ander subforum op
Ik kan FC aanradenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
Die 2 subfora boeien me niet. Zijn wel meer interessante subfora te bedenken, naast GC, PTA en Stad & Streek
Onder de gordelquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, ga msnen.
Allemaal een druk en belangrijk bestaan hequote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef Peterselieman het volgende:
We zijn er allemaal vandaag redelijk vroeg bij
Ik zag ze enkele weken geleden al rondvliegenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
ik ben vannacht gestoken door een mug..
Ik wist niet dat die krengen er al weer zo vroeg waren dit jaar...
vorig jaar zomer zeker...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:10 schreef MaxMark het volgende:
Sterker nog, maanden geleden al.
Nou. Nee. Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef maok het volgende:
laten we over koetjes en kalfjes gaan praten.![]()
hebben jullie al kalfjes gezien dit jaar?
lief! Ik zag er vorige week ook een aantal, bij huize patrimonium liepen ze...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb baby eentjes gezien![]()
en ben overigens ook net wakker...![]()
Natures all fucked up!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Luco het volgende:
Voor mijn flat waren in Februari ofzo al ganzenkuikens...
Waar in Groningen is dat precies?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Luco het volgende:
Voor mijn flat waren in Februari ofzo al ganzenkuikens...
Pulletjes.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In de vijver naast winkelcentrum Paddepoel is een gezin eendjes met 4 kuiks
Kuiksquote:
Wil jij misschien een (niet al te subtiel) punt maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kuiks.
PaNic! OPWARMING VAN DE AARDE!!!! WE GAAN DOOD! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wehhehe, nee hoor, geloof er geen snars van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wil jij misschien een (niet al te subtiel) punt maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |